خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان لرستان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان لرستان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان لرستان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان لرستان 96 – 97
اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان لرستان 97 – 98
چند سالی است که مدارس نمونه دولتی از طریق برگزاری آزمون ورودی که به صورت رسمی و تحت نظارت دولت انجام میی گیرد، اقدام به پذیرش دانش آموزان در پایه های ششم و نهم می نماید. در این آزمون آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند امکان تحصیل در مدارس نمونه دولتی را خواهند داشت.البته دانش آموزان در پایه های ششم و نهم در صورت داشتن شرایط علمی که در ادامه مطلب عنوان کرده ایم امکان ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی را خواهند داشت.سوالات طرح شده در آزمون نمونه دولتی نسبت به آزمون تیزهوشان آسان تر خواهد بود و شاید به همین دلیل است که تعداد متقاضیان شرکت کننده در آزمون نمونه دولتی بیشتر از متقاضیان آزمون تیزهوشان است.ثبت نام آزمون نمونه دولتی در پایه های ششم و نهم هر ساله به صورت اینترنتی توسط سایت سازمان آموزش و پرورش هر استان به صورت جداگانه انجام می گیرد که به دانش آموزان از 28 فروردین 97 الی 5 اردیبهشت ماه 97 برای ثبت نام فرصت داده خواهد شد.مدارک لازم جهت ثبت نام در آزمون نمونه دولتی به شرح زیر می باشد:

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • اصل و کپی صفحه اول شناسنامه داوطلب
  • پرداخت مبلغ معین جهت ثبت نام و ارائه رسید واریزشده
  • ارائه تقاضانامه تکمیلی ثبت نام در آزمون نمونه دولتی
  • 2 قطعه عکس

زمان دریافت کارت آزمون نمونه دولتی استان لرستان 97 – 98

دانش آموزان در صورتی که کارت آزمون نمونه دولتی را دریافت نکرده باشند امکان شرکت در آزمون نمونه دولتی را نخواهند داشت. بنابراین دارا بودن کارت آزمون نمونه دولتی از شرایط شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی 97 – 98 برای دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم خواهد بود.داوطلبان در پایه های ششم و نهم باید از 6 تا 8 تیرماه 96 با مراجعه به مدارس مربوطه خود جهت دریافت کارت آزمون نمونه دولتی 97 – 98 اقدام می نمودند تا از طریق کارت آزمون از نشانی و محل دقیق حوزه امتحانی آگاه شوند.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان لرستان 97 – 98

تقریبا 20 روز پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم نوبت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی فرا می رسد و نتایج آزمون بر روی سایت قرار خواهد گرفت.پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آن دسته از دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی شده اند می بایست درزمان تعیین شده برای انجام ثبت نام حضوری در مدسه پذیرفته شده اقدام نمایند و فراموش نکنید که عدم مراجعه به موقع به مدرسه پذیرفته شده جهت ثبت نام حضوری انصراف از تحصیل منظور خواهد شد.

زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی استان لرستان 97 – 98

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 96 – 97 و پس از اینکه پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی ثبت نام نهایی شان را انجام دادند، در صورتی که مدارس نمونه دولتی ظرفیت خالی یا ظرفیت اضافی اعلام کردند، دانش آموزان می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی شرکت نمایند و یا منتظر اعلام اسامی ذخیره های مدارس نمونه دولتی باشند تا در صورتی که اسامی آن ها در لیست ذخیره های نمونه دولتی قرار گرفته بود به مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و در صورت وجود ظرفیت خالی اقدام به ثبت نام نمایند.

شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان لرستان 97 – 98

در رابطه با شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی لازم است بدانید که برای ورود به مدارس نمونه دولتی فقط کسب رتبه قبولی در آزمون کافی نخواهد بود و پس از کسب نمره قبولی در آزمون نمونه دولتی، تحصیل در اینگونه مدارس شرایطی هم دارد.بنابراین توجه داشته باشید که ادامه‌ تحصیل‌ در مدارس‌ نمونه دولتی مشروط به‌ انجام فعالیت‌ های مثبت‌ پرورشی و آموزشی دانش‌آموزان خواهد بود.نکته دیگری که لازم است بدانید این است که ساعات تشکیل کلاس ها در مدارس‌ نمونه‌ دولتی همانند دیگر مدارس در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر می باشد.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان لرستان 97 – 98 در شهرستان ها : خرم آباد – بروجرد – دورود – کوهدشت – الیگودرز – دلفان – سلسله – ازنا – پل دختر – دوره

برای اطلاع از آخرین اخبار و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۸ نظر
  1. ،،،

    سلام با معدل ۱۹/۸۰ و تراز ۱۵۷۰۰در آزمون تیزهوشان آیا جز ذخیره شدگان نمونه دولتی خرم آباد قرار میگیرم؟؟
    اسامی ذخیره شدگان کی اعلام می شود؟

  2. ونوس

    سلام.پرستاری بدون کنکور در هر مقطعی ایا صحت داره؟ لطفا جاب بدیذ باید چطوری شرکت کنیم؟ تو کنکورم شرکت کردم امسال

    • ایران مشاوره

      سلام. متوجه منظورتون از :در هر مقطعی، نشدم. اما اگر زیر ۲۵سال و با معدل کتبی بالای ۱۵ باشید میتوانید ازبین پیراپزشکی های بدون آزمون انتخاب کنید.

  3. فاطمه سوری

    سلام من با رتبه نفر آخر ۱۰۰۰ تا فاصله دارم باتوجه به اینکه فرزندجانباز ۲۰درصد هستم میتونه ذخیره باشم متشکر

  4. علی شیرزادی

    اعلام نتایج نمونه دولتی

    • ایران مشاوره

      سلام استان لرستان اعلام شده است.

  5. یزدان

    با تشکر از مطالب خوبتون سوال داشتم که اگه فاصله من تا آخرین نفر پذیرفته شده ۱۳۱۱امتیاز باشه به نظرتان ذخیره هستم یا نه ؟

    • ایران مشاوره

      سلام حقیقتش فاصله شما با آخرین نفر زیاد است بنابراین احتمالش کم هست.

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد