خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج نهایی ازمون استخدامی بخش خصوصی 1402
اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی و دانش بنیان در طی دو مرحله اعلام می شود. داوطلبان پس از شرکت در آزمون آنلاین که شامل تست روانشناسی و مهارت های عمومی و تخصصی می باشد، نتیجه را در قالب کارنامه اولیه به صورت اینترنتی دریافت می کنند. افراد در صورت کسب نمره قبولی از طرف شرکت ها و ارگان های خصوصی به مصاحبه حضوری دعوت می شوند. نتیجه نهایی قبولی یا عدم پذیرش قطعی داوطلبان پس از اتمام فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام می گردد. اما متقاضیان از چه طریقی می توانند از زمان انتشار نتایج نهایی مطلع شوند؟

نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک به داوطلبان اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲

پس از انتشار نتایج اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 متقاضیانی که حد نصاب لازم را کسب نموده و در مرحله اول پذیرفته شده باشند جهت بررسی مدارک و طی مراحل گزینش می بایست در فرآیند مصاحبه شرکت کنند. پس از به پایان رسیدن این مرحله شرکت کنندگان منتظر انتشار نتایج نهایی می باشند که طی آن قبولی و یا عدم قبولی داوطلبان به صورت پیامکی یا از طریق تماس تلفنی به آن ها اعلام می شود.

با توجه به این که هنوز دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ منتشر نشده، زمان بندی اعلام نتایج آن نیز در دسترس نیست. به محض انتشار زمان دریافت نتایج متن مقاله بروز شده و در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره نیز اطلاع رسانی انجام می دهیم.

نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

بر خلاف بسیاری از آزمون های استخدامی که اعلام نتایج آن ها به روش اینترنتی صورت می گیرد، آزمون جذب نیروهای شرکت های صنعتی، تجاری و فناور معمولا روند متفاوتی را دنبال می کند.

همان طور که گفته شد، با گذشت مدتی از مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 سازمان ها و شرکت های دانش بنیان وضعیت قبولی نهایی یا مردودی شرکت کنندگان را از طریق راه های ارتباطی اعلامی به اطلاع آن ها می رسانند. شما می توانید با ما در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره همراه باشید و از آخرین اخبار آزمون استخدامی بخش خصوصی در اسرع وقت باخبر شوید.

 

سوالات متداول

1- اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ چه زمانی صورت می گیرد؟

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی مشخص نیست.

2- نتایج نهایی آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۲ از چه طریقی اعلام می شود؟

این نتایج به صورت فردی از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان رسانده می شود.

3- پس از اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی داوطلبان به چه مرحله ای راه می یابند؟

پذیرفته شدگان این مرحله به استخدام شرکت ها و ارگان های مورد نظر در خواهند آمد.

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی