خانه اخبار تحصیلی آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر پیام نور

آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر پیام نور

آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر پیام نور 96

آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر پیام نور 96
آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر پیام نور 96

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر پیام نور 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور  9099072938

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در این آزمون تعداد 14 هزار و 181 نفر داوطلب پذیرفته شده اند که از این تعداد، 6 هزار و 464 نفر زن و 7 هزار و 717 نفر مرد هستند.
به اطلاع آن ‌دسته از داوطلبانی که در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور بهمن 96 شرکت کرده اند، می‌رسانیم که کارنامه تمامی داوطلبان چهارشنبه 18 بهمن از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. کلیه داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان قرار گرفته اند باید
 براساس اعلام برنامه زمانی که همزمان با اعلام اسامی منتشر می شود، با همراه داشتن مدارک مورد نیاز در واحدهای محل قبولی ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به منظور پذیرش 31 هزار و 60 نفر در 1 هزار و 371 کدرشته محل برگزار می شود.

نحوه پذیرش آزمون ارشد فراگیر پیام نور

نحوه پذیرش در آزمون ارشد فراگیر پیام نور براساس ظرفیت اعلام شده در دفترچه می باشد و در هر کد رشته محل اعلام شده 20 نفر به صورت شیوه آموزشی پژوهشی (با پایان نامه) و 40 نفر به شیوه آموزشی الکترونیکی (با پایان نامه) قبول می شوند. همچنین پذیرش براساس 80 درصد نمره نهایی آزمون و 20 درصد نمره معدل مقطع کارشناسی می باشد.

در مورد اینکه چه کسانی می توانند در این آزمون شرکت کنند باید گفت که کلیه فارغ التحصیلان یا دانشجویان سال آخر کارشناسی از هر دانشگاهی که بتوانند موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود تا تاریخ 30 بهمن 96 شوند می توانند در این آزمون ثبت نام کنند و در صورت قبولی از بهمن 96 ، دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شوند.

دانشگاه پیام نور معتبر و مورد تایید وزارت علوم می باشد.

مهم ترین موضوع داوطلبان دانشگاه پیام نور در مورد پیام نور اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور می باشد، دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و دارای مدرک معتبر است ، دانشگاه پیام نور را حتی می توان گفت در جهان بدلیل آنکه یک ساختار استاندارد از لحاظ سیستم آموزشی دارد دارای اعتبار بالایی می باشد. تمامی افرادی که در پیام نور موفق به اخذ مدرک می شوند می توانند در مقاطع بالاتر به تحصیل خود ادامه دهند و هیچ مشکلی برایشان وجود نخواهد داشت. مدارک این دانشگاه مورد تایید بسیاری از دانشگاه های دیگر می باشد که داوطلبان در خارج از کشور هم می توانند نیز با استفاده از مدرک این دانشگاه به تحصیل خود ادامه دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آمار شرکت کنندگان آزمون ارشد فراگیر پیام نور 96 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره