خانه مشاوره تحصیلی کارت ورود به جلسه آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

کارت ورود به جلسه آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

کارت آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98
کارت ورود به جلسه آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98
متقاضیان علاقه مند به شرکت در “آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98” که قصد اخذ “پروانه صلاحیت پرستاری” را داشته و در موعد مقرر برای نام نویسی ، پس از پرداخت هزینه مربوطه ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند می بایست برای شرکت در این آزمون ، کارت ورود به جلسه خود را کمی پیش از زمان برگزاری آزمون و از طریق مراجعه به سایت مربوطه ، دریافت نموده و با همراه داشتن کارت مذکور در جلسه امتحانی ، حاضر شوند.

کارت ورود به جلسه آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98 ، از طریق سایت رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98

پیش از این اعلام شده بود که داوطلبان شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران می توانند از روز 14 بهمن ماه لغایت 16 بهمن ماه 98 ، به سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران را دریافت نمایند. اما با توجه به این که زمان برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران به تعویق افتاده ، به تبع آن زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز به تعویق خواهد افتاد.

مطابق اطلاعیه مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور ، این آزمون ابتدا به تاریخ 23 اسفند ماه 98 موکول شد که به علت گسترش ویروس کرونا در اقصی نقاط کشور ، مجددا به تعویق افتاد. داوطلبان می توانند برای آگاهی از زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران ، به عضویت کانال تلگرام مشاوره تحصیلیایران مشاوره در آینده و از آخرین اخبار مرتبط با این آزمون آگاه شوند.

توصیه می کنیم که متقاضیان در ساعات و روزهای ابتدایی زمان انتشار کارت ورود به جلسه ، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند ، هم چنین می بایست اطلاعات مندرج بر روی کارت را با مشخصات فردی خود مطابقت دهند تا در صورت وجود هر گونه مشکلی ، نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. متاسفانه گاهی اوقات ممکن است مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون متقاضیان دارای نواقصی در عکس و یا مشخصات فردی داوطلب باشد ؛ معمولا به منظور رفع این نواقص برای اکثر آزمون هایی که هرساله در کشور برگزار می شوند ، هم زمان با توزیع کارت ورود به جلسه ، آدرس مراکزی که به عنوان باجه های رفع نقص مشخص می شوند ، از سوی سازمان مربوطه اعلام می شود. در چنین موقعیتی داوطلبان می بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و در موعد مقرر به این مراکز مراجعه و نسبت به ویرایش اطلاعات نادرست مندرج در کارت خود اقدام نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98

شما می توانید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران 98 ، به ترتیب زیر عمل نمایید.

  • در ابتدا می بایست وارد سامانه مرکز سنجش و آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir شوید.
  • از منوی موجود ، “صلاحیت حرفه ای پرستاران” را از سمت راست صفحه انتخاب نمایید.
  • از میان گزینه های موجود در صفحه ، گزینه “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون” را انتخاب نمایید.
  • در کادرهای موجود در صفحه ، کد رهگیری ، کدملی و کد امنیتی موجود را وارد کنید.
  • پس از انجام مراحل فوق ، می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و پرینت نمایید.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی ، برای شرکت در این آزمون الزامی است و درصورت عدم ارائه کارت های مذکور به مراقبان مربوطه ، از حضور داوطلب در جلسه امتحان ، ممانعت به عمل خواهد آمد.

همان طور که پیش تر بیان کردیم ” آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران ” که قرار بود صبح روز پنجشنبه مورخ 17 آذر ماه 98 برگزار شود ، یک بار به دلیل هم زمانی با آزمون صلاحیت بالینی پزشکی و بار دیگر به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و در حال حاضر زمان جدیدی برای آن اعلام نشده است. مدتی پس از برگزاری آزمون نیز ، نتایج نهایی آن به صورت اینترنتی و از طریق سایت مربوطه منتشر می شود که در نهایت ، پذیرفته شدگان موفق به دریافت ” پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاری “ خواهند شد.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره