خانه کارشناسی ارشد ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی می بایست در زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 اقدام به درج مشخصات شخصی، تحصیلی و… خود در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی الکترونیکی sanjeshp.ir نمایند. با این حال موضوع برای داوطلبینی که در وارد نمودن این اطلاعات دچار اشتباه می شوند، به این سادگی نیست و حساسیت آن زمانی دو چندان می شود که بدانید درج غلط اطلاعات لازمه و هر گونه مغایرت در آن می تواند داوطلب را در صورت قبولی از ادامه تحصیل باز بدارد. خوشبختانه با تمهیداتی که سایت سنجش آموزش پزشکی برای این دسته از افراد در نظر گرفته است، فرصت ویرایش اطلاعات نادرست فراهم می باشد که در ادامه به موارد مختلفی همچون زمان و روند انجام آن اشاره می نماییم. 

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

(لینک فوق در مهلت مجدد فعال می گردد.)

لینک مستقیم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

 

در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت، فرصت اصلاح معدل نیز برای داوطلبین مهیا می باشد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403 

بنابر صلاح دید مراجع مربوطه، هر ساله امکان ویرایش محدود یا وسیع اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون ارشد علوم پزشکی در سه بازه زمانی وجود دارد و داوطلبان می توانند بدون پرداخت هیچگونه هزینه نام نویسی در مهلت های مقرر نسبت به تصحیح اشتباهات احتمالی خود در سایت sanjeshp.ir اقدام نمایند. مندرجات نادرست، در صورت عدم تصحیح و باقی ماندن در مراحل بعدی، می تواند موجب بازماندن متقاضی از شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت یا حتی محرومیت یک ساله وی از شرکت در آزمون مورد نظر شود. اما سوال مهم اینجاست که داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت در چه زمان های قادر به ویرایش اطلاعات خود خواهند بود؟ در پاسخ به این سوال و سهولت درک آن به ترتیب زمان هایی که شما فرصت اصلاح موارد مد نظرتان را خواهید داشت را ذکر نموده ایم.

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده از سایت سنجش پزشکی زمان نام نویسی کنکور ارشد بهداشت در اواخر دی بوده که تاریخ اصلی ثبت نام در هفته چهارم دی ماه اعلام خواهد شد و در روز های 4 و 5 ام خرداد ماه سال ۱۴۰۳ کنکور ارشد وزارت بهداشت برگزار می گردد.

تا لحظه نگارش این مقاله اخبار موثقی در مورد تاریخ هایی همچون تمدید مهلت ثبت نام و یا مهلت مجدد منتشر نگردیده است اما جهت آشنایی شما با حدود زمانی این موارد، با استناد به سال گذشته در جدول زیر اطلاعاتی را گردآوری کرده ایم که مطالعه آن ها خالی از لطف نمی باشد. علاوه بر این شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره از تاریخ دقیق ویرایش اطلاعات نام نویسی ارشد وزارت بهداشت 1403 و یا سایر اخبار مربوط به حوزه تحصیلی مطلع شوید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403
فرایندزمان ویرایش
مهلت قانونی ثبت نام9 الی 17 بهمن 1402
مهلت مجدد اول  5 لغایت 8 اسفند ماه 1402
مهلت مجدد دومساعت 9 صبح 18 فروردین لغایت ساعت 12 ظهر 19 فروردین ماه ۱۴۰۳
زمان دریافت کارت ورود به جلسهاوایل خرداد ماه 1403

امکان تغییر حوزه امتحانی نیز در بازه زمانی مشخصی که از سوی سازمان سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد، وجود دارد. به داوطلبانی که مشخصات خود را در این سامانه مورد ویرایش قرار داده اند، توصیه می شود که پس از اتمام پروسه، یک پرینت از تاییدیه ثبت نام خود تهیه نموده و آن را تا زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نزد خود نگاه دارند. همچنین به افرادی که حوزه امتحانی خود را تغییر داده اند نیز پیشنهاد می کنیم در انتهای فرایند، نسبت به دریافت مجدد کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

چه افرادی مجاز به اصلاح اطلاعات خود می باشند؟

اگر شما نیز جز آن دسته از متقاضیانی باشید که دغدغه اصلاح اطلاعات خود را دارند، قطعا اولین سوالی که به ذهنتان خطور می کند، این است که آیا امکان ویرایش اطلاعات برای من نیز وجود خواهد داشت؟ از این نظر جای نگرانی نیست چرا که در این باره محدودیتی وجود ندارد و همه داوطلبین مجاز به ویرایش موارد مد نظرشان خواهند بود اما به صورت کلی معمولا افراد مذکور در قسمت ذیل اقدام به اصلاح اطلاعات خود می نمایند.

  1. افرادی که در مهلت اصلی نام نویسی، موفق به انجام ثبت نام نشده اند.
  2. کسانی که اطلاعات خود را به اشتباه وارد نموده اند.
  3. داوطلبینی که به علت اتمام مهلت نام نویسی، روند ثبت نام شان ناقص مانده است.

داوطلبین قادر به ویرایش چه اطلاعاتی می باشند؟

خوشبختانه امکان اصلاح تمامی اطلاعات (شخصی و تحصیلی) بجز کد ملی برای متقاضیان فراهم می باشد و در این زمینه دشواری خاصی وجود ندارد اما لازم است که توجه شما را به یک نکته بسیار مهم جلب نماییم. چنانچه داوطلبان کد ملی خود را به صورت اشتباه در سیستم درج نمایند، جهت ویرایش آن ناگزیر به پرداخت مجدد هزینه ثبت نام می باشند که طبیعتا این مورد برای بسیاری از افراد ناخوشایند خواهد بود.

ویرایش معدل کارشناسی ارشد

یکی از اطلاعات مهمی که که درج غلط آن گریبان شما را خواهد گرفت و بعد ها برایتان دردسر ساز می شود معدل مقطع قبلی شما می باشد اما جای هیچگونه نگرانی نیست. خوشبختانه فرصت ویرایش این مورد نیز به همراه کد سهمیه (جانبازان، ایثارگان و…) علاوه بر زمان های ثبت نام اولیه و مهلت مجدد، در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  نیز فراهم می باشد.

راهنمای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

آن دسته از داوطلبانی که متوجه بروز اشتباه و خطا در فرم تقاضانامه ثبت نام خود شده اند، بایستی بعد از ورود به پورتال شخصی خود در زمان مناسب، اقدام به ویرایش اطلاعات نادرست نمایند. لازم به ذکر است که ویرایش اطلاعات و مدارک ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ، نیازی به واریز مجدد هزینه ثبت نام ندارد و این افراد می توانند با همان کد پیگیری اولیه نسبت به انجام تصحیحات مورد نظر خود اقدام نمایند. برای ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، مطابق راهنمای زیر عمل کنید.

  • به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه نموده و از منو سمت راست، وارد بخش “کارشناسی ارشد” و سپس “ارشد” شوید.
  • در صفحه پیش رو بر روی گزینه فعال “ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام” کلیک نمایید.
  • با ورود به صفحه جدید، مجددا دکمه “ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام” را انتخاب کنید.
  • با وارد نمودن کد رهگیری اولیه در فیلد مربوطه، فرم تقاضانامه خود را مشاهده و اطلاعات مورد نظرتان را ویرایش نمایید.

ضمن تشکر از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید، جهت جلوگیری از هرگونه مشکل در فرآیند ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت توصیه می کنیم که قبل از درج اطلاعات ثبت نامی، مدارک خود را به صورت کامل بررسی نموده و بعد از وارد نمودن آن ها با دقت مطابقت های لازم را انجام دهید. اگر جز متقاضیانی می باشید که از سهمیه های شهدا، جانبازان و ایثارگران استفاده می کنید، از کد 12 رقمی نیز غافل نبوده و بعد از دریافت، آن را به درستی درج نمایید.

 

سوالات متداول

1- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در چه زمانی انجام می گیرد؟

امکان اصلاح اطلاعات ثبت نامی آزمون مربوطه در مهلت قانونی نام نویسی، مهلت مجدد ثبت نام و زمان دریافت کارت ورود به جلسه وجود دارد.

2- ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی چگونه صورت می پذیرد؟

داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir به ویرایش مشخصات ثبت نامی خود بپردازند.

3- آیا برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور ارشد وزارت بهداشت نیاز به واریز هزینه مجدد می باشد؟

خیر، ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور ارشد وزارت بهداشت نیازی به واریز مجدد هزینه نام نویسی ندارد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۶ نظر
  1. سهند

    سلام وقت بخیر
    بنده فارغ تحصیل بهمن ۱۴۰۲ هستم که زمان ثبت نام معدلم کامل نشده بود ب خاطر همین گزینه دانشجو هستم رو زدم و معدل هفت ترم رو وارد کردم . الان که ویرایش معدل اومده از دانشجو بودن تغییر دادم به فارغ التحصیل ولی باز گزینه معدل هفت ترم میاد و هرکاری کردم نمیشه ۸ ترم ک معدل نهایی رو وارد کنم .

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می توانید معدل خود را ویرایش نمایید.

  2. سارا

    سلام من معدل کارشناسیمو برا ثبت نام ارشد وزارت بهداشت سهوا ۲ صدم بالاتر زدم ، بعدا باعث لغو قبولی میشه؟
    حین انتخاب رشته مهلت ویرایش معدل میدن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، در زمان انتخاب رشته معمولا امکان ویرایش معدل برای شما وجود دارد.

  3. مهاجر

    سلام من به اشتباه در ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت زده ام که داوطلب خارجی هستم آیا این مورد در زمان دریافت کارت ورود به جلسه قابل ویرایش هست؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، فرصت ویرایش اطلاعات در زمان صدور کارت ورود به جلسه ی آزمون، امکان پذیر است.

  4. سارا

    سلام وقتتون بخیر من ی سوال داشتم من ترم مهر سال قبل ترم آخرم بود یعنی در دی ماه که امتحانات پایان ترم که دادم دیگه کلا تمام شد و نمراتم هم تا الان همه کامل وارد شدن بعد اینکه من هنوز نرفتم مدرک کارشناسیم بگیرم الان که برای ۱۵ فروردین فرصت دوباره برای ویرایش اطلاعات کنکور ارشد وزارت بهداشت دادن من برای معدل کارشناسی، همون معدل کل که در سامانه‌ دانشگاه من هست بزنم درسته؟ و اینکه من تاریخ فارغ‌التحصیلی چه تاریخی باید بزنم؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود تاریخ فارغ التحصیلی شما تاریخی است که در مدرکتان لحاظ شده و احتمالا برابر ۳۰ دی ماه است و بهتر است معدل را بصورت دقیق وارد نمایید.

  5. Frnaz

    ایا کسانی که اصلا ثبتنام نکردن ، زمان اصلاحیه می توانن ثبتنام کنن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، مطابق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت معمولاً این وزارت خانه در انتشار زمان تمدید و اصلاحیه ها همکاری نخواهد کرد. با این باید منتظر اطلاعیه ی آزمون های سامانه ی وزارت بهداشت باشیم.

  6. مهسا نادری

    سلام ، در کارت ورود به جلسه آزمون ارشد علوم آزمایشگاهی۱۴۰۱ ، نام پدر اشتباه ثبت شده . امکان ویرایش دارم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، جهت بررسی امکان ویرایش این مورد، می توانید نسبت به ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پزشکی اقدام نمایید.

  7. پایدار

    سلام ، وقتتون بخیر
    من متقاضی سهمیه استعداد درخشان ارشد با آزمون هستم ، و هنوز فارغ التحصیل نشدم.
    برای ویرایش معدل باید معدل ۸ ترم رو بزنم یا ۷ ترم؟(معدل ۸ ترم رو دارم)
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • ایران مشاوره

      سلام ، وقتتون بخیر. پذیرش استعداد درخشان به صورت بدون آزمون می باشد. اگر معدل هشت ترم را دارید ، همان معدل هشت ترم را وارد کنید.

  8. مهدیه

    سلام من رشته امتحانی در کنکور اشتباه ثبت شده بازه زمانی اطلاعات ویرایش هم تمام شده باید چکار کنم لطفا کمکم کنید

    • ایران مشاوره

      با سلام، شما می توانید در سایت سنجش پزشکی، ارسال درخواست انجام دهید و از طریق وزارت بهداشت پیگیری کنید.

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد