خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت های خصوصی 1402
اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

شرکت کنندگان آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 می توانند نتایج اولیه را در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی، به صورت اینترنتی از طریق سایت آزمون بخش خصوصی شرکت های تجاری و فناور به نشانی الکترونیکی inre.ir دریافت نمایند. همچنین آن دسته از افراد که مرحله اول آزمون را با موفقیت طی نمودند، بایستی پس از شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی مذکور، در انتظار اعلام نتایج نهایی باشند. این نتایج از سوی شرکت های مصاحبه کننده به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

(به محض انتشار نتایج، لینک فوق فعال می شود.)

لینک مستقیم مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1401

 

 

نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 بر روی سایت آزمون استخدامی بخش خصوصی، صنعتی، تجاری و فناور به نشانی inre.ir منتشر شد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

هنگامی که دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ در سایت inre.ir بارگزاری می شود، داوطلبان از این موضوع آگاهی پیدا می کنند که نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در دو بازه زمانی اولیه و نهایی در دسترس افراد قرار می گیرد.

زمان اعلام نتایج اولیه

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی که در واقع نتایج اولیه مربوط به نمرات اکتسابی داوطلبان در آزمون کتبی را به نمایش می گذارد، نشان دهنده این است که چه کسانی حدنصاب نمره قبولی جهت راه یابی به مرحله دوم یعنی مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 را به دست آورده اند. زمان انتشار کارنامه آزمون های تخصصی و شخصیت شناسی بخش خصوصی سال ۱۴۰۲ هنوز مشخص نیست اما در سال گذشته اوایل آبان ماه از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی به نشانی inre.ir منتشر شد.

زمان اعلام نتایج نهایی

افراد پس از شرکت در جلسه مصاحبه در انتظار اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 خواهند بود که معمولا 1 الی 2 هفته پس از انجام فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی صورت می پذیرد. افراد پذیرفته شده در مصاحبه می بایست مدارک تعیین شده را به شرکت مورد نظر ارائه نموده و پس از انجام مراحل گزینش مشغول به کار شوند. تا کنون زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون در سال ۱۴۰۲ مشخص نشده، اما پیش بینی می شود نتایج مصاحبه در اواخر آبان ماه از سوی شرکت های مصاحبه کننده اعلام شود.

برای این که در اسرع وقت از زمان اعلام نتایج مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره عضویت داشته باشید. همچنین به محض انتشار نتایج متن مقاله بروزرسانی می شود.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

افرادی که واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 بوده و آزمون های تخصصی و شخصیت شناسی را با موفقیت پشت سر گذاشتند، برای مشاهده نتایج اولیه و دریافت کارنامه خود می بایست مطابق با راهنمای ذیل عمل کنند.

نحوه اعلام نتایج اولیه

  • در ابتدا به سایت آزمون استخدام بخش خصوصی شرکت های صنعتی، تجاری و فناور به نشانی الکترونیکی inre.ir مراجعه نموده و گزینه “ورود داوطلبان” را بفشارید.

مرحله اول اعلام نتایج نهایی آزمون بخش خصوصی 1401

  • کد ملی، رمز عبور و عبارت امنیتی را در کادر های نمایش داده شده درج نموده و بر روی دکمه “ورود” کلیک کنید.

  • در صفحه نمایش داده شده عبارت “اعلام نتایج” را انتخاب کنید و با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده نتیجه اولیه آزمون را مشاهده نمایید.

نحوه اعلام نتایج نهایی

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی از طریق سایت مذکور صورت نمی پذیرد، لذا افرادی که در مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی حضور به عمل آورده اند، می بایست برای اطلاع از نتایج نهایی خود در انتظار تماس تلفنی از سوی شرکت یا ارگان مورد نظر بوده و در صورتی که نتیجه نهایی این آزمون از طریق تماس تلفنی اعلام نشود، شرکت کنندگان باید منتظر دریافت پیامک حاوی خبر قبولی یا عدم پذیرش خود از طرف شرکت مورد بحث باشند.

شما می توانید با ما در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره همراه باشید و از آخرین اخبار آزمون استخدامی بخش خصوصی در اسرع وقت باخبر شوید.

اعتراض به نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

آن دسته از افراد که پس از انتشار نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ خواهان ثبت اعتراض خود نسبت به این نتایج هستند، می توانند متن حاوی اعتراض خود را با ذکر مشخصات کامل به آدرس info@inre.ir ارسال نمایند.

لازم به ذکر است برای ترتیب اثر در اعتراض داوطلبان می بایست مستنداتی که علت اعتراض را مشخص و تایید می کند نیز توسط متقاضیان ارائه گردد. کسانی که قصد ثبت اعتراض نسبت به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 را دارند، می بایست تا یک هفته بعد از انتشار نتایج اولیه، اقدام نمایند.

 

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ چه زمانی اعلام می گردد؟

زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون هنوز مشخص نیست.

2- نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی به چه صورت است؟

داوطلبان می توانند از طریق مراجعه به سایت inre.ir و مطابق با مراجل ذکر شده در این مقاله نسبت به دریافت نتایج خود اقدام نمایند.

3- نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ از چه طریق اعلام می گردد؟

نتایج نهایی آزمون مذکور از طریق تماس تلفنی و یا پیامک و از سوی شرکت های مصاحبه کننده اعلام می شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی