خانه کنکور مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

در یکی از آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش در ارتباط با زمان و تاریخ ثبت نام کنکور برای سال آینده، جدول زمانبندی برای هر دو نوبت آزمون 1403 منتشر شده است. در سال آینده نیز کنکور سراسری در دو نوبت برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام برای هر کدام در تاریخ های جداگانه می باشد. در مهلتی که برای ثبت نام اعلام شده دفترچه ای منتشر می شود که حاوی اطلاعاتی مثل شرایط، مدارک، نحوه نام نویسی، جدول زمان بندی و… است. لذا توصیه می کنیم، قبل از هر گونه اقدامی دفترچه ثبت نام کنکور را مطالعه نموده و در مهلت چند روزه ای که برای نام نویسی مشخص شده اقدامات لازم را در این راستا به انجام برسانید.

 

لینک مستقیم ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ (نوبت اردیبهشت ماه)

 

مهلت ثبت نام برای شرکت در کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا 15 آذرماه 1402 تمدید شد.

مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403

سایت سازمان سنجش بازه زمانی ثبت نام و برگزاری هر دو نوبت کنکور در سال آینده را مشخص کرده تا افراد شرکت کننده از همین حالا برنامه ریزی کنکور خود را داشته باشند. در ابتدا قرار بود ثبت نام کنکور سراسری نوبت اول در بازه زمانی 21 تا 27 آبان ماه 1402 انجام شود ولیکن بر اساس تغییرات اعما شده این فرآیند از 5 الی 11 آذرماه 1402 انجام خواهد شد.

 

با توجه به اعلام بازه زمانی ثبت نام برای شرکت در نوبت اول کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، فایل دفترچه نیز در این بازه در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. اطلاعات و جزئیات مرتبط با زمان انتشار دفترچه کنکور اردیبهشت ماه 1403 از طریق کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

تمدید مهلت و مهلت مجدد ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

با توجه به نیاز داوطلبانی که ممکن است، موفق به ثبت نام در بازه زمانی مشخص شده برای شرکت در کنکور سراسری نشوند، سازمان سنجش همیشه یک دوره دو یا سه روزه را نیز به عنوان تمدید در نظر می گیرد. پیش بینی می شود که بعد از پایان مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ که اواخر آذر 1402 است، چند روزی به عنوان تمدید از سوی سایت سنجش اعلام شود. در این بازه داوطلبانی که ثبت نام نکرده و یا نیاز به ویرایش اطلاعات کنکور دارند، می توانند اقدامات لازم را انجام دهند. زمان ثبت نام کنکور 1403 نوبت اول تا 15 آذر ماه 1402 تمدید شد.

 

اما در رابطه با مهلت مجدد این گونه نیست به این معنا که سایت سازمان سنجش ممکن است برای افرادی که ثبت نام نکرده اند، یک مهلت مجدد در نظر بگیرد. این مهلت مجدد تنها برای کسانی است که ثبت نام نکرده اند و افرادی که قبلا نام نویسی نموده اند، نمی توانند ویرایش انجام دهند. البته هنوز اطلاعاتی در مورد مهلت مجدد ثبت نام کنکور در دسترس نیست ولی به محض اعلام آن از سمت سازمان سنجش، اطلاعات این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403

تمام کسانی که قصد شرکت در کنکور اردیبهشت ماه 1403 را دارند، باید مدارک ثبت نام کنکور را آماده کرده و در بازه زمانی مشخص شده از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org به نام نویسی خود اقدام کنند. یکی از مدارک لازم جهت ثبت نام در کنکور سراسری، کارت اعتباری است که داوطلب باید به تعداد گروه های آزمایشی که قصد شرکت در آن را دارد، تهیه کند. مراحل ثبت نام برای شرکت در کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ مشابه سال قبل است و باید به ترتیب زیر انجام شود.

  • ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش شوید و از قسمت پایین سایت روی کادر “سراسری” کلیک می کنید.
مرحله اول ثبت نام کنکور
مرحله اول ثبت نام کنکور
  • بر روی لینک فعال “سریال ثبت نام آزمون سراسری 1403 نوبت اول یا پذیرش اختصاصی دانشگاه فرهنگیان” کلیک نمایید.
مرحله دوم ثبت نام کنکور
مرحله دوم ثبت نام کنکور
  • در این صفحه مجددا بر روی عبارت “سریال ثبت نام آزمون سراسری 1403 نوبت اول یا پذیرش اختصاصی دانشگاه فرهنگیان” انتخاب کنید.
مرحله سوم ثبت نام کنکور
مرحله سوم ثبت نام کنکور
  • سپس گزینه “سریال ثبت نام آزمون سراسری 1403 نوبت اول یا پذیرش اختصاصی دانشگاه فرهنگیان” را انتخاب کنید و گزینه تایید و ادامه را بفشارید.
مرحله چهارم کنکور
مرحله چهارم کنکور
  • در این مرحله جهت خرید سریال ثبت نامی می بایست اطلاعات هویتی خود را وارد نموده و ضمن انتخاب درگاه پرداخت بر روی کلید تایید و ادامه بزنید.
مرحله پنجم کنکور
مرحله پنجم کنکور
  • با وارد نمودن اطلاعات هویتی کلید ادامه روند خرید را بفشارید.
مرحله ششم کنکور
مرحله ششم کنکور
  • اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید و هزینه 218 هزار تومانی ثبت نام را پرداخت نمایید.
مرحله هفتم کنکور
مرحله هفتم کنکور
  • مجدد به صفحه اصلی سایت سازمان سنجش بازگردید و بر روی لینک فعال ” ثبت نام در آزمون سراسری 1403 نوبت اول” کلیک نمایید.
مرحله هشتم کنکور
مرحله هشتم کنکور
  • با ورود به صفحه مای سنجش در صورتی که قبلا عضو شده اید اطلاعات خود را وارد نموده و بر روی آیکون ورود بزنید و در صورتی که تا به حال وارد نشده اید بر روی لینک ایجاد حساب کاربری بزنید.
مرحله نهم کنکور
مرحله نهم کنکور
  • در این مرحله با وارد کردن اطلاعات هویتی و شماره های تماس عضویت را انتخاب کنید.
مرحله دهم کنکور
مرحله دهم کنکور
  • پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نظر رمز یکبار مصرف به شماره تلفن همراه شما پیامک خواهد شد و در صورت تایید آن پیامی مبنی بر موفقیت ثبت نام بر روی صفحه ظاهر خواهد  شد.
مرحله یازدهم کنکور
مرحله یازدهم کنکور
  • پس از عضویت و ورود به سامانه باید در صفحه زیر عکس خود را آپلود نمایید.

مرحله ششم ثبت نام کنکور

  • در صفحه بعدی مطابق شکل زیر اطلاعات ثبت احوال شما نمایش داده شده است.

  • در این مرحله صفحه ای باز می شود که باید اطلاعات مربوط به تماس و محل سکونت را در آن ثبت کنید.
  • صفحه بعد جهت وارد کردن اطلاعاتی مثل نظام آموزشی، کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، کد دانش آموزی، عنوان مدرک دیپلم، معدل و… طراحی شده که باید به دقت پر شود.
  • در مرحله بعد نیز باید کد سوابق تحصیلی 19 رقمی خود را وارد کنید.

 

سوالات متداول

1- مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ چند روز و در چه تاریخی می باشد؟

مهلت ثبت نام اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، بازه زمانی 5 الی 15 آذرماه ۱۴۰۲ می باشد.

2- امکان تمدید مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ وجود دارد؟

پیش بینی می شود که طبق روال همه ساله، یک بازه زمانی چند روزه به عنوان تمدید مهلت ثبت نام از سوی سازمان سنجش اعلام شود که هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

3- نحوه ثبت نام برای کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به چه صورت و از چه طریقی می باشد؟

ثبت نام کنکور سراسری اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام خواهد شد که مراحل دقیق آن را می توانید در متن مقاله مشاهده کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور