خانه دکتری مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی

مهلت ثبت نام جدید دستیاری دندانپزشکی 99
مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99
آزمون دستیاری دندانپزشکی به منظور ورود فارغ التحصیلان با استعداد به عرصه تخصصی این رشته برگزار می شود که علاقه مندان جهت شرکت در آن باید به صورت اینترنتی ، ثبت نام خود را انجام دهند. از همین رو مهلتی برای نام نویسی در نظر گرفته می شود که متقاضیان واجد شرایط ثبت نام دستیاری دندانپزشکی بتوانند مراحل ثبت نام اینترنتی را طی کنند.

گاهی اوقات بسیاری از داوطلبان در موعد مقرر ، موفق به ثبت نام در آزمون مذکور نمی شوند و یا به هر دلیلی ثبت نام دستیاری دندانپزشکی را به تعویق می اندازند ، به امید آن که زمان ثبت نام این آزمون تمدید گردد و یا مهلت مجددی برای آن در نظر گرفته شود ؛ اما سوالی که به ذهن می رسد این است که آیا مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی در نظر گرفته می شود یا خیر؟

ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی معمولا هر سال و در اسفند ماه انجام می شود.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 99

زمان ثبت نام دستیاری دندانپزشکی 99 ، از روز 5 الی 12 اسفند ماه بوده است و پیش بینی می شود در دوره های بعد نیز این گونه باشد. در واقع مهلت هفت روزه ای که برای نام نویسی در آزمون دستیاری دندانپزشکی لحاظ شد ، بدون تمدید و هر گونه مهلت مجددی بوده است.

معمولا بیشتر آزمون های علمی ، مشمول تمدید مهلت ثبت نام می شوند و آزمون دستیاری دندانپزشکی نیز از این امر مستثنی نیست. داوطلبانی که قصد ثبت نام جدید دارند ، افرادی که فرآیند نام نویسی خود را انجام داده و قصد ویرایش اطلاعات ثبت شده را دارند و یا نقصی در مدارک ارسال شده آن ها است ، می توانند از ساعت 9 صبح روز 4 اردیبهشت ماه لغایت ساعت 24 فردای آن ، یعنی 5 اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت 9 صبح روز 1 تیر ماه لغایت ساعت 24 روز 2 تیر ماه، به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

راهنمای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی در مهلت مجدد نام نویسی

معمولا در مهلت مجدد نام نویسی آزمون های مختلف ، علاوه بر ثبت نام جدید ، داوطلبانی که نام نویسی کرده اند نیز می توانند اطلاعات ثبت شده خود را اصلاح نمایند. آزمون دستیاری دندانپزشکی نیز از این موضوع مستثنی نیست و در صورت فراهم شدن شرایط برای ثبت نام جدید علاقه مندان ، داوطلبانی که نام نویسی کرده اند ، می توانند به ویرایش اطلاعات خود بپردازند. در ادامه ، مرحله به مرحله راهنمای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی شرح داده شده است.

  • ابتدا باید وارد سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir شوید و از منوی موجود در سمت راست صفحه گزینه ” دندانپزشکی “ را انتخاب کنید.
  • از منوی باز شده ، بر روی گزینه ” دستیاری دندانپزشکی “ کلیک نمایید.
  • از لینک های موجود در بالای صفحه ، عبارت ” ویرایش فرم ثبت نام “ را انتخاب کنید.
  • در صفحه ای که باز می شود ، می بایست اطلاعاتی نظیر کد ملی و شماره تلفن همراهی که هنگام ثبت نام ، درج کرده اید را وارد کنید تا صفحه کاربری شما نمایان شود.

با توجه به مطالب فوق ، می توان گفت در مورد مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی نیز مانند سایر آزمون ها ، در دفترچه ثبت نام دستیاری دندانپزشکی حرفی زده نمی شود. داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون انتخاب رشته دستیاری دندانپزشکی ، زمان برگزاری دستیاری دندانپزشکی ، منابع آزمون دستیاری دندانپزشکی و نحوه دریافت کارت آزمون دستیاری دندانپزشکی می توانند بر روی لینک های مربوطه کلیک کنند.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری