خانه مدارس ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 – ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402
ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402

دبیرستان پسرانه البرز یکی از مراکز آموزشی معتبر و قدیمی تهران است که دارای سوابق درخشان علمی ، آموزشی و فرهنگی می باشد. این مدرسه از سال 1385 از طریق برگزاری آزمون علمی اقدام به جذب دانش آموزان پسر در مقاطع دوم متوسطه می کند. به دلیل بالا بودن متقاضیان و کمبود ظرفیت، داوطلبان زیادی برای پذیرش در این مدرسه در رقابت هستند. دانش آموزان مستعد و واجد شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز می بایست در زمان مقرر به سایت ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان مذکور مراجعه نموده و قدامات لازم را به انجام برسانند.

مهلت ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز سال تحصیلی جاری تا تاریخ 5 اردیبهشت ماه 1401تمدید شد.

زمان ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402

همان طور که گفته شد، دبیرستان البرز به منظور شناسایی و پذیرش دانش آموزان با استعداد پسر در پایه دهم دوره دوم متوسطه اقدام برگزاری یک آزمون ورودی می نماید. علاقه مندان به شرکت در این آزمون می بایست به سایت اداره کل آموزش و پرورش تهران مراجعه نموده و ضمن مطالعه اطلاعیه های موجود، نام نویسی خود را انجام دهند. این فرآیند صرفا به صورت اینترنتی از طریق سایت مذکور صورت می پذیرد.

دانش آموزان پس از کسب اطلاعات کامل نسبت به شرایط شرکت در آزمون و ضوابط پذیرش در این مدرسه می بایست هزینه تعیین شده را پرداخت نموده و اطلاعات ثبت نامی خود را به دقت در فرم مربوطه درج نمایند. بدیهی است که مسئول هر گونه مشکل ناشی از ثبت اطلاعات اشتباه در طی مراحل ثبت نام اینترنتی شخص داوطلب می باشد. ثبت نام متقاضیان در سال جاری، از روز 16 فروردین آغاز شده و تا تاریخ 31 فروردین ماه 1401بود که تا روز دوشنبه مورخ 5 اردیبهشت ماه تمدید شد. شما می توانید برای اطلاع از اخبار مربوطه در کانال تلگرام مدارس عضو باشید

نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402

به منظور ارائه تسهیلات به متقاضیان آزمون دبیرستان ماندگار البرز هزینه ای در نظر گرفته شده است که دانش آموزان باید در موعد مقرر به سایت ثبت نام مراجعه نموده و مراحل پرداخت این هزینه و نام نویسی را مطابق با راهنمای زیر طی نمایند.

  1. مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir
  2. کلیک بر روی لینک مربوط به پرداخت هزینه و واریز مبلغ 48 هزار تومان
  3. بارگذاری فایل اسکن شده عکس داوطلب
  4. تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام

تذکر 1: عکس ارسالی می بایست در ابعاد 4*3، با پس زمینه سفید و دارای حداکثر حجم 300kb باشد.

تذکر 2: شماره تلفنی که دانش آموز در سامانه درج می کند، می بایست معتبر و فعال باشد تا مشکلی از نظر اطلاع رسانی ایجاد نشود.

شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402

دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی زیر می توانند برای ثبت نام آزمون اقدام نمایند.

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 1400 – 1401
  • کسب حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم

شرایط پذیرش در دبیرستان البرز

  1. 10 درصد ظرفیت پذیرش در این مدرسه متعلق به دانش آموزان شاهد (شامل شامل فرزنـدان شـهدا ، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد) می باشد. البته این دسته از دانش آموزان مشروط به کسب 80 درصد نمره آخرین فرد قبول شده بر اساس اولویت بندی می توانند از این امتیاز بهره مند شوند.)
  2. زمان ارائه مدارک و مستندات قانونی به منظور استفاده از سهیمه، متعاقبا از طریق سایت ثبت نام اعلام می گردد.
  3. 10 درصد از ظرفیت نیز به فرزندان همکاران فرهنگی به شرط کسب حداقل 90 درصد نمره تراز شده آخرین فرد پذیرفته شده اختصاص می یابد.
  4. متقاضیانی که جزء اقلیت های مذهبی رسمی کشور هستند، می بایست به سوالات مشترک اقلیت های مذهبی پاسخ دهند.

داوطلبان به منظور شرکت در این آزمون موظف هستند کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند. این کارت از روز شنبه 17 لغایت 21 اردیبهشت ماه 1401 از طریق سایت مذکور قابل دریافت می باشد. بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان، محل و زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402 مشخص می گردد. لازم به ذکر است که برگزاری آزمون در زمان تعیین شده مشروط به تایید ستاد مبارزه با کرونای استان انجام می گیرد. جهت کسب اطلاعات دقیق در این زمینه و سایر جزئیات مربوط به آزمون ورودی مذکور از جمله زمان اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402 می توانید بر روی هر یک از لینک های مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون وروردی دبیرستان ماندگار البرز سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ چه زمانی انجام می گیرد؟

این فرآیند از روز سه شنبه 16 فروردین ماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه 31 فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه داشت که تا تاریخ 5 اردیبهشت ماه تمدید شد.

2- جهت انجام ثبت نام آزمون وروردی دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از چه طریقی باید اقدام کنیم؟

نام نویسی در آزمون مذکور به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.tehranedu.ir صورت می گیرد.

3- هزینه نام نویسی در آزمون وروردی دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ چه میزان بوده و از طریق کدام سایت قابل پرداخت است؟

مبلغ تعیین شده برای ثبت نام در آزمون این دبیرستان 48 هزار تومان بوده و از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش تهران پرداخت می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. امیر

    ببخشید چرا سایت ثبت نام آزمون باز نمیشه

    • ایران مشاوره

      با سلام، به دلیل اختلالات سایت در حال حاضر سامانه ثبت نام در دسترس نیست.

مشاوره مدارس پیج مدارس