خانه اخبار تحصیلی نتایج نهایی استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲، اوایل هفته آینده اعلام می شود

نتایج نهایی استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲، اوایل هفته آینده اعلام می شود

نتایج نهایی استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲، اوایل هفته آینده اعلام می شود!

بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ و دعوت از پذیرفته شدگان برای شرکت در مصاحبه، اکنون نوبت اعلام نتایج نهایی این آزمون می رسد.

اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزگاری 1402 تا اوایل هفته آینده

تمام کسانی که در مصاحبه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۴۰۲ شرکت کرده و امتیاز مجاز در مرحله اول را کسب کرده بودند، اکنون منتظر اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بخش آموزگار ابتدایی می باشند. طبق آخرین اطلاعاتی که توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ارائه شد، نتایج نهایی این آزمون تا اوایل هفته آینده (هفته سوم شهریور ماه 1402) اعلام خواهد شد. طبق اطلاعیه هایی که توسط سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد، نحوه دریافت ابلاغ مدرسه‌ ای و کلاسی نیز به صورت دقیق مشخص و اعلام می شود.

دیبر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در سخنان خود که با یکی از خبرگزاری ها در تاریخ 13 شهریور ماه انجام دادند، به موارد زیر اشاره کردند.

  • با توجه به اهمیت توانمندسازی فرهنگیان در ایام تابستان، به آموزش و توانمندسازی همکاران در حوزه‌های مختلف از مدیر تا دبیر اهمیت بالایی داده شده و آموزش های لازم به آنها ارائه می شود تا با آخرین روش های آموزشی و تربیتی آشنا شوند و در سال تحصیلی جدید عملکرد بهتری داشته باشند.
  • به آموزش استفاده از فناوری‌های دیجیتال و محتوای الکترونیک آموزشی برای آموزگاران اهمیت بالایی شده، چون از دید ما فضای مجازی، با وجود آسیب های زیادی که ممکن است داشته باشد، یک فرصت بوده و از آن به عنوان مکمل آموزشی استفاده خواهد شد.
  • در خصوص آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی ۱۴۰۲ نیز که از شنبه گذشته نتایج کتبی آن اعلام شد، فرایند ارزیابی و جذب داوطلبان این آزمون نیز شروع شده است. مراحل دریافت و ارزیابی مدارک و تست پزشکی این آزمون سپری شده و به احتمال زیاد ارزیابی حرفه‌ای داوطلبان از هجدهم شهریورماه آغاز خواهد شد.
  • در آخر نیز تاکید کردند که جهت ارزیابی حرفه‌ای داوطلبان آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی، کانون‌های های مختلف ارزیابی در نواحی شش‌ گانه و در گروه‌های مختلف علوم معارف، علوم پایه، هنر و مطالعات اجتماعی، ادبیات فارسی راه اندازی شده که جزئیات آن در روزهای آینده به اطلاع داوطلبان می رسد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره