خانه اخبار تحصیلی کنکور کنکور در آستانه حذف قرار گرفت

کنکور در آستانه حذف قرار گرفت

کنکور در آستانه حذف قرار گرفت

همچنان خبرهای گوناگونی در خصوص احتمال حذف کنکور در سال های آینده وجود دارد، آخرین اطلاعات در این زمینه از طرف یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد.

کنکور در آستانه حذف قرار گرفت

طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده توسط یکی از خبرگزاری های معتبر و به نقل از یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمانی تحت عنوان سازمان ملی سنجش و ارزشیابی آموزش تشکیل شده است که از نظر نهادی باعث می شود تا مقاومت برای حذف کنکور به صورت قابل توجهی کاهش یابد. ایشان با حضور در یکی از شبکه های تلویزیون به جوانب مختلف این موضوع اشاره کردند و تاکید داشتند که بتوانند در سال های آینده امتحانات نهایی را جایگزین کنکور کنند.

سوال مهمی در خصوص زمان حذف کنکور از عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی پرسیده شد و ایشان در جواب اینطور عنوان کردند که امیدوار هستند کنکور تا 5 سال آینده حذف شود.

در حال حاضر و با توجه به اطلاعیه های منتشر شده، کنکور در دو سال آینده نیز در دو نوبت و با اعمال قطعی سوابق تحصیلی خواهد بود. اگرچه مخالفت ها و انتقادهای زیادی در خصوص نحوه اجرای کنکور به صورت دو مرحله ای و اعمال سوابق از طرف داوطلبان و نمایندگان مجلس مطرح بود ولی همچنان کنکور تا دو سال آینده نیز با تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت دو مرحله ای خواهد بود. در صورت اعمال تغییرات در آینده، اطلاعیه های آن از طریق منابع معتبر منتشر خواهد شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور