خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کردستان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کردستان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان کردستان 97 – 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کردستان 96 – 97
اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کردستان 97 – 98
طبیعتا با توجه به جایگاه ویژه تحصیل در جوامع امروزی، آنچه که برای دانش آموزان و والدین آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است انتخاب بهترین مدرسه به لحاظ کیفیت آموزشی و پرورشی می باشد.در چند سال گذشته مدارس مختلفی از جمله مدارس نمونه دولتی ، مدارس تیزهوشان و مدارس غیر انتفاعی با در اختیار گذاشتن امکانات ویژه و معلمان مجرب به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمک زیادی کرده اند. مدارس نمونه دولتی هم هرساله با برگزاری آزمون ورودی دانش آموزان را درپایه های ششم و نهم در صورت داشتن شرایط و کسب نمره قبولی در آزمون پذیرش می نماید.به عبارت دیگر  نحوه پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی مشروط به کسب نمره قبولی آنها در آزمون ورودی خواهد بود.

زمان و شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی استان کردستان 97 – 98

مدارس نمونه دولتی فقط دانش آموزان در پایه های ششم و نهم را پذیرش می نماید.بنابراین داوطلبان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی 97 باید از 28 فروردین 97 الی 5 اردیبهشت ماه 97 برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی97 – 98 اقدامات لازم را انجام می دادند. ضمن اینکه ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم شرایطی هم دارد که دانش آموزان درصورت داشتن این شرایط مجاز به ثبت نام هستند.کسب مقیاس خیلی خوب در دروس از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه ششم به هفتم و کسب معدل 17 هم از شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه نهم خواهد بود.

زمان دریافت کارت آزمون نمونه دولتی استان کردستان 97 – 98

دانش آموزان و اولیاء محترم استان کردستان توجه داشته باشید که داشتن کارت آزمون نمونه دولتی از شرایط شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی 97 – 98 برای دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم خواهد بود.بنابراین در صورتی که داوطلبان کارت آزمون نمونه دولتی را دریافت نکرده باشند امکان شرکت در آزمون نمونه دولتی را نخواهند داشت. بنابراین داوطلبان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در تاریخ اعلام شده قبل از برگزاری آزمون  فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به مدارس مربوطه خود جهت دریافت کارت آزمون نمونه دولتی 97 – 98 اقدام نمایند و از طریق کارت آزمون از نشانی و محل دقیق حوزه امتحانی آگاه شوند.

تاریخ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کردستان 97 – 98

طبق روال هرساله تقریبا 20 روز پس از برگزاری آزمون اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 – 98 بر روی سایت قرار خواهد گرفت.پس از مشاهده اعلام نتایج دانش آموزان پذیرفته شده باید در تاریخ مشخص شده برای تکمیل ثبت نام نهایی به صورت حضوری به مدرسه پذیرفته شده خود مراجعه نمایند.به این دلیل که در صورت عدم مراجعه به موقع به مدرسه پذیرفته شده جهت ثبت نام حضوری انصراف از تحصیل منظور خواهد شد.اما در خصوص آن دسته از داوطلبانی که بنا بر هر دلیلی از تحصیل در این مدارس منصرف شده اند نیز باید بگوییم که انصراف از تحصیل پس از ثبت نام آزمون نمونه دولتی شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد.برای آگاهی از این شرایط می توانید با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید.

زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی استان کردستان 97 – 98

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 – 98 و ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی در صورتی که مدارس نمونه دولتی ظرفیت خالی یا ظرفیت اضافی اعلام کردند، دانش آموزان می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی شرکت نمایند و یا منتظر اعلام اسامی ذخیره های مدارس نمونه دولتی باشند تا در صورتی که اسامی آن ها در لیست ذخیره های نمونه دولتی قرار گرفته بود به مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و در صورت وجود ظرفیت خالی اقدام به ثبت نام نمایند.

شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان کردستان 97 – 98

بسیاری از دانش آموزان تصور می کنند که برای ورود به مدارس نمونه دولتی فقط کسب رتبه قبولی در آزمون کافی است اما اینگونه نخواهد بود. دانش آموزان پس از قبولی در آزمون نمونه دولتی لازم است بدانید که تحصیل در مدارس نمونه دولتی شرایط خاص خودش را دارد.بنابراین توجه داشته باشید که ادامه‌ تحصیل‌ در مدارس‌ نمونه دولتی مشروط به‌ انجام فعالیت‌ های مثبت‌ پرورشی و آموزشی دانش‌آموزان خواهد بود.نکته دیگری که لازم است بدانید این است که ساعات تشکیل کلاس ها در مدارس‌ نمونه‌ دولتی همانند دیگر مدارس در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر می باشد.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان کردستان 97 – 98 در شهرستان ها : سنندج – سقز – قروه – مریوان – بانه – کامیاران – بیجار – دیواندره – دهگلان

برای اطلاع از آخرین اخبار و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97  فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۹ نظر
  1. علیرضا

    با عرض سلام و خسته نباشید ببخشید می خواستم بدونم جوابا اومدن الان آیا ذخیره ها کی میان

  2. مصلح تیموری

    سلام
    نتیجه ازمون دقیقا کی اعلام میشه الان چن وقته منتظریم ولی اعلام نمیشه !

    • ایران مشاوره

      باسلام.نتایج آزمون مدارس متوسطه دوم در برخی از استان ها اعلام شده است اما استان کردستان هنوز اعلام نشده.

  3. sasan

    سلام خدمت شما من استان کردستان شهرستان بانه هستم جوای این آزمون چرا نمیاد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام. فعلا نتایج اعلام نشده است، لطفا از اواسط تیر ماه پیگیری کنید.

  4. تابان

    کی جواب این آزمون نمونه میاد ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام نیمه دوم تیر ماه.

  5. Sheida

    آزمون امسال نمونە دولتی و تیزهوشان نهم بە دهم سٶالاتش کشوری بود یا استانی؟؟؟؟؟؟

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد