خانه اخبار تحصیلی شروع ثبت نام ترم پاییز ۱۴۰۲ کانون زبان ایران

شروع ثبت نام ترم پاییز ۱۴۰۲ کانون زبان ایران

شروع ثبت نام ترم پاییز ۱۴۰۲کانون زبان ایران

یکی از مجموعه های فعال در زمینه آموزش زبان های مختلف از جمله انگلیسی، کانون زبان ایران است که کلاس های آن در مقاطع گوناگون برای علاقه مندان به یادگیری زبان برگزار می شود.

شروع ثبت نام ترم پاییز ۱۴۰۲کانون زبان ایران

طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط روابط عمومی سایت کانون زبان ایران، ثبت نام گروه سنی کودکان برای ترم پاییز این مرکز از ساعت 7 صبح روز شنبه یکم مهر ماه 1402 آغاز خواهد شد. تمام متقاضیان می توانند جهت شرکت در کلاس های حضوری و اینترنتی این مرکز، ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

ثبت نام گروه سنی نوجوانان و بزرگسالان

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط روابط عمومی سازمان کانون زبان ایران، ثبت نام گروه های سنی مختلف نوجوانان و بزرگسالان نیز در روزهای یکشنبه و دوشنبه مهر ماه که برابر با تاریخ 2 و 3 مهر ماه 1402 است، انجام می شود. تمام متقاضیان فرصت دارند که از ساعت 7 صبح در روزهای 2 و 3 مهرماه 1402 تا ساعت 18 روز 11 مهرماه جهت ثبت نام خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

نام نویسی حضوری و اینترنتی تمام گروه های سنی نیز در تاریخ یکشنبه 9 مهر ماه 1402 و از ساعت 8 صبح اغاز و تا روز سه شنبه 11 مهر ماه 1402، ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

ثبت نام ورودی های جدید

تمام کسانی قصد یادگیری یکی از زبان های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، روسی، چینی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و فارسی (برای غیر فارسی زبانان) باید به سامانه جامع کانون زبان ایران مراجعه کرده و فرآیند پیش ثبت نام خود را اجرا کنند. بعد از انجام این مرحله نیز باید با مرکز آموزشی مربوطه ارتباط گرفته و نسبت به پرداخت شهریه خود به صورت اینترنتی و نحوه نام نویسی خود اقدام کند.

شروع ترم جدید مرکز آموزش زبان ایران از تاریخ 12 مهر ماه خواهد بود که امکان برگزاری کلاس های آن به دو صورت اینترنتی و حضوری می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره