خانه دکتری دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

دانلود دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری آزاد 1401
دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد بهمن ماه 1401

برخی واحدهای دانشگاه آزاد ممکن است پس از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری دارای ظرفیت خالی در برخی رشته های خود بوده و برای پر کردن ظرفیت کد رشته ها به برگزاری دوره تکمیل ظرفیت در دوره های مهر یا بهمن ماه اقدام کنند. تکمیل ظرفیت بهمن ماه شانس مجددی برای داوطلبانی ست که در آزمون دکتری پذیرفته نشده و یا از رشته قبولی خود در آزمون رضایت ندارند. نکته قابل توجه این است که دوره تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد از سال 96 برگزار نشده است و احتمال برگزاری آن در سال 1401 بسیار اندک می باشد.

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد 
دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401

(به محض انتشار، لینک بالا فعال خواهد شد.)

دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1401 به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir منتشر می شود.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401

دانشگاه آزاد در سال 96 و برخلاف سال های گذشته تنها در یک نوبت اقدام به پذیرش دانشجو از طریق تکمیل ظرفیت نمود. در سال های پس از آن نیز فرآیند تکمیل ظرفیت در مقطع دکتری دانشگاه آزاد صورت نگرفت. از این رو احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد و انتشار دفترچه آن در سال 1401 ضعیف است.

تا کنون بیانیه ای در ارتباط با انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد برای سال 1401 منتشر نشده است، اما در صورت انتشار اطلاعیه ای مبنی بر زمان تکمیل ظرفیت دکتری آزاد 1401  و یا مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار دفترچه مربوطه، این مقاله به روز رسانی خواهد شد. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره مراجعه نمایند.

نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401

تمامی مراحل مربوط به ارائه کد رشته و انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir صورت می گیرد. داوطلبان می توانند پس از انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401 به مطالعه دقیق و یادداشت کد رشته های مد نظر خود اقدام کنند.

متقاضیان می بایست با مراجعه به سایت مذکور، فرم انتخاب رشته دوره تکمیل ظرفیت خود را کامل نمایند. همان طور که ذکر شد، احتمال برگزاری دوره تکمیل ظرفیت مقطع دکتری دانشگاه آزاد 1401 بسیار اندک است اما در صورت انتشار دفترچه یا لیست کد رشته های دارای ظرفیت خالی، لینک موجود در جدول زیر فعال خواهد شد.

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد 
دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401

(به محض انتشار، لینک بالا فعال خواهد شد.)

در فرآیند تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد، هر فرد مجاز به انتخاب 20 کد رشته محل خواهد بود. داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند که برای افزایش شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد، تراز کارنامه آن ها با نمره آخرین قبولی در آن رشته محل تفاوت زیادی نداشته باشد. اگر فردی در دوره تکمیل ظرفیت پذیرفته شود پذیرش او در رشته قبلی باطل می گردد و تنها حق ادامه تحصیل در رشته محل پذیرفته شده را خواهد داشت. نتایج تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد بهمن ماه در صورت برگزاری معمولا در اواخر دی ماه یا اوایل بهمن از طریق سایت دانشگاه آزاد اعلام می گردد.

 

سوالات متداول

1- دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری آزاد بهمن ماه ۱۴۰۱ در چه زمانی منتشر خواهد شد؟

در حال حاضر زمان دقیقی به منظور انتشار دفترچه و برگزاری دوره مربوطه در دسترس نمی باشد اما به محض اعلام جزئیات از طریق کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

2- دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری آزاد بهمن ماه از چه سایتی منتشر می گردد؟

انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir صورت می گیرد.

3- امکان انتخاب چند کد رشته از دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری آزاد بهمن ماه وجود دارد؟

همان طور که در متن مقاله به این موضوع اشاره شد داوطلب می تواند نسبت به انتخاب 20 کدرشته محل اقدام نماید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک نظر
  1. آرزو

    سلام ممکم بگین کی دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد ۹۸؛۹۹میاد ممنون میشم

مشاوره دکتری پیج دکتری