خانه اخبار تحصیلی مدارس دانش آموزانی که هنوز ثبت نام کتاب درسی را انجام نداده اند، بخوانند

دانش آموزانی که هنوز ثبت نام کتاب درسی را انجام نداده اند، بخوانند

دانش آموزانی که هنوز ثبت نام کتاب درسی را انجام نداده اند، بخوانند

ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان در سال های اخیر به صورت اینترنتی و از طریق سامانه پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور انجام می شود.

دانش آموزانی که هنوز ثبت نام کتاب درسی را انجام نداده اند، بخوانند

در آخرین روز شهریور ماه، اطلاعیه ای از طرف روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور برای دانش آموزانی که هنوز موفق به ثبت نام کتاب های درسی خود نشده اند، منتشر شد.  این شرایط برای تمام دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی مطرح است.

در این اطلاعیه عنوان شده است، دانش آموزان بعد از ثبت نام قطعی در مدارس برای سال تحصیلی 1402-1403، در صورتی که جهت سفارش کتاب های درسی خود اقدام نکرده اند، می توانند به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی  در هر کدام از سایت های my.gov.ir  my.medu.ir , irtextbook.ir مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای ثبت سفارش کتاب های خود انجام دهند.

برخی از دانش آموزان نیز به دلیل تغییر پایه تحصیلی، مدرسه یا رشته مورد نظر خود نیاز به اصلاح ثبت سفارش کتاب در سایت ثبت نام کتاب درسی دارند که می توانند به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه کرده و اصلاحات لازم را انجام دهند.

طبق موارد ذکر شده در این اطلاعیه، حواله توزیع کتاب های درسی فقط برای دانش آموزانی صادر می شود که اولا ثبت نام خود را برای سال تحصیلی 1402-1403 قطعی کرده باشند و ثبت سفارش لازم برای دریافت کتاب های درسی را نیز در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام داده باشند. تمام کسانی که موفق به ثبت سفارش نشده اند باید از طریق پشتیبانی یا مدرسه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

دانش آموزانی که ثبت نام خود در مدرسه را قطعی کرده اند ولی در بخش ثبت سفارش کتاب درسی با مشکل مواجه هستند، می توانند با بخش پشتیبانی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ارتباط برقرار کنند.

شماره های تماس با بخش پشتیبانی

021-88301481

021-88823140 

021-88302026 

021-88490220

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس