خانه نمونه دولتی مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1403 - 1404

رقابت در بین داوطلبان علاقه مند به تحصیل در مدارسی که کیفیت آموزشی بهتری را ارائه می دهند، سبب شده هر ساله متقاضیان زیادی جهت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم اقدام نمایند تا بتوانند با بهره مندی از امکانات آموزشی مناسب، به ادامه تحصیل بپردازند. قبولی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نیازمند مهارت و پشتوانه علمی قوی و همچنین تسلط بر امر تست زنی می باشد.

داوطلبانی که قصد ثبت نام در این مدارس دارند، می بایست قبل از شروع روند نام نویسی خود، دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم را از سایت مربوطه دریافت نموده و به منظور آگاهی از شرایط و همچنین جلوگیری از بروز مشکل در هر یک از مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی، آن را با دقت مورد مطالعه قرار دهند.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404

(به زودی فعال می گردد)


ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از تاریخ 18 الی 28 فروردین 1403 می باشد.

مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

همان طور که می دانید، ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سال های اخیر در پایه نهم به دهم همراه با برگزاری آزمون و پایه ششم ابتدایی صرفا با توجه به سوابق تحصیلی دانش آموزان صورت می پذیرد.

بر اساس اطلاعیه سایت مرکز سنجش ارزیابی تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 18 الی 28 فروردین ماه 1403 می باشد. داوطلبان این آزمون می توانند در صورت دارا بودن تمامی شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نام نویسی خود را به انجام برسانند. همچنین به احتمال زیاد، امکان در نظر گرفتن زمان برای جاماندگان از نام نویسی و تمدید آن نیز وجود دارد.

جهت آموختن نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی می توانید به مطلب ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی مراجعه کنید.

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403

نام نویسی در مدارس نمونه دولتی در سایت یکپارچه تحت عنوان پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به انجام می رسد. بنابراین داوطلبان واجد شرایط می توانند با اطلاع از مدارک ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و فراهم نمودن آن ها در زمان تعیین شده از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی فرآیند نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

  • ابتدا وارد پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir شده و نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب نمایید. سپس کد ملی و شماره سریال 6 رقمی شناسنامه خود را وارد کنید تا اجازه ورود به پرتال به شما داده شود.

مرحله اول ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

  • اطلاعیه نشان داده شده را بسته و سپس قسمت پایین صفحه را مورد بررسی قرار دهید.

مرحله دوم راهنمای ثبت نام نمونه دولتی

  • در این مرحله از کادر ثبت نام و دریافت گواهی ها گزینه “آزمون نمونه دولتی” را انتخاب نمایید.مرحله چهارم ثبت نام آزمون نمونه دولتی
  • در این مرحله می بایست ابتدا فایل ثبت نام آزمون نمونه دولتی که سایت در اختیارتان قرار می دهد مورد مطالعه قرار داده و سپس روند ثبت نام خود را تکمیل کنید.

مرحله پنجم راهنمای ثبت نام نمونه دولتی

  • در نهایت پس تکمیل فرم ثبت نام، واریز مبلغ ثبت نام و آپلود عکس پرسنلی خود در سامانه فرآیند ثبت نام خود را نهایی نمایید.

آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به نام نویسی در مدارس نمونه دولتی نشده اند، می توانند با اطلاع از زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اقدامات لازم را در این راستا به انجام برسانند. توجه داشته باشید که امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان نیز در مدت زمان مذکور فراهم می باشد. همچنین دانش آموزان می توانند در صورت آشنایی با منابع آزمون نمونه دولتی نهم و مطالعه آن ها، پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی خود را برای رقابت با دیگر شرکت کنندگان آماده نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هر یک از مباحث می توانید روی لینک مربوط به آن کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در چه زمانی صورت می گیرد؟

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم سال ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ از تاریخ 18 الی 28 فروردین ۱۴۰۳ می باشد.

2- ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ از طریق کدام سایت انجام می گیرد؟

نام نویسی آزمون این پایه به صورت اینترنتی از سایت پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir می باشد.

3- آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ وجود دارد؟

بله. معمولا در مهلت اولیه ثبت نام و زمان تمدید آن امکان ویرایش اطلاعات برای دانش آموزان وجود دارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد