خانه اخبار تحصیلی مدارس نتایج امتحانات نهایی شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد

نتایج امتحانات نهایی شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد

نتایج امتحانات نهایی شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد

بعد از اجرای برنامه امتحانات نهایی شهریور ماه ۱۴۰۲، نتایج آن توسط سامانه مای مدیو اعلام می شود.

اعلام نتایج امتحانات نهایی شهریور 1402

تمام کسانی که به دلایل مختلف در امتحانات نهایی شهریور ماه ۱۴۰۲ شرکت کرده بودند، منتظر اعلام نتایج بودند تا بتوانند با توجه به نتیجه به دست آمده برای شرکت در مقطع یا مرحله بعدی از آن استفاده کنند. طبق آخرین اطلاعاتی که توسط مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام شده، نمرات تمام آزمون های دروس نهایی در شهریور ماه 1402، در سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir قرار گرفته شده و افراد می توانند جهت مشاهده نمرات خود وارد این سایت شوند.

طبق اطلاعیه ای که منتشر شده است، امکان اعتراض به نمرات نهایی نیز توسط افراد وجود دارد. در چنین شرایطی تمام کسانی که قصد اعتراض یا بررسی مجدد نمرات خود را دارند باید با توجه به نکات درج شده در کارنامه خود و حداکثر تا روز پنجشنبه 23 شهریور ماه، اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir کنند.

در صورتی که برخی از دانش آموزان داخل کشور و همچنین داوطلبان آزاد مدارس ایرانی خارج از کشور نتوانند نمرات خود را از طریق سامانه مشاهده کنند، باید در روز چهارشنبه 22 شهریور ماه به مدرسه یا محل تحصیل خود مراجعه و کارنامه خود را دریافت کنند. این افراد در صورت اعتراض به نمرات نهایی خود نیز می توانند درخواست بررسی مجدد یا اعتراض را نیز به محل تحصیل ارائه بدهند.

طبق برخی از اخبار منتشر شده توسط مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، بررسی دوباره پاسخ برگ ها از طریق سامانه و با توزیع آن بین تصحیح کنندگان در نقاط مختلف کشور انجام می شود. بعد از بررسی دوباره پاسخ برگ ها، احتمال کاهش، افزایش یا عدم تغییر نمرات وجود دارد که بعد از بررسی انجام شده، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره مدارس پیج مدارس