خانه کارشناسی ارشد هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هرساله در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به جذب دانشجو می نماید. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و در زمان مقرر انجام می گیرد که داوطلبان علاقه مند می توانند در زمان مقرر به سایت مذکور مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. همان طور که شرکت نمودن برای انجام هر فرآیندی مستلزم پرداخت هزینه ثبت نام می باشد، آزمون مذکور نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت را دارند، می بایست ابتدا هزینه مربوطه را واریز و سپس برای تکمیل فرم اینترنتی مربوطه اقدام نمایند. آیا از میزان دقیق  و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام برای سال 1402 اطلاع دارید؟

لینک مستقیم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

(به محض آغاز ثبت نام، لینک فوق فعال می گردد.)

هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 در سال جدید نیز احتمالا با افزایش 30 درصدی همراه خواهد بود.

هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

تمامی مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از جمله پرداخت هزینه نام نویسی در سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت انجام می گیرد. مطابق روند هر ساله، فرآیند واریز وجه به صورت الکترونیکی معمولا همزمان با بازه نام نویسی از اواخر بهمن ماه تا اواسط اسفند و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب انجام می شود.

 

هزینه ثبت نام برای هر گروه امتحانی در دفترچه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت اعلام خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی از زمان انتشار دفترچه و میزان هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهد اشت ۱۴۰۳ اعلام نشده که به محض انتشار، اطلاعات مقاله به روز رسانی خواهد شد و جزئیات آن در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره قرار خواهد گرفت.

 

علاوه بر این، متاخرین ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال گذشته که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و تمدید آن نام نویسی خود را به انجام نرسانده بودند، حدودا ۳۰ درصد مبلغ اولیه نام نویسی به هزینه پرداختی آن ها اضافه شد که در صورت ایجاد چنین شرایطی در سال 1402 نیز این  شرایط از قبل اعلام می شود. هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سال 1402 هنوز تعیین نشده است و مبلغ آن در زمان ثبت نام کنکور سراسری و خرید کارت اعتباری مشخص خواهد شد.

هزینه ثبت نام خرید کارت های اعتباری دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور

متقاضیانی که به شرکت در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی علاقه مندند می توانند در هنگام ثبت نام با خرید کارت های اعتباری هرکدام از دانشگاه های مذکور در صورت داشتن شرایط لازم به تحصیل بپردازند. لازم به ذکر است که در کنکور سال جاری هزینه نام نویسی و خرید کارت اعتباری در دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی هر کدام 20 هزار تومان بوده ولی برای سال 1402 مبلغی تعیین نشده است.

 

نکته: آن دسته از شرکت کنندگانی که متقاضی ثبت نام در دو گروه امتحانی هستند، می بایست مبلغ مربوط به ثبت نام خود را به صورت زیر پرداخت نمایند.

هزینه رشته اول امتحانی (از یک گروه) + هزینه رشته دوم امتحانی (از یکی از سه گروه باقیمانده)

برای مثال اگر فردی یکی از رشته های مجموعه پرستاری را از گروه 3 و رشته اقتصاد بهداشت را از گروه 2 انتخاب کند، بایستی دو بار مبلغ تعیین شده را پرداخت نماید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

تمامی داوطلبان می بایست در زمان مقرر برای تکمیل فرم ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اقدام نمایند. ثبت نام و پرداخت هزینه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می گیرد که نحوه انجام مراحل آن به شرح زیر می باشد.

  • ابتدا به سایت مذکور به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کرده و از منوی سمت راست پس از فشردن کلید کارشناسی ارشد و مشاهده گزینه “ارشد”  آن را انتخاب نمایید.سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  • در صفحه پیش رو گزینه “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه” را برگزینید.مرحله دوم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  • پس از تیک زدن عبارت “ورود با کد ملی” و تکمیل قسمت مربوطه، دکمه “مشاهده” را بفشارید. مرحله سوم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  • سپس بر روی لینک “پرداخت الکترونیکی” کلیک کنید.مرحله چهارم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  • در این صفحه نکاتی در زمینه خرید کارت بیان شده است که پس از مطالعه آن ها، عبارت نشان داده شده در تصویر را فعال کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.مرحله پنجم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
  • در این مرحله داوطلبان باید هزینه را برای رشته امتحانی اول پرداخت نمایند. با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و انتخاب گزینه “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار” به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد. سپس اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را وارد کرده و هزینه را برای یک رشته امتحانی واریز نمایید.مرحله ششم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

بعد از پرداخت هزینه، مجددا به سامانه اینترنتی مرکز سنجش وارد شوید و با استفاده از کد ملی خود از وضعیت پرداخت برای رشته امتحانی اول اطلاع یابید. داوطلبانی که تمایل به ثبت نام در رشته امتحانی دوم را داشته باشند نیز می بایست گزینه “پرداخت هزینه آزمون برای رشته دوم” را انتخاب نموده و مطابق با روند مذکور، اقدامات مربوطه را به انجام برسانند.

 

همچنین پس از نام نویسی در رشته اول امتحانی، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و حتی اعلام علاقه مندی به شرکت در رشته امتحانی دوم نیز تا پایان زمان نام نویسی این آزمون وجود خواهد داشت. داوطلبان توجه نمایند که در صورتی که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده باشید به هیچ عنوان این مبلغ به کارت شما برگشت داده نمی شود.

 

بعد از به پایان رسیدن مراحل پرداخت هزینه نام نویسی، گزینه “آغاز ثبت نام” فعال می شود که داوطلبان باید با در دسترس داشتن مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اقدامات مربوط به تکمیل فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نمایند.

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ بعد از انتشار دفترچه راهنما مشخص خواهد شد که هنوز اطلاعات دقیقی از زمان انتشار دفترچه در دسترس نیست.

2- پرداخت هزینه ثبت نام از طریق چه سایتی قابل انجام است؟

شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir این هزینه را به روشی که در این مقاله ذکر شده است، پرداخت نمایید.

3- داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ هستم و تمایل دارم در دو گروه امتحانی شرکت کنم. آیا باید هزینه جداگانه ای بپردازم؟

بله، باید هزینه مربوط به هر دو رشته امتحانی خود را در سایت مذکور پرداخت نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد