خانه اخبار تحصیلی دریافت کد سوابق تحصیلی برای اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲

دریافت کد سوابق تحصیلی برای اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲

دریافت کد سوابق تحصیلی برای اعتراض به نتایج کنکور

بعد از انتشار اطلاعاتی مثل نمره کل سوابق تحصیلی در مرحله اول اعلام نتایج اولیه کنکور ، بسیاری از داوطلبان نسبت به این نمره اعتراض داشتند و درخواست بررسی مجدد را دارند.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی جهت اعتراض به نتایج کنکور 1402

علاوه بر دو مرحله ای شدن کنکور سراسری ۱۴۰۲، نحوه اعلام نتایج آن نیز نسبت به دوره های قبل تغییر پیدا کرده است. نتایج کنکور 1402 برای تمام شرکت کنندگان هر دو نوبت آزمون، در دو بخش نتایج اولیه و نهایی اعلام خواهد شد. اعلام نتایج اولیه کنکور نیز در دو مرحله اول و دوم منتشر می شود که در هر مرحله، بخشی از اطلاعات جزئی و کلی ارائه خواهد شد.

در اولین مرحله از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۲، اطلاعاتی مثل نمره خام دروس تخصصی کنکور، نمره کل سوابق تحصیلی تحصیلی ثبت شده در سازمان سنجش و بالاترین نمره آزمون سراسری اعلام شد. با اعلام این اطلاعات در تاریخ 20 مرداد ماه 1402، بسیاری از افراد نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض داشته و درخواست بررسی مجدد را داشتند.

به دنبال درخواست بالای شرکت کنندگان آزمون سراسری جهت بررسی دوباره نتایج اعلام شده آنها در مرحله اول، سامانه مای میدیو به نشانی my.medu.ir جهت اعتراض به نتایج کنکور فعال شده است. برای ثبت اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۲، ابتدا باید کد سوابق تحصیلی را از همین سایت دریافت کرد. نحوه دریافت این کد طبق مراحل زیر می باشد.

  • ابتدا باید وارد سایت my.medu.ir شد.
  • در کادر بالا، نقش را به دانش آموز تغییر و ملیت را انتخاب می کنید.
  • بعد از وارد کردن کد ملی و شماره سریال 6 رقمی شناسنامه، گزینه “ورود” را بفشارید.
  • روی گزینه سوابق تحصیلی در صفحه باز شده کلیک کرده و کد را از این قسمت کپی کنید.

بعد از کپی کردن کد سوابق تحصیلی باید وارد بخش درخواست جدید شد و اعتراض خود نسبت به سوابق تحصیلی را ثبت کرد. طبق اطلاعیه های منتشر شده از سایت سنجش کشور، فقط اعتراض هایی که از طریق سایت my.medu.ir ثبت شوند، قابل بررسی خواهند بود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره