خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون حسابداران رسمی

زمان برگزاری آزمون حسابداران رسمی

تاریخ برگزاری آزمون حسابداران رسمی 99
زمان برگزاری آزمون حسابداران رسمی 99

حسابداران رسمی گروهی از حسابداران حرفه ای می باشند که به صورت انفرادی یا گروهی اقدام به انجام فعالیت هایی از قبیل ارائه مشاوره مالی، خدمات مالی، خدمات کارشناسی تاسیس موسسه حسابرسی و… می نمایند. فعالیت این گروه از حسابداران زیر نظر سازمان امور مالیاتی کشور انجام می گیرد. علاقه مندانی که در موعد مقرر ثبت نام آزمون حسابداران رسمی 1401 خود را انجام داده اند و قصد پیوستن به اعضای جامعه حسابداران رسمی ایران را دارند، می بایست در تاریخ تعیین شده با حضور در محل برگزاری آزمون، شانس پذیرش خود را بیازمایند.

زمان برگزاری آزمون حسابداران رسمی از طریق سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی اطلاع رسانی می گردد.

زمان برگزاری آزمون حسابداران رسمی 1401

هیات تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی، به منظور انتخاب اعضای این جامعه، در طی دوره هایی اقدام به برگزاری یک آزمون کتبی می نماید. افرادی که مایل اند شانس پذیرش خود در این آزمون را امتحان کنند، می بایست در زمان معینی که توسط سایت ثبت نام آزمون حسابداران رسمی به اطلاع همگان می رسد، اقدامات لازمه جهت نام نویسی را انجام دهند. در خصوص زمان اجرای آزمون سال جاری تا کنون اخباری منتشر نشده است اما با توجه به این که داوطلبان سال گذشته ثبت نام خود را در اوایل بهمن ماه انجام داده و در روزهای هفتم و هشتم بهمن در جلسه آزمون حضور یافتند، پیش بینی می کنیم که همین بازه زمانی در سال 1401 نیز تکرار شود. شما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار در این زمینه، در کانال تلگرام آزمون های استخدامی عضو شوید.

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون حسابداران رسمی 1401

یکی از الزامات شرکت در هر آزمونی، دریافت و به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آن می باشد. بدیهی است در صورتی که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون انتخاب حسابدار رسمی، این نکته را فراموش کنند، از حضور آن ها در جلسه امتحان، ممانعت به عمل خواهد آمد. این کارت به طور معمول 3 الی 4 روز قبل از برگزاری آزمون برای هر یک از شرکت کنندگان به طور اختصاصی صادر شده و از طریق مراجعه به سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی به نشانی اینترنتی htsh2.mefa.ir قابل مشاهده و چاپ است. علاوه بر کارت ورود به جلسه، داشتن یک کارت شناسایی معتبر به منظور تشخیص هویت داوطلبان توسط مسئولان اجرایی آزمون در حوزه امتحانی، الزامی می باشد.

نکاتی که باید در خصوص برگزاری آزمون حسابداران رسمی بدانید!

  • به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی، چند عدد مداد نرم و سیاه پررنگ، تراش و سنجاق برای حضور در جلسه آزمون الزامی می باشد.
  • عدم استفاده از جزوه، کتاب، ماشین حساب قابل برنامه ریزی، تلفن همراه، ضبط صوت، انگشتر و یا ساعت هوشمند، دستبند الکترونیک و هرگونه وسایل اضافی و دارای ممنوعیت استفاده از نکاتی است که می بایست در جلسه آزمون رعایت شوند.
  • با توجه به این که حروف A و B موجود بر روی پاسخنامه و دفترچه سوالات باید با یکدیگر مطابق داشته باشند، حتما پیش از پاسخگویی به سوالات به این امر توجه داشته باشید.
  • حداقل 15 دقیقه پیش از آغاز جلسه آزمون، در حوزه مربوطه حضور داشته باشید.

شرکت کنندگان آزمون حسابداران رسمی، می بایست با کسب آمادگی های لازم از جمله استفاده از منابع علمی معتبر و مناسب در موعد مقرر در محل برگزاری آزمون حضور پیدا کنند. همچنین دریافت کارت ورود به جلسه مربوطه یکی دیگر از اقدامات ضروری است که داوطلبان آن را به روزهای آخر موکول نکنند، چرا که در صورت وجود هر گونه خطا یا نقصی در اطلاعات مندرج بر روی کارت، فرصت کافی برای مراجعه به سایت ثبت نام آزمون حسابداران رسمی و رفع مشکل را داشته باشند.

لازم به ذکر است که پس از اعلام نتایج آزمون حسابداران رسمی 1401، افرادی که حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی را کسب کرده اند جهت بررسی بیشتر مدارک و صلاحیت حرفه ای به مصاحبه دعوت خواهند شد و پذیرش نهایی آن ها منوط به عبور موفقیت آمیز از تمامی مراحل این مصاحبه می باشد.

 

سوالات متداول

1- آزمون حسابداران رسمی ۱۴۰۱ چه زمانی برگزار می شود؟

تا کنون اعلام زمان دقیقی در این زمینه صورت نگرفته است اما شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره از جدیدترین اخبار آگاه شوید.

2- داوطلبان جهت شرکت در آزمون حسابداران رسمی بایستی چه مدارکی با خود به همراه داشته باشند؟

کارت ورود به جلسه، شناسنامه عکس دار و... که موارد کامل آن در متن این مقاله ارائه شده است.

3- چه زمانی می توان کارت ورود به جلسه آزمون حسابداران رسمی را دریافت نمود؟

به طور معمول 3 الی 4 روز قبل از برگزاری آزمون می توان آن را دریافت کرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی