خانه اخبار تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ حتما بخوانند

پذیرفته شدگان نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ حتما بخوانند

پذیرفته شدگان نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ بخوانند

تمام کسانی که در مرحله اول کنکور ارشد رتبه لازم را کسب کرده بودند، بعد از انجام فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، اکنون منتظر اعلام نتایج نهایی می باشند.

جزئیات مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد 1402

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری های معتبر و اطلاعیه های سازمان سنجش کشور، نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۲، به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و داوطلبان می توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

نکات مهم در اعلام نتایج کارشناسی ارشد

با توجه به نکات و مواردی که توسط رئیس سازمان سنجش مطرح شده، هنگام مشاهده نتایج کارشناسی ارشد باید به موارد زیر توجه داشت.

  • افرادی که به صورت همزمان در ردیف پذیرفته‌ شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته‌اند باید در یکی از کد رشته محل های قبولی ثبت نام کنند.
  • قبول شدگان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به غیر از دانشگاه آزاد اسلامی، باید با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده، جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم ثبت‌نام از روز یکشنبه 19 شهریورماه به سایت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه داشته باشند.
  • تمام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی باید از ساعت 10 صبح دوشنبه 20 شهریورماه تا روز چهارشنبه 22 شهریور ماه جهت ثبت‌نام به سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir مراجعه داشته باشند.
  • با توجه به زمان بندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش، باید با در دست داشتن مدارک اعلام شده جهت تکمیل مراحل ثبت‌نام به واحد دانشگاهی مرتبط مراجعه داشته باشند.

با توجه به گفته های رئیس سازمان سنجش کشور، در آزمون کارشناسی ارشد 1402، 471 هزار و 528 نفر شرکت کرده بودند که از این تعداد، 255 هزار نفر خانم ها و 216 هزار و 528 نفر نیز آقایان بودند. این افراد در 6 گروه آزمایشی و 134 کد رشته با یکدیگر رقابت داشتند که از مجموع کل این افراد، 355 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته بودند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان سخنان خود به قبول شدگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ تاکید کردند، اطلاعات منتشر شده در سایت سازمان سنجش کشور را که در خصوص اعلام‌ ‌اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی‌ آزمون‌ ورودی‌ ‌کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 و لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی است را مطالعه و بررسی فرمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره