خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402
اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

افرادی که واجد شرایط شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی هستند و تمایل خود را جهت اشتغال در مراکز مربوطه را با حضور در این آزمون اعلام نموده اند، در انتظار دریافت نتایج مرحله اول می باشند. نحوه برگزاری این تست ها به صورت اینترنتی و غیرحضوری بوده و پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ افرادی که این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته و امتیاز قابل قبولی کسب کرده باشند جهت انجام مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی معرفی می گردند. نتایج مذکور در زمان مقرر، از طریق سایت inre.ir به اطلاع داوطلبان می رسد. باید در نظر داشت، پذیرفته شدن در مرحله اول آزمون استخدامی بخش خصوصی به منزله استخدام قطعی داوطلبان نمی باشد.

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

(به محض انتشار نتایج، لینک فوق فعال می شود.)

لینک مستقیم مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی

 

نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ بر روی سایت آزمون استخدام بخش خصوصی شرکت های صنعتی، تجاری و فناور منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

نتایج اولیه مربوط به نمرات اکتسابی داوطلبان در آزمون کتبی می باشد که امتیاز آن ها را در هر یک از مراحل نشان می دهد و تعیین کننده این است که چه کسانی به مرحله مصاحبه راه می یابند. کارنامه آزمون های تخصصی و شخصیت شناسی بخش خصوصی از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی به نشانی inre.ir منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون در سال 1402 هنوز در دسترس نیست اما سال گذشته نتایج در اوایل آبان ماه در اختیار داوطلبان قرار گرفت. با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره می توانید در اسرع وقت از زمان اعلام نتایج مطلع شوید.

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

متقاضیان باید در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ به سایت اختصاصی بخش خصوصی مراجعه نموده و با طی مراحل زیر کارنامه خود را دریافت کنند.

  • به سایت آزمون استخدامی بخش خصوصی، صنعتی، تجاری و فناور به نشانی inre.ir مراجعه کرده و از سمت چپ صفحه بر روی گزینه “ورود داوطلبان” کلیک نمایید.

مرحله اول اعلام نتایج نهایی آزمون بخش خصوصی 1401

  • در این مرحله با وارد کردن اطلاعات مربوط به “کد ملی” و “رمز عبور” به صفحه کاربری خود وارد شوید. سپس دکمه “ورود” را بفشارید.

  • بر روی گزینه “دریافت کارنامه راهنمای شغلی” کلیک کرده و آن را دریافت نمایید.

پذیرفته شدگان می توانند رزومه خود را از طریق تکمیل سوابق شغلی، تحصیلی، دوره‌های تخصصی و انجام آزمون‌ های شخصیت‌ شناسی جهت ارائه به شرکت ها و سایر ارگان های بخش خصوصی تقویت کنند.

اعتراض به نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

ممکن است برخی از داوطلبان با مشاهده کارنامه خود نسبت به آن معترض باشند که در این صورت می توانند از فرصت مجددی که احتمالا در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت، استفاده کرده و متن اعتراض خود را به همراه مشخصات کامل اعم از نام، نام خانوادگی، کد ملی و با ذکر دلایل منطقی تا پایان مهلت در نظر گرفته شده به نشانی info@inre.ir ارسال نمایند. هنوز زمان اعتراض به نتایج اولیه آزمون بخش خصوصی سال 1402 مشخص نشده است اما به محض اعلام تاریخ آن، متن مقاله بروزرسانی می شود.

داوطلبان در هنگام مشاهده نتایج اولیه خود می توانند با دریافت کارنامه راهنمای شغلی موجود، از ارزیابی شایستگی های شغلی مختلف انتخابی اطلاع یافته و همچنین از جنبه های متفاوت شخصیتی برای یافتن شغل منطبق بر علاقه مندی و توانایی های خود نیز آگاه شوند.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ چه مانی اعلام می گردد؟

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی مشخص نیست.

2- از چه طریقی می توان به مشاهده نتایج اولیه آزمون بخش خصوصی ۱۴۰۲ پرداخت؟

دریافت این نتایج با مراجعه به سایت اختصاصی آزمون استخدامی بخش خصوصی، صنعتی، تجاری و فناور inre.ir امکان پذیر می باشد.

3- کارنامه راهنمای شغلی آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ شامل چه مواردی است؟

این کارنامه شایستگی های شغلی افراد را در مشاغل انتخابی آن ها نشان می دهد و به انتخاب شغل مناسب آن ها کمک می نماید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی