خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

این روزها می توان خبرسازترین موضوع در حوزه استخدامی رو به آزمون استخدامی آموزش و پرورش نسبت داد که همواره جزو آزمون های پرطرفدار کشور بوده است. آزمون که در سال 1402 برای اولین بار به چند آزمون مختلف در حوزه هایی همچون آموزگاری، دبیری و هنرآموزی، مربی پرورشی و مشاور سلامت بدل شد. به گفته وزیر آموزش و پرورش، این استخدام در سال پیش رو بیش از 60درصد کل استخدام‌های دولت خواهد بود.

ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پروش طی مصاحبه ای پرده از برخی از اخبار مختلف پیرامون آزمون استخدامی این وزارتخانه برداشت که یکی از مباحث آن مرتبط با ظرفیت پذیرش داوطلبان  ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش بود. بنا بر اخبار منتشر شده، آموزش و پروش در سال 1403 قرار است افرادی بالغ بر 72 هزار نفر رو جذب کند که از این تعداد، نزدیک به 20 هزار معلم جدید از دانشگاه‌ های فرهنگیان و همچنین تریبت دبیر شهید رجایی پا به کلاس های درس خواهند گذاشت و باقی افراد به واسطه شرکت در آزمون استخدامی و کسب امتیازهای لازم در فرایند ارزیابی تکمیلی، نهایتا استخدام خواهند شد.

ناگفته نماند که طبق آخرین اخبار و همچنین پیش بینی ها انجام شده؛ آزمون استخدامی مربی پرورشی اولین آزمونی است که قرار است در راستای جذب نیروی جدید وزارت آموزش و پرورش تا پایان سال جاری برگزار گردد اما همچنان اطلاعیه ای در خصوص شرایط و زمان ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش از سوی ارگان های مربوطه منتشر نشده است. همچنین طرفیت استخدام از طریق این آزمون؛ نزدیک به 19 هزار نفر اعلام شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی