خانه اخبار تحصیلی آزمون استخدامی مدارک امتیازآور مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

مدارک امتیازآور مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

مدارک امتیازآور مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

مرحله گزینش و ارزیابی تکمیلی آموزش و پرورش برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب نمره کتبی شده اند برگزار می شود تا شایستگی این افراد جهت ورود به حوزه معلمی و آموزش مورد سنجش و بررسی قرار گیرد. در کنار پاسخ به  سوالات گزینش آموزش و پرورش از جمله موارد دیگری که می تواند موجبات موفقیت داوطلبان را در این مرحله فراهم کند، ارائه مدارک امتیازآور می باشد.

مدارک امتیازآور مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آیتم ها و شایستگی ها مختلفی وجود دارد که هیچ یک از دید ارزیابان مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش پنهان نمانده و همواره تلاش می شود تا تمامی فاکتورهای مهم در راستای جذب شایسته ترین نیروها به کار گرفته شود. در این بین و در کنار تمامی مهارت ها و ویژگی هایی که یک معلم باید داشته باشد، مدارک امتیازآور نیز می توانید در نتیجه مصاحبه، موثر واقع شود. این مدارک عبارت اند از:

  • کسب مقام در مسابقات و رویدادهای معتبر علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری
  • مستندسازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه‌های جهادی، مدارس، مراکز فرهنگی، تربیتی و تحقیقاتی با ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیربط و بیمه
  • گواهی معتبر مهارت‌ها و رتبه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری
  •  تقدیرنامه‌های مرتبط در سطح (امتیاز بر اساس سطوح کسب تقدیرنامه)

حال ممکن است این سوال مطرح شود که “آیا صرفا این مدارک جزو مدارک امتیازآور محسوب می شوند یا خیر؟” در جواب باید بگویم که “بله” اما اگر فکر می کنید مدرکی می تواند برای شما امتیازآور باشد حتما در زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش همراه خود داشته باشید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی