خانه مشاوره تحصیلی کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400
کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400

افرادی که پس از دریافت مدرک فارغ التحصیلی خود در مقطع کارشناسی خواهان ادامه تحصیل در رشته پزشکی می باشند، می توانند یا شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی که تحت نظر معاونت آموزشی دانشگاه تهران برگزار می گردد، شانس خود را جهت تحصیل در این رشته پرطرفدار امتحان کنند. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، پس از انجام اقدامات لازم در خصوص ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1400 می بایست در موعد مقرر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و با ارائه آن در محل آزمون حاضر شوند.

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون از طریق سایت معاونت آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران قابل دریافت می باشد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400

افرادی که در آزمون کارشناسی به پزشکی ثبت نام کرده اند، بی شک یکی از دغدغه هایشان زمان و چگونگی دریافت کارت ورود به جلسه می باشد. مهلت تعیین شده برای دریافت این کارت، معمولا 3 الی 4 روز پیش از زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی تعیین می گردد که شرکت کنندگان می بایست با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی تهران از کارت خود پرینت تهیه نموده و آن را برای حضور در جلسه آزمون به همراه داشته باشند.

از آن جایی که زمان برگزاری این آزمون هنوز مشخص نشده است، نمی توان در خصوص زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آن اظهار نظر نمود. از همین رو، شما می توانید برای اطلاع از تاریخ دقیق صدور کارت مذکور و سایر جزئیات مربوط به این آزمون در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره عضو شوید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400

داوطلبان شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی، موظف به ارائه کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون می باشند. افراد با استفاده از کد ملی و کد پیگیری که در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی دریافت نموده اند، می توانند مطابق با راهنمای زیر نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.

  • ابتدا به سایت exam.tums.ac.ir مراجعه نمایید.
  • در صفحه پیش رو، “کد رهگیری ثبت نام” را به جای نام کاربری و “کد ملی” را به جای رمز عبور در کادرهای مربوطه وارد کنید تا کارت ورود به جلسه برایتان نمایان شود.
  • با فشردن کلید“چاپ کارت ورود به جلسه” می توانید از کارت خود پرینت تهیه نمایید.

مدتی پس از برگزاری آزمون، علاقه مندان ورود به رشته پزشکی دغدغه اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 را دارند. انتشار اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir انجام می گیرد.

بنابراین شرکت کنندگان می بایست اخبار مربوطه را از این سایت پیگیری کرده و در زمان مقرر نسبت به مشاهده نتایج اقدام نمایند. افرادی که حدنصاب لازم را در این آزمون کسب کرده باشند می بایست در یک جلسه آزمون شفاهی نیز حضور یابند تا صلاحیت های عمومی و اختصاصی آن ها بیشتر مورد بررسی قرار بگیرند. جهت اطلاع از زمان و جزئیات مربوط به مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 چه زمانی منتشر خواهد شد؟

این کارت معمولا 3 الی 4 روز پیش از زمان برگزاری آزمون منتشر می گردد.

2- کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 از چه طریقی قابل دریافت می باشد؟

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه خود می توانند به سایت exam.tums.ac.ir مراجعه نمایند.

3- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

تمامی متقاضیان می توانند با استفاده از کد رهگیری ثبت نام و کد ملی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره