خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خلخال 1401 – ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خلخال 1401 – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خلخال 1401 - 1402
اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402

آزمون نمونه دولتی تنها برای ورود دانش آموزان پایه نهم به دهم برگزار شده و تمامی فرآیند های مربوط به آن اعم از ثبت نام و اعلام نتایج هر استان به صورت مجزا در سایت مربوط به خود انجام می شود. داوطلبانی که در آزمون مذکور شرکت کرده اند، باید در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی به سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان محل سکونتشان مراجعه کرده و وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده کنند. حدودا یک الی یک و نیم ماه پس از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نتایج آن از طریق سامانه مذکور در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد.

دانش آموزان ساکن خلخال برای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خود، بایستی به سایت azmoon.eamedu.ir مراجعه کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خلخال 1401 – 1402

افرادی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده اند، باید در موعد مقرر به سایت اداره آموزش و پرورش استان محل زندگی خود مراجعه کرده و کارنامه را دریافت نمایند. معمولا یک الی یک و نیم ماه بعد از برگزار شدن آزمون مذکور، نتایج آن در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد که ممکن است، تاریخ انتشار آن برای هر استان متفاوت از دیگر استان ها باشد.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم 1401 – 1402 برای استان اردبیل هنوز اعلام نشده اما سال گذشته کارنامه دانش آموزان در اوایل مرداد ماه از طریق سامانه ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش این استان به نشانی azmoon.eamedu.ir منتشر شد. پیش بینی می کنیم، نتایج این آزمون در سال جاری نیز در حوالی همین تاریخ اعلام شود که در صورت انتشار اخبار جدید، اطلاعات لازم در کانال تلگرام نمونه دولتی ایران مشاوره قرار می گیرد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خلخال 1401 – 1402

همان گونه که می دانید، اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت شهر به شهر و اینترنتی صورت می پذیرد و دانش آموزان هر منطقه می بایست با مراجعه به سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش محل سکونت خود در بازه زمانی معین نسبت به مشاهده کارنامه اقدام کنند. مراحل دریافت کارنامه این آزمون برای خلخال به شرح ذیل می باشد:

  1. مراجعه به سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خلخال به نشانی azmoon.eamedu.ir و کلیک بر روی بخش “دریافت کارنامه”
  2. درج یکی از اطلاعات ذیل جهت احراز هویت و رویت کارنامه و در نهایت فشردن کلید “ورود”
  •  شماره شناسنامه یا کد ملی دانش آموز به همراه شماره شناسنامه پدر
  • وارد کردن کد رهگیری و سپس رمز ورود دانش آموز

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خلخال 1401 – 1402

با توجه به آن که احتمال خطا در نتایج آزمون نمونه دولتی بسیار کم است اما آموزش و پرورش این امکان را در اختیار دانش آموزان قرار داده که چنانچه نسبت به نتایج اعتراضی دارند، در زمان تعیین شده درخواست خود را ارسال نمایند. داوطلبان می توانند پس از اعلام نتایج و در فرصت چند روزه ای که در اختیار آن ها قرار می گیرد، نسبت به ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی اقدام کنند.

دانش آموزان معترض به کارنامه آزمون نمونه دولتی خلخال می بایست تا چند روز پس از اعلام نتایج با مراجعه به سامانه مربوطه به نشانی azmoon.eamedu.ir اعتراض خود را ثبت نمایند. پس از ثبت اعتراض در بازه زمانی معینی رسیدگی های لازم جهت بررسی درخواست آن ها صورت می گیرد و نتایج آن عموما تا دو هفته بعد از طریق سامانه مذکور اعلام می گردد.

نکات اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خلخال 1401 – 1402

دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت کرده اند و منتظر نتایج هستند، باید از یک سری نکات مربوط به کارنامه و وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند. در ادامه مطلب، به ذکر چند نکته مهم در خصوص موارد ذکر شده پرداخته ایم.

  • افرادی که در آزمون قبول نشده اند، کارنامه ای شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط، نمره کسب شده در هر درس، تراز دانش آموز و تراز آخرین فرد قبول شده به صورت اینترنتی برای آن ها منتشر می شود.
  • دانش آموزان پذیرفته شده در یک مدرسه، نمی توانند در مدارس نمونه دولتی دیگر ثبت نام کنند و یا نسبت به نقل و انتقال اقدام نمایند.
  • دانش آموزان همزاد توجه کنند که امکان تحصیل در این مدارس در صورت کسب 80 درصد نمره قبولی وجود دارد.

قبول شدگان برای انجام مراحل ثبت نام می بایست به مدرسه محل پذیرفته شده مراجعه کنند. ضمنا به خاطر داشته باشید که عدم مراجعه به مدرسه محل قبولی در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

 

سوالات متداول 

1- برای دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خلخال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ باید در چه زمانی اقدام کرد؟

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی برای سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده است.

2- نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خلخال از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

برای مشاهده و دریافت نتایج این آزمون باید به سایت ثبت نام و اعلام نتایج خلخال به آدرس azmoon.eamedu.ir مراجعه کنید.

3- آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خلخال وجود دارد؟

بله، برای ثبت اعتراض به نتایج از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج اداره آموزش و پرورش خلخال می توانید اقدام نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد