خانه کاردانی به کارشناسی تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1401
تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

آن دسته از دانش آموختگان مقطع کاردانی که قصد شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 را دارند، توجه داشته باشند که اکثر رشته های موجود برای تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون ارائه می شود و تنها برخی از رشته ها اعم از مامایی، هوشبری و… نیاز به شرکت در آزمون ورودی دارند. لذا افراد برای قبولی در رشته های با آزمون این دوره می بایست در موعد مقرر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود از طریق سایت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 اقدام نمایند.

در صورت تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، امکان ویرایش اطلاعات و کد رشته های انتخابی نیز وجود خواهد داشت.

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی طبق روال از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود. امسال شروع نام نویسی از 28 خرداد ماه لغایت 4 تیر ماه 1402 از طریف سایت مذکور قابل انجام می باشد . همچنین متقاضیان این آژمون باید به این نکته توجه داشته باشند که انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی بایستی همزمان با انجام فرآیند ثبت نام قابل انجام می باشد و داوطلبان می بایست رشته محل های تحصیلی خود را بر اساس علایق و سایر ملاک های شخصی خود تعیین نمایند. افرادی که تمایل دارند در این آزمون سراسری شرکت داشته باشند می بایست مطالعه  دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی از جزئیات و روند برگزاری اعم از مدارک، شرایط و نحوه ثبت نام مطلع شوند.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

متقاضیانی که موفق به ثبت نام در بازه زمانی اولیه نشده باشند، می توانند در مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402  نام نویسی خود را انجام دهند، اما تاریخ این تمدید برای سال 1402 هنوز مشخص نشده است. طبق اطلاعیه منتشر شده سال گذشته ، یک بازه زمانی 5 روزه برای تمدید مهلت ثبت نام  گرفته شده بود که داوطلبان می توانند باعضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره از اخبار مربوطه در اسرع وقت مطلع شوند.

راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

داوطلبان ضمن آگاهی از شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی برای ثبت نام در زمان تعیین شده، می توانند طبق مراحل زیر اقدام به نام نویسی در این آزمون کنند:

  • ابتدا به سایت سنجش به نشانی الکترونیکی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی موجود در سمت راست صفحه گزینه “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب کنید.مرحله اول ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  • در گام بعدی، بر روی عبارت “خرید کارت اعتباری” کلیک کنید.مرحله سوم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  • هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 را پرداخت نموده و سپس شماره سریال نمایش داده شده را یادداشت نمایید، سپس گزینه “تایید و ادامه _گام بعدی” را انتخاب کنید.مرحله ششم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  • در ادامه بر روی لینک فعال “ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402” کلیک کنید.مرحله دوم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  • پس از درج شماره سریال ثبت نام در کادر مربوطه، تکمیل اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، “تایید” را بفشارید و پس از انجام ثبت نام و انتخاب رشته، کد رهگیری را یاد داشت نمایید.مرحله هفتم ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

پ

نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

کسانی که در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی اطلاعات خود را به ثبت رسانده و پس از آن قصد ویرایش اطلاعات یا جابجایی در اولویت بندی کد رشته محل ها را دارند نیز می توانند در زمان مهلت مجدد ثبت نام در این آزمون ویرایش و تغییرات لازم را ایجاد کنند. لازم به ذکر است که همچنین لازم به ذکر است که انتخاب رشته این آزمون قابل ویرایش نمی باشد، بنابراین می بایست تمام دقت خود را به کار بگیرید تا در درج کد رشته ها اشتباه نکنید. داوطلبان برای انجام این کار بایستی در زمان اعلام شده به ترتیب مراحل زیر اقدام نمایند:

  1. ابتدا وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org شوید.
  2. سپس از سمت راست سایت به قسمت “کاردانی به کارشناسی” مراجعه کنید.
  3. در زمان مقرر لینک مربوط به اعمال ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 در این صفحه بارگذاری خواهد شد که با کلیک روی آن می توانید تغییرات لازم را در اطلاعات ثبت شده ایجاد نمایید.

سوالات متداول

1- مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ چه زمانی تمدید می شود؟

تمدید مهلت ثبت نام سال ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده است.

2- نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ به چه صورت است؟

داوطلبان بایستی برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

3- آیا در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟

بله، داوطلبان می توانند در صورت نیاز با ورود به حساب کاربری خود در سایت سازمان سنجش، به ویرایش اطلاعات خود بپردازند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. kazem shahsavan

    سلام .
    من چند ساله فارغ التحصیل شدم در گرایش برق صنعتی.
    میخواستم بدونم زمان ثبت نام کنکورکاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱کی هست.

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر، مطابق با آخرین اطلاعیه ها، زمان ثبت نام مقطع کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ تا ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ می باشد.

دریافت مشاوره