خانه کنکور مهلت مجدد ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

مهلت مجدد ثبت نام کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳

با وجود اعلام بازه زمانی ثبت نام کنکور از ماه ها قبل برای هر دو نوبت آزمون سراسری در سال 1403، همچنان افرادی هستند که موفق به انجام ثبت نام در بازه زمانی قانونی و تمدید آن نمی شوند. در چنین شرایطی سازمان سنجش یک بازه زمانی جداگانه را برای ثبت نام مجدد این افراد مشخص کرده و طی اطلاعیه ای آن را اعلام می کند. احتمالا لینک ثبت نام مجدد کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نیز مثل سال های قبل، تحت عنوان ثبت نام با تاخیر جاماندگان از کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

 

لینک مستقیم ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ (نوبت اردیبهشت ماه)

 

مهلت مجدد برای ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هنوز مشخص نیست. اما تمدید مهلت تا 15 آذر ماه اعلام شد.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403

مهلت مجدد ثبت نام کنکور یک فرصت ویژه برای کسانی است که قصد شرکت در کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را دارند ولی در بازه زمانی ثبت نام و تمدید آن موفق به انجام این کار نشده اند. با توجه به تعداد بالای داوطلبان جامانده معمولا یک بازه زمانی جداگانه برای ثبت نام مجدد اعلام خواهد شد. البته این امر تنها برای داوطلبانی است که از ثبت نام جامانده اند و افرادی که نیاز به ویرایش اطلاعات کنکور خود دارند، نمی توانند در مهلت مجدد وارد سایت شوند.

در صورتی که مهلت مجددی برای ثبت نام کنکور سال 1403 نیز اتفاق بیفتد، زمان آن طی اطلاعیه ای از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود اما هنوز تاریخ قطعی آن در دسترس نیست. لازم به ذکر است که شرایط ثبت نام کنکور در بازه زمانی مهلت مجدد مشابه قبل است و تغییری در آن ایجاد نمی شود. همچنین به محض اعلام زمان دقیق مهلت مجدد ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403، اطلاعات این مقاله به روزرسانی شده و جزئیات آن نیز در کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره قرار خواهد گرفت.

نحوه ثبت نام در مهلت مجدد کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بعد از مشخص شدن تاریخ مهلت مجدد کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، داوطلبان باید با تهیه مدارک ثبت نام کنکور وارد سایت سازمان سنجش شده و نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند. لینک ثبت نام مجدد کنکور سراسری ۱۴۰۳ تحت عنوان “ثبت نام با تاخیر کنکور اردیبهشت ماه 1403” نیز شناخته می شود که در زمان مشخص روی سایت مذکور قرار می گیرد. جهت آشنایی شرکت کنندگان با نحوه ثبت نام در این دوره مراحل آن را به ترتیب در ادامه قرار داده ایم.

  • وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و روی گزینه “سراسری” کلیک کنید.
مرحله اول ثبت نام کنکور
مرحله اول ثبت نام کنکور
  • بر روی لینک فعال “سریال ثبت نام آزمون سراسری 1403 نوبت اول یا پذیرش اختصاصی دانشگاه فرهنگیان” کلیک نمایید.
مرحله دوم ثبت نام کنکور
مرحله دوم ثبت نام کنکور
  • در این صفحه مجددا بر روی عبارت “سریال ثبت نام آزمون سراسری 1403 نوبت اول یا پذیرش اختصاصی دانشگاه فرهنگیان” انتخاب کنید.
مرحله سوم ثبت نام کنکور
مرحله سوم ثبت نام کنکور
  • سپس گزینه “سریال ثبت نام آزمون سراسری 1403 نوبت اول یا پذیرش اختصاصی دانشگاه فرهنگیان” را انتخاب کنید و گزینه تایید و ادامه را بفشارید.
مرحله چهارم کنکور
مرحله چهارم کنکور
  • در این مرحله جهت خرید سریال ثبت نامی می بایست اطلاعات هویتی خود را وارد نموده و ضمن انتخاب درگاه پرداخت بر روی کلید تایید و ادامه بزنید.
مرحله پنجم کنکور
مرحله پنجم کنکور
  • با وارد نمودن اطلاعات هویتی کلید ادامه روند خرید را بفشارید.
مرحله ششم کنکور
مرحله ششم کنکور
  • اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید و هزینه 218 هزار تومانی ثبت نام را پرداخت نمایید.
مرحله هفتم کنکور
مرحله هفتم کنکور
  • مجدد به صفحه اصلی سایت سازمان سنجش بازگردید و بر روی لینک فعال ” ثبت نام در آزمون سراسری 1403 نوبت اول” کلیک نمایید.
مرحله هشتم کنکور
مرحله هشتم کنکور
  • با ورود به صفحه مای سنجش در صورتی که قبلا عضو شده اید اطلاعات خود را وارد نموده و بر روی آیکون ورود بزنید و در صورتی که تا به حال وارد نشده اید بر روی لینک ایجاد حساب کاربری بزنید.
مرحله نهم کنکور
مرحله نهم کنکور
  • در این مرحله با وارد کردن اطلاعات هویتی و شماره های تماس عضویت را انتخاب کنید.
مرحله دهم کنکور
مرحله دهم کنکور
  • پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نظر رمز یکبار مصرف به شماره تلفن همراه شما پیامک خواهد شد و در صورت تایید آن پیامی مبنی بر موفقیت ثبت نام بر روی صفحه ظاهر خواهد  شد.
مرحله یازدهم کنکور
مرحله یازدهم کنکور
  • پس از عضویت و ورود به سامانه باید در صفحه زیر عکس خود را آپلود نمایید.

مرحله ششم ثبت نام کنکور

  • در صفحه بعدی مطابق شکل زیر اطلاعات ثبت احوال شما نمایش داده شده است.

در انتها هم باید اطلاعات خواسته شده در فیلدهای آدرس، شماره تماس، کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، کد دانش آموزی، معدل، نوع دیپلم، کد سوابق تحصیلی 19 رقمی و… را وارد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کد سوابق تحصیلی هنگام ثبت نام مجدد کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول، بهتر است وارد لینک دریافت کد سوابق تحصیلی شوید.

ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403

تمام افرادی که قصد شرکت در کنکور اردیبهشت ماه 1403 را دارند، باید دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ را که معمولا یک روز قبل یا همزمان با تاریخ ثبت نام روی سایت سنجش قرار می گیرد، دانلود و به خوبی مطاله کنند. مراحل انجام ثبت نام در این بازه زمانی نیز مطابق با ثبت نام در مهلت مجدد خواهد بود و تنها تفاوت آن در مرحله دوم و سوم می باشد.

به این معنا که داوطلبان در هنگام ثبت نام کنکور باید بر روی لینک “سیستم ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول)” کلیک نمایند اما در مهلت مجدد باید لینک ثبت نام با تاخیر جاماندگان را انتخاب کنند که در متن فوق به صورت تصویری قرار دارد. همچنین ذکر این نکته ضروریست که اگر داوطلبی در زمان ثبت نام و یا مهلت مجدد موفق به نام نویسی نشد، می تواند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدامات لازم را انجام دهند.

 

سوالات متداول

1- مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

هنوز تاریخی دقیقی جهت مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده است.اما زمان ثبت نام نوبت اول تا 15 آذر ماه 1402 تمدید شد.

2- ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مهلت مجدد در چه سایتی انجام می شود؟

برای ثبت نام در مهلت مجدد برای شرکت در کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ باید از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام کرد.

3- نحوه ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مهلت مجدد چگونه است؟

مراحل ثبت نام مهلت مجدد کنکور اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت کامل و به ترتیب داخل مقاله توضیح داده شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور