خانه دکتری کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402
کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402

به دلیل یکی شدن آزمون دکتری دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد، کلیه داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد نام نویسی خود را به پایان رسانده اند می بایست کارت ورود به جلسه آزمون خود را هنگام نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون دکتری 1402، از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org تهیه نمایند. متقاضیان توجه داشته باشند، در صورتی که کارت ورود به جلسه آزمون دکتری را همراه خود نداشته باشند یا اطلاعاتی که در روی کارت صادر شده با مشخصات وی (مدارک هویتی) مطابقت نداشته باشد، اجازه ی حضور در جلسه آزمون به آن ها داده نخواهد شد.

همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه، برای شرکت در آزمون دکتری 1402 ضروری می باشد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402 از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. کارت مذکور در سال گذشته در اوایل اسفندماه برای افراد قابل دریافت شد و داوطلبان با مراجعه به نشانی sanjesh.org توانستند مراحل دریافت کارت ورود به حوزه امتحانی خویش را طی کنند.

نکته: سازمان سنجش تقویم زمانی مربوط به جزئیات امور این آزمون را تهیه کرده و از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد در قالب اطلاعیه ای منتشر می کند.

لازم به ذکر است که هنوز زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری دانشگاه آزاد 1402 مشخص نمی باشد، اما طبق روال سال های گذشته احتمال می رود که لینک مربوطه جهت دریافت کارت ورود به جلسه درست سه روز قبل از برگزاری آزمون فعال شود. لذا پیشنهاد ما به شما داوطلبان این است که با عضویت در  کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره از اخبار به روز در این زمینه آگاهی یابید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402

پس از این که کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بر روی سامانه مربوطه قرار گرفت، شرکت کنندگان می توانند با استفاده از اطلاعات کاربری خود مطابق مراحل زیر عمل نموده و کارت خود را دریافت کنند.

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه، باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکتری 1402 به صورت زیر اقدام نمایند:

  • به سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایید و سپس از منوی موجود در سمت راست آیکون “دکترای تخصصی” را انتخاب کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402

  • در این صفحه بر روی لینک فعال “کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری PH.D (نیمه متمرکز) سال 1402” کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه دکتری دانشگاه آزاد 1402

  • به یکی از چهار روش زیر می توانید وارد صفحه کارت ورود به جلسه شوید:
  1. شماره پرونده + سریال ثبت نامی
  2. شماره پرونده + کد پیگیری
  3. شماره پرونده + کد ملی
  4. شماره پرونده + شماره داوطلبی

کارت ورود به جلسه دکتری

توسط یکی از راه های گفته شده در متن فوق، می توانید وارد صفحه شده و کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1402 را دریافت نمایید و براساس تاریخ و آدرس درج شده بر روی کارت، به حوزه امتحانی مراجعه کنید. داوطلبان فقط توسط 4 روش ذکر شده می توانند وارد سایت شوند.

مهم: اگر داوطلبی شماره پرونده یا سایر اطلاعات را فراموش کرده باشد، می بایست به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه و درخواست خود را در ارتباط با درخواست شماره پرونده یا … از طریق ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش ثبت و نسبت به بازیابی آن ها اقدام نمایند.

مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری شامل اطلاعاتی است که شخص در زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402 آن ها را در سیستم به صورت الکترونیکی وارد کرده و در زمان برگزاری امتحان با توجه به همان کارت و مدارک هویتی شخص به او اجازه ورود به حوزه امتحان داده خواهد شد. اطلاعاتی که بر روی کارت درج شده است شامل:

اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1402
شماره شناسنامه
شماره داوطلبی
شماره پرونده
کد و نام رشته امتحانی
گروه آزمایشی
سهمیه ثبت نامی

در صورت اشتباه بودن یکی از موارد بالا داوطلب بایستی آنها را ویرایش نموده و یا به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مراجعه نماید. این اطلاعات به شرح زیر می باشد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402

در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری1402، داوطلبان باید اطلاعات درج شده بر روی کارت را با اطلاعات خود مطابقت دهند و در صورت وجود مغایرت، نسبت به رفع نقص موجود به یکی از روش های زیر با توجه به توضیحات، اقدام نمایند:

ویرایش اینترنتی از طریق سایت سنجش

اطلاعاتی که در زیر به آن اشاره میکنیم در سایت سازمان سنجش قابل ویرایش است:

  1.  نام خانوادگی و نام، شماره شناسنامه، کد ملی و تاریخ تولد
  2. دانشگاه یا موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، معدل و تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
  3. هیات علمی شامل مربی، آموزشی، رسمی و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی

ویرایش از طریق باجه های رفع نقص

آدرس باجه های رفع نقص استان ها همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری، بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

  • داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان، در صورتی که سهمیه آن ها در کارت ورود به جلسه درج نشده باشد، برای رفع مشکل خود باید به ارگان های مربوطه مراجعه و پیگیری نمایند.
  • متقاضیانی که کارت آن ها فاقد عکس می باشد یا عکس آن ها مهر ندارد، می بایست با در دست داشتن دو قطعه عکس 4*3 و مدارک شناسایی به  آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مراجعه نمایند.
  • در صورت وجود هرگونه مغایرت در نوع جنسیت، معلولیت و نوع زبان خارجی، باید به باجه رفع نقص مراجعه شود.

در جدول زیر، آدرس محل برگزاری آزمون و باجه های رفع نقص مستقر در مرکز هر استان برای سال گذشته ارائه شده است که در صورت انتشار لیست مربوطه در سال 1402 این مقاله بروز خواهد شد.

آدرس باجه های رفع نقص و محل برگزاری آزمون دکتری
دانلود لیست آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری1401

(جهت دریافت فایل، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود لیست آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1402

(به محض انتشار، لینک فوق فعال می گردد.)

بعد از ثبت نام آزمون دکتری، به داوطلبانی که اطلاعات خود را اشتباه ثبت کرده اند، در طی دو زمان فرصت ویرایش داده خواهد شد که شخص می تواند در زمان اعلام شده، با مراجعه به سایت سازمان سنجش، اطلاعات خود را ویرایش کند. یکی از فرصت های تعیین شده، زمان دریافت کارت ورود به جلسه می باشد. هنگامی که کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش انتشار می یابد، لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1402 فعال خواهد شد و متقاضیانی که قصد تغییر آن را دارند می توانند با انتخاب این لینک، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

این کارت چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکتری منتشر می شود که تاکنون زمان دقیق آن مشخص نشده است.

2- کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد در چه سایتی منتشر می شود؟

داوطلبان جهت دریافت کارت می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند.

3- بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی درج شده است؟

اطلاعاتی چون: شماره شناسنامه، شماره داوطلبی، شماره پرونده و ... درج شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره دکتری پیج دکتری