خانه اخبار تحصیلی کنکور آغاز مهلت مجدد ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ از فردا

آغاز مهلت مجدد ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ از فردا

آغاز مهلت مجدد ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ از فردا
آغاز مهلت مجدد ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ از فردا

با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، زمان برگزاری کنکور نوبت دوم (تیر ماه) سال ۱۴۰۳ از روز‌های ۷ و ۸ تیر ماه به روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیر ماه موکول شد. بنابراین ترتیبی اتخاذ شده تا متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری امکان ثبت نام کنکور را داشته باشند.

آغاز مهلت مجدد ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ از فردا

ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ ابتدا در روز‌های ۷ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ تعیین شده بود که این مهلت یک بار تا ۱۶ فروردین تمدید شد. سپس با درخواست داوطلبان در یک بازه زمانی دو روزه ثبت نام در روز‌های ۲۹ و ۳۰ فروردین مجدداً تعیین شد. در حال حاضر نیز با توجه به تغییر زمان برگزاری کنکور فرصت دیگری برای داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند در نظر گرفته شده است.

لذا از فردا بنا به درخواست مکرر داوطلبانی که موفق به ثبت‌ نام در آزمون تیرماه نشدند، شرایطی فراهم شده که این از دسته از داوطلبان بتوانند در مهلت مجدد ثبت نام کنکور یعنی صرفا در روز‌های یکشنبه ۶ خرداد و دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌ نام با تاخیر در این آزمون اقدام کنند.

با استناد به اطلاعیه منتشر شده تاریخ فوق به هیچ وجه قابل تمدید نیست و فرصت مجددی برای ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار داده نمی شود. بنابراین داوطلبانی که خواستار ثبت نام در این آزمون می باشند، می بایست در روزهای 6 و 7 خرداد به سایت ثبت نام کنکور مراجعه و نسبت به این امر اقدام نمایند.

پیش تر در تمدید مهلت کنکور امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام کرده‌ بودند فراهم بود؛ لیکن در این بازه مهلت مجدد، به هیج عنوان امکان  ویرایش اطلاعات کنکور برای داوطلبانی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، وجود ندارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور