خانه کارشناسی ارشد ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

نحوه ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

با شروع زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402، داوطلبانی که با توجه به کارنامه اولیه خود نمره و حدنصاب رتبه لازم را کسب کرده اند، در صورت تمایل می توانند نسبت به ثبت کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام نمایند. یکی از مسائلی که به طور معمول هرساله برخی داوطلبان با آن مواجه می شوند، وجود خطا در فرم انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت بعد از ثبت نهایی کد رشته های انتخابی و دریافت کد پیگیری، می باشد. مرکز سنجش آموزش پزشکی برای حل مشکل این دسته از داوطلبان امکانی را فراهم نموده تا بتوانند نسبت به ویرایش فرم خود اقدام نمایند.

امکان ویرایش فرم انتخاب رشته در بازه زمانی انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و تمدید مهلت آن فراهم می باشد.

زمان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی، فرآیندی اینترنتی بوده که از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می گیرد. گاها ممکن است عده ای از متقاضیان هنگام به ثبت رساندن کد رشته های انتخابی دچار خطا شده و قصد ویرایش فرم خود را داشته باشند. این دسته از افراد تا زمانی که سامانه انتخاب رشته فعال است، می توانند به منظور اعمال تغییرات مورد نظر اقدام نمایند.

همچنین ممکن است زمان انتخاب رشته مورد تمدید قرار بگیرد که در این صورت نیز امکان ویرایش برای داوطلبان فراهم می شود. طبق اطلاعیه موجود در دفترچه ثبت نام، زمان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد در 30 اردیبهشت ماه 1402 بوده بنابراین در این زمان امکان رفع نقص وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است در صورتی که اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شود و یا زمان آن تمدید یابد، خبر آن از طریق این مقاله و  کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نحوه ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

داوطلبانی که قصد حذف، اضافه یا جا به جایی کد رشته محل های ثبت شده خود را دارند، با مراجعه به سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در زمان مقرر و طی نمودن مراحل زیر می توانند فرم انتخاب رشته خود را بر اساس معیار های مورد نظر ویرایش نمایند.

  • مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس الکترونیکی sanjeshp.ir و انتخاب گزینه “کارشناسی ارشد / ارشد” از منوی سمت راست

مرحله اول انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • کلیک بر روی عبارت “انتخاب رشته – محل / ویرایش انتخاب ها”

مرحله دوم انتخاب شته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • انتخاب مجدد گزینه “انتخاب رشته – محل / ویرایش انتخاب ها” و درج کد رهگیری در بخش خواسته شده و کلیک بر روی ذره بین

مرحله سوم انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

در فرآیند انتخاب رشته چنانچه نیاز به جابجایی یا حذف کد رشته ای را احساس کردید، می توانید با استفاده از گزینه “جابجایی” یا “حذف” تغییرات مورد نظر را اعمال نمایید. البته لازم به ذکر است که این عمل قبل از فشردن دکمه “ثبت نهایی” امکان پذیر است.

داوطلبانی که در موعد مقرر کد رشته محل های مورد علاقه خود را با موفقیت در سامانه مربوطه ثبت کرده و کد پیگیری دریافت نموده اند، در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 چنانچه در هر یک از انتخاب های خود پذیرفته شده باشند، باید در زمان تعیین شده برای ثبت نام خود به دانشگاه پذیرنده مراجعه نمایند.

 

سوالات متداول

1- داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در چه زمان هایی می توانند نسبت به اصلاح فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند؟

داوطلبان می توانند در مهلت انتخاب رشته و یا تمدید مهلت، به اصلاح فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

2- در چه مواردی نیاز به ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت خواهیم داشت؟

در صورتی که قصد حذف، اضافه یا جا به جایی کد رشته محل های ثبت شده را داشته باشیم نیاز به ویرایش خواهیم داشت.

3- ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای شرکت کنندگان از چه طریقی امکان پذیر است؟

داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس الکترونیکی sanjeshp.ir، تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. یزدانی

    با سلام ایا امکان تمدید مجدد انتخاب رشته وجود ندارد، اگر میشود لطف کرده و مجدد تمدید نمایید ممنونم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، تمدید تا ۲۸ تیر بوده و تاکنون اطلاعیه جدیدی منتشر نشده است.

مشاوره ارشد پیج کارشناسی ارشد