خانه آزمون استخدامی اعلام نتایج آزمون حسابداران رسمی 1401

اعلام نتایج آزمون حسابداران رسمی 1401

زمان اعلام نتایج آزمون حسابداران رسمی 1401
اعلام نتایج آزمون حسابداران رسمی 1401

یکی از آزمون های استخدامی پرمتقاضی در جوامع امروزی، آزمون های استخدامی حسابداران رسمی است که افراد زیادی برای شرکت در آن، اقدام به نام نویسی می کنند. فعالیت های مهم شرکت های بزرگ و معتبر، توسط حسابداران رسمی انجام می گیرد و اکثر شرکت های موجود به یک حسابدار نیاز دارند.

پس از زمان برگزاری آزمون حسابداران رسمی 1401 به صورت طرح سوالات تشریحی – تستی و در دو نوبت صبح و ظهر، افراد در انتظار نتایج آزمون خود هستند که داوطلبان نیازمند دریافت این اطلاعات از یک منبع موثق و دقیق می باشند تا آگاهی های لازم را دریافت نمایند. اعلام نتایج این آزمون، در سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی انجام می پذیرد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت tsh2.mefa.ir نتایج بارگذاری شده را مشاهده کنند.

در دوره قبل، اعلام نتایج آزمون حسابداران رسمی به صورت اینترنتی، در سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی انجام پذیرفت.

زمان اعلام نتایج آزمون حسابداران رسمی 1401

نتایج آزمون حسابدارن رسمی همانند بسیاری از آزمون های استخدامی دیگر، طی دو مرحله نتایج اولیه و نهایی اعلام می شود که در ادامه به توضیح هر یک از ان ها پرداخته شده است.

زمان اعلام نتایج اولیه

داوطلبان پس از گذراندن مرحله، ثبت نام آزمون حسابداران رسمی 1401 و پش از آن شرکت در آزمون مربوطه که نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد، منتظر دریافت نتایج اولیه خود در قالب کارنامه خواهند بود.

البته تا اکنون اطلاعیه ای مبنی بر اعلام زمان دقیق برگزاری اعلام نتایج آزمون کتبی حسابداران رسمی از سوی منابع موثق دریافت نشده است، لذا با توجه به مشخص نبودن زمان اعلام نتایج به طور دقیق، بر طبق آخرین آزمون برگزار شده در سال 98، می توان تاریخ اعلام نتایج اولیه را با گذشت تقریبا 2 ماه از موعد آزمون، یعنی فروردین ماه 1402 پیش بینی کرد. درصوت تمایل برای اطلاع یافتن از زمان اعلام نتایج می توانید کانال تلگرام آزمون های استخدامی را دنبال کنید.

زمان اعلام نتایج نهایی

همواره ممکن است اساس اعلام نتایج نهایی بر پایه مصاحبه حضوری، بررسی مدارک و… باشد و بر طبق این اصول اولیه و مهم، نتایج نهایی به داوطلبان از طرق مختلف ارائه گردد. طبق اطلاع از زمان اعلام نتایج آخرین آزمون برگزار شده از این نهاد، عمدتا نتایج نهایی بعد از گذشت بازه زمانی یک ماهه پس از اعلام نتایج اولیه انجام می شود. با توجه به عدم انتشار زمانبندی دقیق این فرآیند، چنانچه اطلاعات جدیدی از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی این آزمون کسب شود، مطالب این مقاله فورا به روز رسانی خواهند شد.

در دوره پیشین بعد از اعلام نتایج، به علت دارا بودن ظرفیت اضافه، فرصت اعتراض نیز برای داوطلب قرار داده شد و نتایج نهایی در دوره قبل، به صورت بارگذاری در سایت مربوطه انجام پذیرفت اما معمولا اعلام نتایج از طریق تماس تلفنی، پیامک و یا ایمیل نیز اطلاع رسانی انجام می شود.

نحوه اعلام نتایج آزمون حسابداران رسمی 1401

طبق آخرین دوره برگزاری آزمون حسابداران رسمی در سال 98، دسترسی متقاضیان به نتایج خود به شرح زیر می باشد:

  • برای دریافت کارنامه می بایست، از مرورگر کروم وارد سایت مربوطه به نشانی tsh2.mefa.ir شده و پس از درج نام کاربری که کد ملی داوطلبان است، رمز عبور خود را در صفحه اصلی سامانه و ورود به کارتابل وارد کنید.
  • در سمت راست کارتابل و در قسمت درخواست ها، روی گزینه “اطلاعات ثبت نام” کلیک کرده و سپس در صفحه اطلاعات ثبت نام، گزینه ویرایش که بصورت پوشه نمایش داده می شود را باز نمایید. اکنون در صفحه خلاصه وضعیت درخواست، بر روی گزینه “مشاهده کارنامه” کلیک کنید.

پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون حسابداران رسمی در دوره های قبل و برگزاری آزمون، اعلام نتایج اولیه و نهایی از طریق سایت tsh2.mefa.ir صورت گرفته و به اطلاع داوطلبان رسید. لازم به ذکر است که اعلام نتایج نهایی ممکن است به روش های دیگری مانند ارسال ایمیل به افراد، پیامک و یا تماس نیز انجام شود.

سوالات متداول

1- نتایج اولیه آزمون حسابداران رسمی ۱۴۰۱ در چه تاریخی اعلام می شود؟

هنوز تاریخ دقیق اعلام نتایج اولیه مشخص نمی باشد، اما بنابر آخرین دوره احتمالا این فرآیند دو ماه پس از زمان برگزاری آزمون به انجام گیرد. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر در کانال تلگرام آزمون های استخدامی عضویت یابید.

2- اعلام نتایج آزمون حسابداران رسمی ۱۴۰۱ از طریق چه سایتی انجام می گیرد؟

بنابر آخرین دوره برگزاری این آزمون، نتایج آن از طریق سایت tsh2.mefa.ir اعلام خواهد شد.

3- نتایج نهایی آزمون حسابداران رسمی به چه صورت اطلاع رسانی می شود؟

این احتمال وجود دارد که نتایج نهایی از طریق مراجعه به سایت قابل مشاهده بوده و یا از طریق تماس تلفنی، ایمیل و یا پیامک به شرکت کنندگان اطلاع رسانی شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی