خانه استخدام بانک ها اعلام نتایج نهایی استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۲

اعلام نتایج نهایی استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۲

زمان اعلام نتیجه مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین
اعلام نتایج نهایی استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۲

همان گونه که داوطلبان استخدام بانک ایران زمین در سال 1402 مطلع هستند، این بانک، امسال هیچ گونه امتحان کتبی به منظور استخدام نیروهای جدید برگزار نکرده و تنها از طریق مصاحبه عمومی و تخصصی اقدام به جذب متقاضیان کرده است؛ لذا داوطلبانی که این مرحله را سپری کرده اند، پس از اتمام مراحل مصاحبه حضوری و تکمیل روند آن، در انتظار اعلام نتایج استخدام بانک ایران زمین هستند. لازم به ذکر است این افراد در صورت تایید در این بخش و عدم مغایرت اطلاعات ثبت نامی و تایید صحت آن می توانند مشغول به کار شوند.

نتایج نهایی استخدام این بانک ، پس از انجام مصاحبه، در زمان مقرر بر روی سایت رسمی این بانک به نشانی izbank.ir قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج نهایی استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۲

اسامی پذیرفنه شدگان، مدتی پس از اتمام فرآیند  مصاحبه آزمون استخدامی بانک ایران زمین اعلام می شود. هنوز خبری مبنی بر زمان این موضوع در سال 1402 از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است. اما با در نظر گرفتن تاریخ اعلام جواب مصاحبه حضوری در دوره گذشته که در اواخر اسفند بود، ممکن است، امسال نیز در همین بازه زمانی باشد.

به محض اطلاع دقیق از تاریخ اعلام نتایج نهایی بانک ایران زمین، در این جا به اطلاع شما خواهد رسید و این مقاله بروز رسانی خواهد شد. ضمنا شما عزیزان می توانید با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی، در لحظه از اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج آگاه شوید.

نحوه مشاهده اعلام نتایج استخدامی بانک ایران زمین 1402

متقاضیانی که در این مصاحبه شرکت کرده اند لازم است بدانند نتایج نهایی پس از اعلام زمان دقیق آن در خود سایت بانک ایران زمین منتشر می شود. قبل از ورود به این بخش، باید کد رهگیری خود را به همراه داشته باشند. برای دیدن نتایج اولیه به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. وارد سایت بانک ایران زمین به نشانی izbank.ir شوید.
  2. بر روی گزینه ” استعلام وضعیت داوطلبان آزمون استخدامی ” کلیلک کنید.
  3. گزینه ای را با عنوان ” مشاهده وضعیت آزمون ” می بینید که باید آن را انتخاب کنید.
  4. در صفحه باز شده شما باید کد ملی و کد رهگیری خود را در بخش مربوطه درج کنید.
  5. در این بخش شما می توانید نتایج نهایی خود را مشاهده کنید.

اعتراض به نتایج نهایی استخدام بانک ایران زمین ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج نهایی و عدم قبولی در استخدام بانک، معمولا مهلت مشخصی برای اعتراض در نظر گرفته نمی شود اما اگر در سال جاری بخواهند این امر را انجام دهند، روند این کار به این شکل است که معترضان با مراجعه به سایت مربوطه و وارد شدن به بخشی که برای این کار درنظر گرفته شده است، اعتراض خود را ثبت می کنند. لینک های گذاشته شده به منظور اعتراض احتمالا برای ارتباط گرفتن با کارشناسان این بانک باشد.

با توجه به این که هنوز زمان دقیق نتایج استخدام بانک ایران زمین در سال 1402 مشخص نشده است، ممکن است این بانک نیز پس از انتشار نتایج، زمانی را در نظر بگیرد تا کسانی که در روند گزینش قبول نشده و نسبت به نتایج معترض باشند، بتوانند مراتب اعتراض خود را اعلام کنند. البته این یک فرض است و ممکن است این بانک در خصوص ابن مساله، تمهیداتی را نیاندیشیده باشد؛ به هر حال برای فهمیدن این موضوع نیاز است تا زمان اعلام نتایج نهایی صبر کنید و سپس برای آگاهی از وجود یا عدم وجود فرصت اعتراض به اخبار و اطلاعیه های مرتبط با این موضوع در خود سایت بانک ایران زمین مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

1- نتایج مصاحبه استخدامی بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۲چه زمانی منتشر می شود؟

جواب مصاحبه معمولا در دوره های قبل یک ماه پس از اتمام فرایند مصاحبه مشخص می شد؛ اما هنوز خبری با این مضمون برای سال 1402 منتشر نشده است.

2- از چه طریقی می توان نتایج مصاحبه استخدامی بانک ایران زمین ۱۴۰۲ را مشاهده کرد؟

برای دیدن جواب مصاحبه باید پس از اعلام تاریخ انتشار نتایج وارد سایت بانک ایران زمین شوید. چگونگی این روند در متن همین مقاله توضیح داده شده است.

3- آیا در صورت عدم قبولی در مصاحبه استخدامی بانک ایران زمین ۱۴۰۲، امکان اعتراض وجود دارد؟

به طور معمول بانک ایران زمین امکان اعتراض به نتایج نهایی را برای داوطلبان خود قرار نداده است با اینحال هنوز اطلاعیه ای از سال جاری در دسترس نیست.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک