خانه مشاوره تحصیلی راهنمای ثبت نام اینترنت رایگان معلمان

راهنمای ثبت نام اینترنت رایگان معلمان

نحوه ثبت نام اینترنت رایگان معلمان
راهنمای ثبت نام اینترنت رایگان معلمان

با توجه به تعطیلی مدارس و ضرورت برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین در سامانه شاد آموزش و پرورش، جهت سهولت کار و قدردانی از زحمات و تلاش های معلمان از سوی وزارت ارتباطات یک بسته اینترنتی رایگان در اختیار آن ها قرار می گیرد.

از همین رو، در این دوره امکان نام نویسی برای معلمانی که پیش از این فرم نام نویسی خود را تکمیل نکرده اند و یا افرادی که ثبت نام کرده اما نیاز به تغییر شماره دارند، فراهم است. توجه داشته باشید زمانی که با شماره جدید اقدام به ثبت نام نمایید، این شماره جایگزین شماره قبلی شما می شود.

هدیه بسته اینترنتی رایگان تنها به معلمانی که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش هستند، اختصاص داده می شود.

راهنمای دریافت 40 گیگ اینترنت رایگان برای معلمان

با توجه به اطلاعیه موجود در سایت ثبت نام هدیه های مناسبتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی ictgifts.ir، فرآیند نام نویسی اینترنت رایگان اپلیکیشن شاد برای معلمان، در زمان مقرر انجام خواهد شد.

دبیران گرامی می بایست به منظور ثبت نام بسته 40 گیگابایتی معلمان از تاریخ 7 مهر ماه 1400 اقدامات مربوطه را به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مذکور به انجام برسانند. شایان ذکر است مهلت ثبت نام این فرآیند، حداکثر هفت روز و مطابق با رقم آخر کد ملی معلمان در نظر گرفته شده است که در ادامه مقاله به ذکر این مورد پرداخته ایم.

رقم آخر کد ملی معلمان زمان ثبت نام بسته اینترنت رایگان 
0 ، 1 . 2چهارشنبه 7 مهر ماه 1400
3 ، 4 و 5پنجشنبه 8 مهر ماه 1400
6 ، 7 ، 8 و 9جمعه 9 مهر ماه 1400
کلیه معلماناز روز شنبه 10 مهر ماه 1400 تا پایان مهلت ثبت نام

همچنین بسته اینترنتی مربوطه، پس از به اتمام رسیدن بازه زمانی ثبت نام فعال خواهد شد. معلمانی که تاکنون به هر دلیل در این سامانه ثبت نام نکرده اند، جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود می بایست مطابق با راهنمای ارائه شده در ادامه مطلب عمل کنند.

  • ابتدا وارد سامانه ثبت نام هدیه های مناسبتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی الکترونیکی ictgifts.ir شوید و روی گزینه “هدیه معلمان” کلیک نمایید.

اولین مرحله ثبت نام اینترنت رایگان معلمان

  • در صفحه باز شده پس از مطالعه متن پیش رو، روی گزینه “ادامه” کلیک نمایید.

دومین مرحله ثبت نام اینترنت رایگان معلمان

  • بعد از مطالعه قوانین و مقررات و فعال نمودن تیک عبارت “مطالعه کردم و قبول دارم”، کلید“ادامه” را بفشارید.

سومین مرحله ثبت نام اینترنت رایگان معلمان

  • در این مرحله، اطلاعات خود شامل کد ملی، شماره تلفن همراه و کد امنیتی مندرج در صفحه پیش رو را وارد نموده و روی عبارت “تایید نهایی و ثبت” کلیک کنید.

چهارمین مرحله ثبت نام اینترنت رایگان معلمان

  • در صورت مواجه شدن با متن زیر مبنی بر ثبت نشدن کد ملی خود به عنوان معلم، جهت اعلام شکایت روی گزینه “ثبت اعتراض” کلیک کنید.

پنجمین مرحله ثبت نام اینترنت رایگان معلمان

  •  در این مرحله پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده برای ثبت اعتراض، گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب کنید.

ششمین مرحله ثبت نام اینترنت رایگان معلمان

همان طور که بیان شد، حجم بسته اینترنتی هدیه برای معلمان 40 گیگابایت بوده و قابلیت انتقال به غیر یا تغییر اپراتور را نخواهد داشت. بنابراین با انتقال مالکیت خط سرویس، هدیه فعال شده لغو خواهد شد. همچنین شکایات ثبت شده پس از اتمام مهلت ثبت نام، جهت رسیدگی به وزارت آموزش و پرورش ارسال می گردد. برای اطلاع بیشتر از جزئیات بسته اینترنت رایگان برنامه شاد بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- زمان ثبت نام اینترنت رایگان معلمان چه تاریخی است؟

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه از روز 7 مهر ماه 1400 و مطابق با کد ملی خود، نسبت به انجام فرآیند نام نویسی اینترنتی اقدام کنند.

2- جهت ثبت نام اینترنت رایگان معلمان به کدام سایت مراجعه کنیم؟

سامانه ثبت نام هدیه های مناسبتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی الکترونیکی ictgifs.ir به این منظور در نظر گرفته شده است.

3- آیا در صورت عدم موفقیت برای ثبت نام اینترنت رایگان معلمان امکان اعتراض وجود دارد؟

بله، آن دسته از افرادی که اسامی آن ها در لیست معلمین وجود ندارد، می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت شکایت خود اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره