خانه نمونه دولتی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 – 97

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 - 97
اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 – 97
هر ساله شاهد ثبت نام بسیاری از دانش آموزان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی هستیم. مدارس نمونه دولتی در سراسر کشور نمایندگی دارند و این مدارس در همانند مدارس سمپاد و شاهد جزو مدارس خاص محسوب می شوند. از مزایای تحصیل در مدارس نمونه دولتی می توانیم به کیفیت برتر آموزشی، شکوفا شدن استعدادها و  افزایش خلاقیت های دانش آموزان و همچنین ارائه خدمات و امکانات رفاهی مناسب اشاره کنیم. دانش آموزان در پایه نهم برای تحصیل در این مدارس از طریق آزمون های ورودی پذیرش می شوند و ادامه‌ تحصیل‌ آنان در این‌ گونه مدارس‌ مشروط به‌ انجام فعالیت‌ های مثبت‌ پرورشی و آموزشی شان خواهد بود. در ادامه علاوه بر پرداختن به زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به طور مختصر به مواردی همچون زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97 – 98 ، منابع آزمون نمونه دولتی نهم و کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98 – 97 نیز خواهیم پرداخت.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 – 97 

هر داوطلب برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی باید به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه نماید البته ممکن است در بعضی از شهر ها ثبت نام به صورت حضوری نیز انجام شود. ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم  97-98 از 28 / 1 / 97 آغاز و تا 5 / 2 / 97 ادامه می یابد و هر ساله شاهد بوده ایم که این زمان تمدید شده است. اگر در روند ثبت نام به مشکلی برخورد کردید و یا سوالی در زمینه زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی دارید می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را انجام دهند.

منابع و ضرایب سوالات نمونه دولتی نهم به دهم

               منابع و ضرایب سوالات آزمون نمونه دولتی 98 – 97
نام درسضریب
ریاضیات2
علوم تجربی2
هدیه های آسمانی2
ادبیات فارسی2
عربی1
علوم اجتماعی1
زبان انگلیسی1
کار و فناوری1

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 – 97 

هر سال حدودا یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه بر روی سایت اداره کل آموزش و پرورش هر استان به طور جداگانه قرار می گیرد. و دانش آموزان باید با مراجعه به همان سایتی که در آن ثبت نام کرده اند ( سایت اداره کل آموزش و پرورش استان خود ) اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند. به دلیل درج اطلاعات مهم شخصی و تحصیلی بر روی کارت، به همراه داشتن آن در زمان برگزاری آزمون الزامی می باشد. ضمنا ممکن است هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون متوجه وجود برخی اشکالات مانند اشتباه در درج تصویر داوطلب و یا سایر اطلاعات شوید که در این صورت باید اقدام به رفع نقص کارت کنید برای رفع نقص نیز باید به باجه های رفع نقص مراجعه کنید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 – 97

زمان اعلام نتایج حداکثر دو تا سه هفته پس از آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 97-98 می باشد. اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 97-98 به صورت شهر به شهر اعلام شده و به صورت کاملا اینترنتی انجام می شود. یعنی برای مشاهده نتایج باید به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه کنید. جهت دریافت اطلاعات دقیق درمورد زمان برگزاری و زمان اعلام نتایج می توانید عضو کانال تلگرامی شوید و یا با مشاوران ما در مرکز ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۴ نظر
  1. الهه

    با سلام
    من برای دیدن جواب ها به سایت مراجعه کردم و دیدم که پذیرفته شده نمونه دولتی ناحیه سه تبریز هستم برای ثبت نام هم اس مس دریافت کردم و به مدرسه هم مراجعه کردم اسمم تو لیست پذیرفته شدگان هم بود ولی مدیر مدرسه گفت که اشتباه کامپیوتری بوده و من قبول نشدم اخه اشتباه کامپیوتری به این بزرگی میشه. من از وقتی فهمیدم شب و روزم گریه شده خواهش میکنم کمکم کنید به داره اموزش و پرورشم مراجعه کردم ولی هیچکی پیگیری نمیکنه

  2. علی

    سلام
    اگر کسی برای انتخاب رشته (تجربی-نمونه دولتی) زده باشه نمی تونه (ریاضی-نمونه دولتی) برود؟

  3. ALI

    سلام . چگونه نتایج نمونه دولتی رو بفهمیم و از چه سایتی باید بریم؟

    • ایران مشاوره

      سلام شما برای مشاهده ی اعلام نتایج باید وارد سایت آموزش و پرورش استان خود شوید.

  4. ALI

    سلام . سایت نتایج مدارس نمونه دولتی چیه؟ چجوری باید بفهمیم؟

    • ایران مشاوره

      سلام
      متاسفانه امسال نتایج نمونه دولتی با تاخیر اعلام می شود.احتمالا نتایج در دهه ی اول مرداد ماه بر روی سایت آموزش و پرورش استان ها گذاشته خواهد شد.

  5. Azar

    به خدا خسته شدیم جواب ها کی میاد لطفا بگویید من از اموزش و پرورش میپرسم هی به من میگن هفته اول مرداد ماه به خدا جواب های کنکور اینقدر طول نمیکشه که اینا دارن طول میدن والا جواب های مدارس فرهنگ ۲ هفته ای اومد از همه چیمون عقب افتادیم

    • ایران مشاوره

      سلام
      امسال نتایج نمونه دولتی با تاخیر اعلام می شود. احتمالا در دهه ی اول مرداد ماه نتایج بر روی سایت آموزش و پرورش استانها قرار خواهد گرفت.به شما پیشنهاد می شود در مدارس دیگر پیش ثبت نام را انجام داده تا ظرفیت این مدارس را از دست نداده باشید و در صورت قبولی در مدارس نمونه دولتی ثبت نام را در این مدارس تکمیل کنید.

  6. A

    لطفا بگویید زمان اعلام نتایج ازمون ورودی مدارس کی هستش والا ۵۰ روزه گذشته از ۳ هفته ام گذشته اینا دارن چی کار میکنم هی میگن امروز فردا لطفا شما هم یه کاری بکنین ممنونم

    • ایران مشاوره

      سلام
      امسال نتایج نمونه دولتی با تاخیر اعلام می شود.احتمالا نتایج در دهه ی اول مرداد ماه بر روی سایت آموزش و پرورش استانها قرار خواهد گرفت.به شما پیشنهاد می شود در سایر مدارس،پیش ثبت نام انجام داده تا ظرفیت این مدارس را از دست نداده باشید و در صورت قبولی در مدارس نمونه دولتی ثبت نام خود را در این مدارس تکمیل نمایید.

  7. تینا

    الان بیشتر ااز سه هفته از ازمون نمونه دولتی میگذره پس چرا اعلام نمیکنن… و اینکه اگه اعلام کنن کجااعلا م میکنن کدوم سایت

    • ایران مشاوره

      باسلام.هنوز نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان پایه دهم اعلام نشده است اما شما می توانید جهت اطمینان خاطر خود در مدارس دیگری مثل دولتی یا غیر انتفاعی،پیش ثبت نام انجام دهید تا خیالتان راحت باشد که اگر نتایج آمد و شما قبول نشده بودید حداقل بتوانید از پیش ثبت نام خود جهت ورود به پایه تحصیلی جدید استفاده کنید.هچنین سایت اعلام نتایج هر استان متفاوت است.

  8. حسین

    ۱۰ روزه می خوام با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸ شما تماس بگیریم ولی همش میگوید شماره مورد نظر در شبکه تغییر یافته است . لطفا اول این مشکل حل نمائید بعد مشاوره بدهید . ممنون

    • ایران مشاوره

      باسلام
      در حال حاضر خطوط مشکل ندارند و از نقاط مختلف کشور تماس دریافت میشود به غیر از نقاطی از کشور که مشکل از جهت مخابرات می باشد. شما میتوانید از پکیج های تخفیفی برای برقراری ارتباط استفاده کنید.

مشاوره نمونه دولتی پیج سمپاد