خانه آزمون استخدامی زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

تاریخ اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

افراد واجد شرایطی که در آزمون استخدامی بخش خصوصی که به منظور جذب نیروی ماهر در زمینه های مختلف شغلی برای شرکت های غیر دولتی برگزار می گردد، شرکت نموده باشند، پس از گذراندن مراحل مختلف آن در انتظار اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ خواهند بود. نتایج مذکور در زمان مشخص، به صورت اینترنتی و از طریق سایت inre.ir منتشر می شود.

 در ضمن شرکت در این آزمون اصلی ترین راه دست یابی به اشتغال در این حوزه ها محسوب می گردد اما تنها معیار پذیرش نمی باشد. بلکه داوطلبان پس از کسب حدنصاب نمره علمی قابل قبول، از طرف شرکت ها و موسسات خصوصی به مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 دعوت خواهند شد و پس از کسب نتیجه مطلوب در مصاحبه، لیست نیروهای منتخب و رسمی قرار گرفته و استخدام می شوند.

 

✅لینک مستقیم مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

(به محض انتشار نتایج، لینک فوق فعال می شود.)

لینک مستقیم مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1401

 

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی آن به نشانی inre.ir در دسترس قرار می گیرد.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

آزمون استخدامی بخش خصوصی، متشکل از دو مجموعه آزمون های شخصیت شناسی و تخصصی می باشد که در دو بازه زمانی متفاوت برگزار می گردند اما نتایج هر دو در یک زمان مشترک اعلام می شود. آزمون شخصیت شناسی شامل تست های روانشناسی و آزمون تخصصی، دربردارنده پرسش هایی در خصوص مهارت های عمومی و تخصصی افراد می باشد.

داوطلبانی که در این آزمون ها شرکت کرده اند، لازم است در همه مراحل این آزمون استخدامی حدنصاب نمره قبولی را کسب کرده باشند. زمان اعلام نتایج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ منتشر می شود اما هنوز خبری از زمان بندی این آزمون در سال جاری نیست. پیش بینی می شود در اوایل آبان ماه 1402 همانند سال گذشته این نتایج منتشر شود. به محض مشخص شدن تاریخ نتایج اولیه، متن مقاله بروزرسانی می شود.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

همان طور که ذکر شد، شرکت کنندگان پس از گذراندن مراحل مختلف این آزمون و مشاهده نتایج اولیه به صورت اینترنتی درسایت رسمی آن به نشانی inre.ir، از طرف شرکت پذیرنده به مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی دعوت خواهند شد. در صورتی که در این بخش نیز به موفقیت برسند، نتایج نهایی از طریق همان مجموعه در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ به آن ها اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که معمولا نتایج نهایی آزمون مذکور 1 الی 2 هفته پس از انجام فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 منتشر می شود. هنور زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون مشخص نشده، اما پیش بینی می شود نتایج مصاحبه در اواخر آبان ماه از سوی شرکت های مصاحبه کننده اعلام شود.

در صورت منتشر شدن هرگونه خبر پیرامون آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲، این مقاله به روز رسانی شده و در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره نیز، بارگزاری خواهد شد.

نحوه مشاهده آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 

نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی، صرفا به صورت اینترنتی اطلاع رسانی می گردند. بر همین مبنا، شرکت کنندگان می بایست به سایت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی مراجعه نمایند و به مشاهده کارنامه و نتایج آزمون خود بپردازند. راهنمای ورود به این سامانه و نحوه مشاهده نتایج اولیه و نهایی در مراحل زیر آورده شده است.

مشاهده نتایج اولیه

  • به سایت آزمون بخش خصوصی، شرکت های تجاری، صنعتی و فناور به نشانی اینترنتی inre.ir مراجعه نمایید و با کلیک بر روی گزینه “ورود داوطلبان” به پنل کاربری خود بروید.

مرحله اول اعلام نتایج نهایی آزمون بخش خصوصی 1401

  • در این صفحه از سامانه، کلد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده و گزینه “ورود” را بفشارید.

  • در نهایت با وارد کردن مشخصات ثبت نامی درخواست شده به مشاهده نتایج بپردازید.

مشاهده نتایج نهایی

همان طور که گفته شد، کارنامه اولیه متقاضیان که در نتیجه شرکت در آزمون های شخصیت شناسی و تخصصی منتشر می گردد، اوایل آبان ماه برای شرکت کنندگان قابل مشاهده خواهد بود. نتایج نهایی که مشخص کننده قبولی یا عدم قبولی داوطلبان در مصاحبه حضوری می باشد، مدتی پس از زمان برگزاری مصاحبه مشخص خواهد شد ودر پی آن روند استخدام برگزیدگان مرحله نهایی در شرکت ها آغازمی شود. متقاضیان باید برای مشاهده اسامی منتخبین هر مرحله به سایت ثبت نامی آزمون استخدامی بخش خصوصی مراجعه نمایند.

دستگاه های بخش خصوصی معمولا زمانی را برای بررسی مدارک ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 اختصاص می دهند که طی این زمان، مدارک پذیرفته شدگان در آزمون کتبی مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت تایید شدن، داوطلبان به مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی دعوت می شوند. 

نکته: لازم به ذکر است کسانی که قصد ثبت اعتراض نسبت به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ را دارند،می بایست تا یک هفته پس از انتشار نتایج به آدرس info@inre.ir مراجعه کرده و اقدام به ارسال متن حاوی اعتراض خود با ذکر مشخصات کامل نمایند.

 

سوالات متداول

1- نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ چه زمانی مشخص خواهد شد؟

تاریخ انتشار نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ هنوز مشخص نیست.

2- از چه طریقی می توان به مشاهده نتایج آزمون بخش خصوصی اقدام کرد؟

شرکت کنندگان می بایست برای مشاهده کارنامه اولیه خود به سایتی که در آن ثبت نام نموده اند به نشانی inre.ir مراجعه نموده و از پنل کاربری خود به دریافت کارنامه بپردازند.

3- آیا پذیرفته شدن در آزمون کتبی به معنای استخدام در مشاغل بخش خصوصی ۱۴۰۲ است؟

خیر. داوطلبان در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی به مصاحبه حضوری دعوت می شوند که لازم است تمامی مراحل آن را با موفقیت پشت سر بگذارند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی