خانه اخبار تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه باید بکنند؟

پذیرفته شدگان نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه باید بکنند؟

پذیرفته شدگان نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

با انتشار نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، پذیرفته شدگان این آزمون در رشته های غیر پزشکی دانشگاه ازاد نیز می توانند در بازه زمانی اعلام شده جهت ثبت نام خود اقدام کنند.

راهنمای پذیرفته‌شدگان ارشد ناپیوسته غیر پزشکی دانشگاه آزاد 1402

با توجه به اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش کشور و آخرین اخبار خبرگزاری های معتبر، ثبت نام تمام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ به صورت مجازی خواهد بود و تمام پذیرفته‌شدگان می توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 20 شهریور ماه تا پایان روز چهارشنبه 22 شهریور ماه جهت ثبت نام خود به سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir مراجعه داشته باشند.

نکات مهم در راهنمای پذیرفته شدگان رشته های غیر پزشکی ارشد 1402 دانشگاه آزاد

  • سنوات تحصیل برای دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته مخصوصا برای مشمولین، 3 سال بوده و به هیچ عنوان افزایش نخواهد یافت.
  • تمام مشمولان خدمت وظیفه باید قوانین را رعایت کنند که مهمترین آنها، زمان براعت از تحصیل می باشد. باید بیش از یک سال از پایان تحصیل آنها در دوره کارشناسی گذشته باشد.
  • تمام پذیرفته شدگان ارشد ناپیوسته رشته های غیر پزشکی دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ باید به صورت مجازی جهت ثبت نام خود اقدام کنند. بازه زمانی ثبت نام نیز از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 20 شهریور ماه شروع و تا ساعات پایانی روز چهارشنبه 22 شهریور ادامه دارد.
  • با توجه به زمانبندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش، تمام پذیرفته شدگان این آزمون باید با در دست داشتن مدارک لازم جهت تکمیل ثبت‌ نام خود به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. مدارک لازم و ضروری جهت ثبت نام در واحد دانشگاه مربوطه شامل موارد زیر است.
    اصل مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در داخل و خارج کشور
    ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل
    کپی از تمام صفحات شناسنامه
    کپی کارت ملی
    6 قطعه عکس 4*3
    مدرک نشان دهنده وضعیت وظیفه عمومی برای آقایان
  • شهریه دانشجویان شامل دو بخش ثابت و متغیر می باشد که برای تامین هزینه ها در هر کدام از نیمسال ها از دانشجویان دریافت می شود.
  • علاوه بر پرداخت شهریه، تمام دانشجویان در بدو ورود نیز باید مبلغ 4 میلیون ریال (400 هزار تومان) نیز در سامانه آموزشیار پرداخت کنند.
  • کسانی که در واحدها و مراکز بین‌المللی و برون‌ مرزی دانشگاه آزاد پذیرفته می شوند باید توجه داشته باشند با توجه به قوانین نقل و انتقالات دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز انتقال، میهمانی و جابه‌جایی تحت هیچ شرایطی ندارند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

 

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره