خانه آزمون استخدامی هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402
پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

آزمون استخدامی بخش خصوصی به منظور جذب افراد در موسسات و شرکت های خصوصی از جمله شرکت های صنعتی، تجاری و فناوری، بر اساس توانایی آن ها، و نه صرفا مدرک دانشگاهی برگزار می گردد.این آزمون طی دو دوره گذشته خود توانسته است تعداد زیادی از داوطلبان را در زمینه های مختلف شغلی، به شرکت های متقاضی نیرو، معرفی نماید.

شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی مانند دیگر آزمون هایی که هر ساله در کشور برگزار می شوند، مستلزم پرداخت هزینه می باشد. لازم است داوطلبان برای تکمیل مراحل ثبت نام خود، وارد سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی شده و این مبلغ را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ برای هر گروه شغلی 167 هزار تومان می باشد که به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

داوطلبان برای ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 مستلزم پرداخت هزینه ای می باشند که در هنگان نام نویسی با آن مواجه خواهند شد. زمان پرداخت هزینه در واقع با زمان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی یکی است و به محض فعال شدن لینک ثبت نام، شما می توانید از طریق سایت inre.ir مبلغ مربوطه را پرداخت نمایید. ثبت نام آزمون بخش خصوصی از 3 الی 23 تیرماه 1402 در دسترس است و تمامی مراحل آن به صورت اینترنتی می باشد.

هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

داوطلبان شرکت در این آزمون تنها مجاز به انتخاب دو دسته شغلی از میان هشت دسته موجود می باشند. همچنین شرکت کنندگان به ازای هر دسته شغلی امکان انتخاب چهار عنوان شغلی را دارند. برای مثال اگر شما علاقه مند به عناوین شغلی دسته مهندسی می باشید، تنها اجازه انتخاب چهار عنوان از این دسته را دارید.

هزینه این آزمون با توجه به تعداد دسته های شغلی که داوطلب انتخاب می کند، متفاوت است. هزینه ثبت نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، برای هر گروه شغلی 167 هزار تومان می باشد که در صورت ثبت نام در دو گروه شغلی این مبلغ به 300 هزار تومان می رسد.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی به صورت اینترنتی انجام می پذیرد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مربوطه نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند. مراحل ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون به شرح زیر می باشد.

  • ابتدا وارد سایت دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی به آدرس inre.ir شوید و بر روی گزینه “ثبت نام در آزمون “ کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • در این قسمت کد ملی، شماره تلفن داوطلب و همچنین کد امنیتی موجود در صفحه را وارد و بر روی کلید “ثبت و ادامه” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • این مرحله مربوط به مشخصات فردی داوطلب بوده که شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، استان و شهر محل سکونت وی می باشد.

مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • سپس در این صفحه که شامل تمامی دسته ها و عنوان های شغلی آن ها می باشد، می توانید عنوان های شغلی مد نظر خود را با توجه به قوانین گفته شده انتخاب نمایید و در انتها دکمه “ثبت و ادامه” را بفشارید.

مرحله چهارم ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • با ورود به این مرحله می توانید تمام اطلاعات ثبت نامی خود شامل مشخصات فردی و مشاغل انتخاب شده را مشاهده نمایید و در صورت مغایرت، اطلاعات را از قسمت “ویرایش” اصلاح و در غیر این صورت برای تایید اطلاعات، گزینه “تمام موارد بالا صحیح بوده و مورد تایید می باشد” را فعال کنید. سپس با انتخاب کلید “ثبت و ادامه” به صفحه پرداخت وارد شوید.

مرحله پنجم ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

مرحله ششم ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • پرداخت هزینه ثبت نام از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و داشتن رمز دوم امکان پذیر می باشد. همچنین داوطلبانی که رمز دوم ندارند، می توانند هزینه خود را به روش کارت به کارت پرداخت کنند. در صورت استفاده از این روش می بایست اطلاعات پرداخت خود، شامل شماره کارت، شماره پیگیری، تاریخ و زمان پرداخت را وارد کرده و پس از آن گزینه “پرداخت” را انتخاب نمایید.

مرحله پنجمثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  • پس از تایید پرداخت، یک پیامک حاوی کد تایید برای شما ارسال می شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد و مجددا کلید “ثبت و ادامه” را بفشارید.

مرحله هفتم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی خش خصوصی

  • در این مرحله شما باید یک رمز عبور برای ورود به پنل کاربری خود تعیین و با زدن گزینه “ثبت و دریافت کارت” کارت خود که شامل مشخصات اولیه و مشاغل انتخاب شده شما می باشد را دریافت کنید.

مرحله هشتم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون بخش خصوصی

این کارت علاوه بر موارد فوق، شامل یک کد پیگیری نیز می باشد. از آنجایی که ارائه این شماره در پیگیری های احتمالی بعدی الزامی است، توصیه می شود آن را نزد خود نگه دارید.

نکاتی در مورد پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

داوطلبن شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی برای پرداخت هزینه ثبت نام باید به نکاتی توجه نمایند تا بتوانند این امر را بدون ایجاد مشکل و خللی به انجام رسانند. یبرخی از مهمترین نکات قبال توجه در این مورد در جدول زیر ذکر شده است.

نکاتی در مورد پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

داشتن کارت بانکی معتبر
داشتن رمز دوم بانکی
اطمینان از انتخاب و پرداخت نهایی
نگهداری رسید پرداخت و یا کد رهگیری پرداخت

نکته ۱: یکی از مهمترین لازمه های پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی داشتن کارت بانکی و رمز دوم پویا است که متقاضیان برای این منظور می توانند به یکی از شعب بانک های معتبر مراجعه کرده و با ایجاد حساب، اقدام به فعال نمودن رمز دوم خود نمایند. در صورتی که دارای حساب بانکی می باشند، می توانند با مراجعه به دستگاه خودپرداز بانک خود، رمز دوم بانکی خود را فعال نمایند.

نکته ۲: داوطلبین ثبت نام در آزمون استخدامی، باید در زمان ثبت نام و پرداخت از انتخاب گروه و دسته شغلی خود مطمئن بوده و سپس اقدام به پرداخت نمایند، زیرا که وجه پرداخت شده قابل استرداد نمی باشد.

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ چقدر می باشد؟

هزینه ثبت نام در این آزمون برای سال ۱۴۰۲ 167 هزار تومان برای هر دسته شغلی است.

2- پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی از چه طریق امکان پذیر است؟

داوطلبان برای پرداخت هزینه نام نویسی خود باید به صورت اینترنتی از طریق سایت inre.ir اقدام کنند.

3- با توجه به قوانین موجود، هر فرد متقاضی می تواند چند دسته و چند عنوان از موارد موجود را انتخاب نماید؟

فرد متقاضی می تواند، از هشت دسته موجود، دو دسته را انتخاب کرده و از هر دسته چهار عنوان را برگزیند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی