خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی مجوز جذب ۸ هزار هنرآموز جدید در آموزش و پرورش صادر شد

مجوز جذب ۸ هزار هنرآموز جدید در آموزش و پرورش صادر شد

مجوز جذب 8 هزار هنراموز در اموزش و پرورش صادر شد

وزارت آموزش و پرورش به منظور تامین نیروی خود در هنرستان های فنی و حرفه ای، هر ساله افرادی را به عنوان هنرآموز از میان دانش آموختگان دانشگاه های فنی وحرفه ای و علوم پایه انتخاب می نماید.

 

جذب هنرآموز جدید در آموزش و پرورش

با توجه به کمبود و کاستی هایی که طی سال های اخیر متوجه وزارت آموزش و پرورش از لحاظ تعداد نیرو بود، این وزارتخانه تصمیماتی جدیدی را برای حل این مشکلات گرفته است. علاوه بر آزمون هایی که امسال به منظور جذب دبیر و آموزگار ابتدایی و استثنائی برگزار شد، آموزش و پرورش قصد دارد آزمونی نیز برای جذب هنرآموز در دبیرستان های فنی و حرفه ای برگزار نماید که مجوز جذب 8 هزار هنرآموز از این طریق برای استخدام در سراسر استان های کشور صادر شده است.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی هنرآموز در آموزش و پرورش

درحال حاضر خبر دقیقی از  زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش هنرآموز فنی و حرفه ای اعلام نشده است ولیکن با توجه به قطعی بودن این امر به زودی زمان و نحوه ثبت نام و برگزار این آزمون اعلام خواهد شد.

به محض اعلام زمان ثبت نام، موارد مربوطه در مطلب ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام خواهد شد همچنین با دنبال کردن کانال تلگرام کنکور فرهنگیان می توانید از اخبار مربوطه مدر اسرع وقت مطلع شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی