خانه کاردانی فنی و حرفه ای مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

ثبت نام مجدد آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1402
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

آن دسته از داوطلبانی که قصد نام نویسی و انتخاب رشته کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته فنی و حرفه ای برای رشته های با آزمون و بدون آزمون را دارند می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای، نسبت به ثبت نام خود در زمان مقرر اقدام کنند.

 

در این بین ممکن است برخی از افراد بنا به هر دلیلی در زمان مشخص شده موفق به ثبت نام نشوند و یا اطلاعات خود را اشتباه وارد کنند، در این صورت این سوال مطرح می شود که آیا مهلت مجددی برای ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات وجود خواهد داشت یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به تقاضای زیاد داوطلبان، سازمان سنجش هرساله مهلت مجددی را تعیین می کند تا این افراد نسبت به ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای اقدام کنند.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

لینک مستقیم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402
لینک مستقیم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402

 

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ از روز 17 الی 24 تیر 1403 می باشد ولی مهلت مجددی در نظر گرفته نشده است.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403

همواره پس از اتمام زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای عده ای وجود دارند که بنا به دلایل مختلفی موفق به ثبت نام نمی شوند، سازمان سنجش کشور مهلت مجددی را برای این دسته از افراد قرار می دهد تا در اسرع وقت پروسه ثبت نام خود را انجام و به اتمام برسانند. در واقع در این بازه زمانی داوطلبان می توانند به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌ نامی خود پرداخته و در صورت وجود هر گونه مغایرت، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند. همچنین کسانی که موفق به ثبت نام نشده اند نیز می توانند در این بازه زمانی نام نویسی خود را انجام دهند.

زمابندی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳
فرآیندتاریخ
ثبت نام17 الی 24 تیر 1403
ویرایش اطلاعات17 الی 24 تیر ۱۴۰۳
مهلت مجدد ثبت نامهنوز مشخص نشده است
دریافت کارت ورود به جلسه3 الی 4 روز پیش از برگزاری آزمون
برگزاریجمعه2 شهریور 1403
اعلام نتایجاعلام نشده است

مطابق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان اولیه ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، 17 الی 24 تیر ۱۴۰۳ اعلام شد. لینک ثبت نام و مشاهده اطلاعات هنوز فعال نشده است. پس از اتمام زمان ثبت نام، در صورت تمدید مهلت ثبت نام، اطلاعیه آن از طریق درگاه سازمان سنجش اعلام می شود. همچنین برای اطلاع از جزییات بیشتر می توانید در کانال تلگرام ایران مشاوره عضو شوید.

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403

داوطلبان می بایست برای نام نویسی در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای، ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه نمایند تا با اطلاعاتی از جمله لیست رشته های با کنکور کاردانی فنی حرفه ای آشنا شوند. در این صورت می توانند رشته های مورد نظر را بر حسب اولویت های خود در فرم انتخاب رشته مربوطه به ثبت برسانند. همچنین مراحل گام به گام نام نویسی در این مقطع به شکل زیر می باشد.

  • به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید و از منوی موجود در سمت راست صفحه گزینه “کاردانی فنی و حرفه ای” را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • بر روی لینک “سامانه ثبت نام آزمون دوره های کاردان نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳” پس از شروع ثبت نام و فعال شدن لینک، کلیک نمایید.

مرحله دوم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • مجدد روی لینک فعال “سامانه ثبت نام آزمون دوره های کاردان نظام جدید دانشگاه فنی و حفه ای و موسسات غیرانتفاعی سال 1403” کلیک نمایید.

مرحله سوم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

مرحله چهارم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • انتخاب گزینه “سریال ثبت نام آزمون مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال ۱۴۰۳ + هزینه پیامک اطلاع رسانی” کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.

مرحله پنجم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • اکنون می بایست در این مرحله اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مشخص شده وارد نموده و پس از انتخاب درگاه بانکی مورد نظر، مجددا گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب کنید.

  • عبارت “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام” را فعال کرده و کلید “ادامه روند پرداخت” را انتخاب کنید.

مرحله هفتم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • اکنون به صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی سایت منتقل شده که باید در این مرحله، اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نموده و گزینه “پرداخت” را بفشارید.

مرحله هشتم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

  • بازگشت به مرحله سوم و انتخاب کلید “ثبت نام جدید”

مرحله هشتم ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

  • برای ویرایش اطلاعات خود در زمان قانونی ثبت نام و مهلت مجدد می توانید با پر کردن خانه یکی از جداول وارد پروفایل خود شوید و به ویرایش آن بپردازید.

مرحله دهم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

نکات مهم در خصوص مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1403

  • هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 50 کد رشته می باشد.
  • پیش از واریز وجه ثبت نام دقت کافی داشته باشید و در خصوص ضوابط پذیرش اطلاعات کافی کسب کنید؛ چرا که در صورت انصراف از ادامه این روند، هزینه پرداخت شده به هیچ وجه قابل بازگردانی نخواهد بود.
  • برای ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای نیازمند مدارکی از قبیل مدرک دیپلم فنی و حرفه ای یا کاردانش، شناسنامه و… می باشید و برای آگاهی از این اطلاعات می توانید فرم پیش نویس ثبت نام را که در انتهای دفترچه قرار داده می شود، به دقت بررسی کنید.
  • ثبت نام داوطلبان فقط از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و در تاریخ مشخص شده انجام می گیرد.

داوطلبان می توانند پس از برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، در زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای از رشته و دانشگاه محل قبولی خود مطلع شوند.

 

سوالات متداول

1- آیا امکان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ وجود دارد؟

بله، به احتمال زیاد مهلت ثبت نام و همچنین ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ پس از اتمام زمان ثبت نام، تمدید می شود.

2- نحوه نام نویسی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

به صورت اینترنتی و از طریق sanjesh.org انجام می گیرد که مراحل آن در خلال مقاله ذکر شده است.

3- از چه طریقی می توان زمان مهلت مجدد در مقطع کاردانی فنی حرفه ای را فهمید؟

اطلاعیه های آن به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org انجام می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. امیر

    سلام اگر باز هم بعد ۲۲ تیر کسی نتونه ثبت نام کنه چی کار کنه

    • ایران مشاوره

      سلام، در صورتی که در مهلت مشخص شده از سازمان سنجش، موفق به ثبت نام در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای سراسری سال ۱۳۹۹ نشده اید، می توانید با ارسال درخواست به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور، درخواست خود را مطرح نمایید. پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات تکمیلی به نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

دریافت مشاوره