خانه آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401
کارت ورود به جلسه آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401

داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401 اقدام نموده اند، می بایست همانند باقی شرکت کنندگان آزمون های مختلفی که هر ساله در کشور اجرا می شوند، از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه نموده و آن را در کنار یک کارت شناسایی معتبر در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند چرا که در غیر این صورت از حضور آن ها در جلسه، ممانعت به عمل خواهد آمد.

این کارت 2 الی 3 روز پیش از زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد که در این مقاله قصد داریم به بررسی تمامی جزئیات مربوط به آن بپردازیم.

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی در روز چهارشنبه مورخ 20 مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1401

آزمون مشاوران رسمی مالیاتی تاکنون سه دوره در ایران برگزار شده و پنجمین دوره آن قرار است در مهر ماه سال جاری برپا گردد. سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری برگزاری آزمون مذکور با انتشار اطلاعیه ای از طریق سایت اختصاصی خود، تمامی جزئیات مربوط به این آزمون از جمله تاریخ برگزاری و زمان دریافت کارت را در اختیار داوطلبان قرار داده است.

با توجه به مندرجات این اطلاعیه، متقاضیان می توانند از روز چهارشنبه مورخ 22 مهر ماه با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی به نشانی sanjesh.org، کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و دریافت نمایند. توجه داشته باشید هر یک از شرکت کنندگانی که دارای کارت ورود به جلسه نبوده و همچنین کارت شناسایی معتبر به همراه ندارند، اجازه حضور در جلسه آزمون را نخواهند داشت.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1401

شما می توانید مطابق با راهنمای گام به گام موجود در ادامه مقاله، در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و فرآیند پرینت کارت ورود به جلسه خود را به انجام برسانید.

  • ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید.

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی

  • اکنون می بایست بر روی لینک فعال “کارت شرکت در پنجمین آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1401” کلیک نمایید.

مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی

  • در این مرحله می توانید با استفاده از هر یک از چهار روش زیر و درج اطلاعات مورد نیاز، نتایج خود را دریافت نمایید.
  1. شماره پرونده و شماره سربال ثبت نام
  2. شماره پرونده و کد پیگیری
  3. شماره پرونده و کد ملی
  4. شماره پرونده و شماره داوطلبی

مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی

توجه داشته باشید در صورتی که شماره پرونده، سریال ثبت نامی و یا کد پیگیری خود را فراموش کرده کرده اید، می توانید جهت بازیابی آن ها از طریق ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش و یا مراجعه به باجه رفع نقص که آدرس آن در موعد مقرر از طریق سایت مذکور منتشر می گردد، اقدامات لازم را به انجام برسانید.

نحوه رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401

پس از دریافت کارت ورود به جلسه، داوطلبان ملزم به بررسی و کسب اطمینان از صحت و سقم اطلاعات مندرج بر روی آن می باشند و بدیهی است که عواقب وجود هر گونه عدم تطبیق اطلاعات کارت با مشخصات فرد، بر عهده وی خواهد بود. لذا می بایست در صورت وجود هر گونه مغایرت در اطلاعات درج شده بر روی کارت خود، اقدامات لازم را نسبت به تصحیح آن ها به عمل آورید.

به همین منظور، معمولا همزمان با صدور اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، آدرس باجه رفع نقص نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد که داوطلبان می توانند مطابق با آن برای رفع این مشکل اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که صدور کارت ورود به جلسه برای داوطلبان به این معنی نیست که مدارک ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران مالیاتی  آن ها از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تایید شده است. بر این اساس، متقاضی پس اعلام نتایج آزمون جامعه مشاوران مالیاتی 1401 و در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی باید نسبت به ارائه اصل مدارک مورد مورد نیاز جهت استخدام نهایی اقدام نماید.

 

 سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون ورودی جامعه مشاوران مالیاتی ۱۴۰۱ چه زمانی منتشر می شود؟

این کارت از روز چهار شنبه مورخ 20 مهر ماه قابل دریافت می باشد.

2- چگونه می توان کارت ورود به جلسه آزمون جامعه مشاوران مالیاتی را دریافت کرد؟

دریافت کارت مذکور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان پذیر است.

3- آیا امکان ویرایش اطلاعات اشتباه مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون جامعه مشاوران مالیاتی وجود دارد؟

بله، شما می توانید با مراجعه به آدرس باجه رفع نقص مندرج در این مقاله، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی