خانه پذیرش بدون کنکور ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۳

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۳

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۳

براساس آخرین مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو، حدود 85 درصد از ظرفیت پذیرش دانشگاه های سراسری و آزاد در کلیه زیر نظام های آموزش عالی، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی با ملاک معدل کتبی دیپلم داوطلبان و بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری تکمیل می گردد.

 

در واقع پس از پایان مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در نوبت مهر ماه، دانشگاه های مذکور در دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی اقدام به جذب دانشجو جهت تکمیل ظرفیت باقی مانده برخی واحدهای دانشگاهی می نمایند. در نتیجه افراد واجد شرایط، می توانند با در دست داشتن مدارک و مشخصات لازم و در زمان مقرر نسبت به تکمیل روند نام نویسی و انتخاب رشته در سایت سنجش اقدامات لازم را به انجام رسانند.

 

✅لینک مستقیم ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری 1403

(با شروع فرآیند ثبت نام، لینک فوق فعال خواهد شد.)

لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

 

ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری سال ۱۴۰۳ احتمالا از اوایل بهمن ماه در سایت سازمان سنجش قابل انجام است.

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1403

روند پذیرش دانشجویان در رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری، هر ساله در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه به انجام می رسد و داوطلبان تحصیل بر اساس سوابق تحصیلی با ثبت نام در بازه زمانی مشخص در تعداد زیادی از کد رشته محل های بدون آزمون دانشگاه های پیام نور، غیرانتفاعی، یک سری رشته های روزانه و نوبت دوم و تعداد محدودی از کد رشته محل های واحدهای پردیس خودگردان پذیرفته می شوند.

 

زمان پذیرش سوابق تحصیلی سراسری ورودی بهمن ماه را تکمیل ظرفیت بدون کنکور می نامند که داوطلبین جهت نام نویسی در بازه تعیین شده می توانند اقدامات لازم را انجام دهند. سازمان سنجش و آموزش کشور هنوز اطلاعیه ای برای تعیین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه 1403 منتشر نکرده است. با توجه به فرآیند سال گدشته پیش بینی می شود، بازه ثبت نام از اوایل بهمن ماه آغاز شود. با انتشار اخبار تکمیلی مرتبط، این مقاله بروزرسانی شده و از طریق کانال تلگرام بدون آزمون ایران مشاوره نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لازم به ذکر است سازمان مذکور احتمالا با تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری فرصت مجددی را برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به نام نویسی در بازه اولیه نشده بودند، ایجاد می نماید. همچنین در صورت انتشار اصلاحیه دفترچه مربوطه، ویرایش اطلاعات ثبت نامی و نیز کد رشته های انتخابی در این بازه زمانی برای متقاضیان امکان پذیر خواهد بود.

نحوه شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۳

ثبت نام در مرحله پذیرش رشته هاى بدون کنکور دانشگاه سراسرى در نیمسال دوم به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد.

مرحله یک ثبت نام بدون کنکور سراسری

  • کلیک بر روی لینک فعال مربوط به “سامانه پذیرش دانشجو صرفآ براساس سوابق تحصیلی سراسری – بهمن ماه سال ۱۴۰۳”

مرحله دو ثبت نام بدون کنکور سراسری

  • انتخاب عبارت “سامانه پذیرش دانشجو صرفآ براساس سوابق تحصیلی سراسری – بهمن ماه سال 1403”

مرحله سه ثبت نام بدون کنکور سراسری

مرحله چهار ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

  • فشردن دکمه “سریال ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو صرفآ براساس سوابق تحصیلی سراسری – بهمن ماه سال ۱۴۰۳ – هزینه پیامک اطلاع رسانی” و سپس کلیک بر روی گزینه “تایید و ادامه”

مرحله پنج ثبت نام بدون کنکور سراسری

  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده، انتخاب درگاه پرداخت و در نهایت فشردن کلید “تایید و ادامه”

مرحله شش ثبت نام بدون کنکور سراسری

  • بررسی دقیق صحت اطلاعات وارد شده، فعالسازی تیک مربوط به عبارت “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام.” و سپس کلیک بر روی دکمه “ادامه روند پرداخت”

مرحله هفت ثبت نام بدون کنکور سراسری

  • درج اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب و فشردن کلید “پرداخت”

مرحله هشت ثبت نام بدون کنکور سراسری

  • بازگشت به صفحه نخست ثبت نام و کلیک بر روی دکمه “ثبت نام جدید”

مرحله نه ثبت نام بدون کنکور سراسری

  • وارد نمودن سریال کارت اعتباری و عبارت امنیتی جهت آغاز فرآیند نام نویسی، فعال سازی تیک مربوطه و در آخر فشردن گزینه “تایید”

مرحله هشتم ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

پس از تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور نیمسال دوم با کمک اطلاعات شخصی، تحصیلی، نظام وظیفه (آقایان) و…، یک کد 16 رقمی تحت عنوان کد رهگیری به نشانه نهایی شدن نام نویسی شما از سوی سایت صادر خواهد شد که توصیه می شود تا زمان قطعی شدن قبولیتان، آن را نزد خود نگه داری کنید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری 1403

داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سال 1403، در صورت برخورداری از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری می توانند نسبت به تکمیل این روند اقدام نمایند. شرح این شرایط را می توان از طریق مندرجات دفترچه راهنمای فرآیند استخراج نمود که در ادامه موارد آن برای شما ذکر شده است.

شرایط عمومی

  • اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان مورد قبول در قانون اساسی
  • عدم اعلام دشمنی با نظام جمهوری اسلامی
  • عضویت نداشتن در سازمان های غیرقانونی، فراماسونری و وابستگان آن ها
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم برخورداری از فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی

  •  متقاضیان می بایست دارای یکی از مدارک گواهی نامه دوره پیش دانشگاهی (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی)‏، دیپلم نظام آموزشی جدید 3-3-6، دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله)، کاردانی (فوق دیپلم) و یا مدرک سطح یک حوزوی باشند.
  • در صورتی که متقاضی دانشجو و یا دانش آموز سال آخر است باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ یکی از مدارک موجود در مورد اول را دریافت کند.
  • داوطلبان آقا توجه نمایند که نباید منعی از لحاظ نظام وظیفه جهت شرکت در این دوره داشته باشند.
  • فارغ التحصیلان رشته های مورد نیاز وزارت بهداشت در صورتی که تا تاریخ ۳۰ بهمن 1403 بتوانند تعهدات خود را به انجام رسانند، اجازه نام نویسی در این مرحله را خواهند داشت.
  • فارغ التحصیلان کاردانی در رشته های غیر پزشکی در صورت اتمام خدمات تا تاریخ 31 شهریور ۱۴۰۳ شرایط ثبت نام را خواهند داشت.
  • دانشجویان محروم از تحصیل و یا افرادی که در دوره کارشناسی پس از دریافت مدرک کاردانی تحصیلات را رها کرده اند، اگر تسویه های مربوط به دانشگاه خود را به صورت کامل انجام داده باشند، می توانند در تکمیل ظرفیت بهمن ماه نام نویسی کنند.
  • ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی نیز در این مرحله امکان پذیر است و دارای شرایطی از جمله قرار داشتن دانشگاه در محل های مجاز رفت و آمدی و داشتن اقامت قانونی می باشد.

مدارک و اطلاعات ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۳

یکی از مهمترین مدارک برای نام نویسی در رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه عکس داوطلب می باشد که حتما باید قبل از شروع مراحل ثبت نام آن را به صورت فایل در سیستم خود داشته باشید. تصویر شما حتما باید دارای شرایط زیر باشد تا مورد پذیرش قرار گرفته شود.

  • عکس جدید به صورت 4*3 و یا 4*6
  • دارای فرمت JPG
  • حداقل اندازه 300*200 و حداکثر اندازه 300*400 پیکسل
  • حجم فایل کمتر از 70 کیلوبایت
  • واضح، فاقد اثر منگنه، مهر و یا هرگونه لکه
  • نبود حاشیه های اضافه در عکس
  • حدالامکان رنگی با زمینه سفید
  • تصویر خواهران با رعایت حجاب اسلامی
  • علاوه بر عکس، دانش آﻣﻮزان ﺳﺎل آﺧﺮ ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﻧﻈﺎم ﺟﺪﻳﺪ 6-3-3 و دﻳﭙﻠﻤﻪﻫﺎی ﺳﻨﻮات ﻗﺒﻞ ﻧﻈﺎم ﻗﺪﻳﻢ آﻣﻮزش ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ، ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﻴﻼن و داﻧﺶآﻣﻮزان دوره ﭘﻴﺶداﻧﺸﮕﺎﻫﻲ ﻧﻈﺎم ﺳﺎﻟﻲ-واﺣﺪی ﻳﺎ ﺗﺮﻣﻲ-واﺣﺪی ﺷﺮﻛﺖﻛﻨﻨﺪه، ﻻزم اﺳﺖ فرم شماره 1 که در انتهای دفترچه درج شده است را ﭘﺲ از ﺗﻜﻤﻴﻞ و به ﺗﺄﻳﻴﺪ دﺑﻴﺮﺳﺘﺎن ﻳﺎ ﻫﻨﺮﺳﺘﺎن و ﻳﺎ ﻣﺮﻛﺰ ﭘﻴﺶداﻧﺸﮕﺎﻫﻲ ﻣﺤﻞ ﺗﺤﺼﻴﻞ و ﻳﺎ ﻧﻮاﺣﻲ و ﻣﻨﺎﻃﻖ وزارت آﻣﻮزش و ﭘﺮورش رسانده و آن را تا زمان ثبت نام نزد خود نگه دارند.
  • البته توجه کنید، افرادی که مدرک پیش دنشگاهی و یا دو سال آخر دبیرستان خود را در یکی از شهر های تهران، اصفهان، تبریز، شمیرانات، شیراز و مشهد دریافت کرده باشند، نیازی به ارائه فرم مذکور ندارند.
  • علاوه بر موارد بالا برای تکمیل مراحل نام نویسی خود نیاز به وارد نمودن اطلاعات مختلفی خواهید داشت که بهتر است برای جلوگیری از درج اشتباه آن ها حتما قبل از شروع مراحل ثبت نام آن ها را آماده نمایید. این مشخصات عبارت اند از:
  1. مشخصات شناسنامه ای
  2. کد پیگیری برای داوطلبان دارای سهمیه در پذیرش بدون کنکور سراسری
  3. اطلاعات مدارک تحصیلی
  4. کد رشته تحصیلی و کد بخش قابل استخراج از دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 
  5. موارد مربوط به شماره تماس و آدرس

دفترچه راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری 1403

با آغاز روند نام نویسی تکمیل ظرفیت احتمالا در اوایل بهمن ماه، دستورالعمل مربوطه در قالب دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این تاریخ منتشر می شود که متقاضیان می توانند با مطالعه آن از شرایط دوره، مدارک و مشخصات لازم جهت ثبت نام، میزان تاثیر سهمیه در پذیرش بدون کنکور سراسری و… مطلع گردند و با آگاهی بیشتری در زمان ثبت نام، نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه مذکور و انجام انتخاب رشته نمایند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1403

تاریخ انتشار :

به محض انتشار فعال می شود

لیست رشته های تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۳

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، حدود 85 درصد از ورودی دانشگاه های کشور به صورت بدون کنکور خواهند بود اما با این حال باید دقت کنید که همچنان برای ورود به برخی رشته ها از جمله پزشکی و یا دانشگاه های برتر نیاز به شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۳ دارید. حال ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که در کدام رشته ها می توانید به صورت بدون کنکور ثبت نام کنید. در جدول زیر می توانید لیست کلیه رشته های موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت را مشاهده نمایید.

رشته های تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری
آمار آمار و سنجش آموزشی آموزش زبان انگلیسی
ادبیات نمایشی ادیان و عرفان اقتصاد
اقیانوس شناسی ایران شناسی باستان شناسی
تاریخ تاریخ اسلام تاریخ تمدن ملل اسلامی
جغرافیا ریاضیات و کاربردها زبان روسی
زبان و ادبیات انگلیسی زبان و ادبیات عربی زبان و ادبیات کردی
زبان و زبان شناسی زمین شناسی زیست شناسی جانوری
زیست شناسی دریا زیست شناسی سلولی و مولکولی زیست شناسی گیاهی
شیمی کاربردی شیمی محض طراحی لباس
علم اطلاعات و دانش شناسی علوم قرآن و حدیث علوم کامپیوتر
علوم مهندسی علوم و مهندسی آب علوم و مهندسی باغبانی
علوم و مهندسی جنگل علوم و مهندسی خاک علوم و مهندسی شیلات
علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی) علوم و مهندسی محیط زیست علوم ورزشی
فرش فلسفه و کلام اسامی فیزیک
فیزیک مهندسی کاردانی ارتباطات و فناوری اطلاعات کاردانی امور زراعی و باغی تکنولوژی تولیدات زراعی
کاردانی بهداشت عمومی کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی کاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری
کاردانی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر کاردانی تولید و فرآوری خرما کاردانی حرفه ای گردشگری
کاردانی مامایی کاردانی معماری کاردانی هتلداری
مترجمی زبان انگلیسی مترجمی زبان عربی مدیریت صنعتی
مدیریت کسب و کار مرمت آثار تاریخی مهندسی اقتصاد کشاورزی
مهندسی انرژی مهندسی ایمنی و بازرسی فنی مهندسی برق
مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی پایدار مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی مهندسی حرفه ای کامپیوتر
مهندسی حرفه ای معماری مهندسی شیمی مهندسی صنایع
مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی مهندسی صنایع مبلمان مهندسی طبیعت
مهندسی عمران مهندسی علوم دامی مهندسی فضای سبز
مهندسی کامپیوتر مهندسی گیاه پزشکی مهندسی ماشین های صنایع غذایی
مهندسی معدن مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی مهندسی مکانیک
مهندسی مکانیک بایوسیستم (کشاورزی) مهندسی مواد و متالوژی مهندسی نساجی
نوازندگی موسیقی ایرانی هتلداری هنر اسلامی

مدتی پس از تکمیل پروسه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری که با هدف ادامه تحصیل داوطلبان در مقطع کارشناسی نوبت بهمن ماه دانشگاه ها برگزار می گردد، نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش متقاضیان طی مرحله اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری و از طریق سنجش منتشر می شود. قبول شدگان می توانند با مراجعه به سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود، از مشخصات و شرایط لازم برای ثبت نام حضوری مطلع شوند و با در دست داشتن مدارک موردنیاز و در مهلت قانونی تعیین شده، به محل دانشگاه مقصد مراجعه نمایند.

 

سوالات متداول

1- فرآیند تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۳ در چه بازه زمانی انجام می گیرد؟

این روند احتمالا از اوایل بهمن ماه قابل انجام باشد.

2- ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۳ چگونه انجام می شود؟

ثبت نام در این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد که مراحل آن در این مقاله ذکر شده است.

3- دفترچه راهنمای نام نویسی تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ چه زمانی منتشر می شود؟

این دفترچه راهنما همزمان با شروع روند ثبت نام و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴۰ نظر
  1. علی

    با سلام
    چند اطلاعیه مبنی بر اینکه ۲۳ دی ماه اغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت هستش منتشر شده آیا واقعیت داره یا خیر
    و اینکه ممکن هستش امسال تکمیل ظرفیت برگزار نشه
    ممنون

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود تاکنون اطلاعیه رسمی درباره تاریخ و نحوه ثبت نام منتشر نشده است.

  2. سارا

    سلام پس فرم تکمیل ظرفیت کی میاد؟ اگه نیاد قبلش خبر می‌دهند ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      بر اساس آخرین اخبار هنوز زمان ثبت نام برای ورودی بهمن ماه اعلام نشده است. شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرامی ایران مشاوره از آخرین اخبار و اطلاعیه ها آگاه شوید.

  3. Ali

    با سلام

    آیا تکمیل ظرفیت صرفا سوابق دیپلم امسال داریم یا خیر ؟
    سپاس

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان دقیق ثبت نام در سایت سنجش منتشر نشده است.

  4. .

    سلام وقت بخیر
    تکمیل ظرفیت چی شد برگزار میشه اگه بشه بهمن میریم یا مهر سال بعد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، زمان ثبت نام در دی ماه می باشد و شما دانشجوی ورودی ۱۴۰۲ هستید.

  5. ایمان

    سلام
    هیچ اطلاعیه ای منتشر نشده ک چندم دی ماه تکمیل ظرفیت شروع میشه

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای از طریق سایت مرجع اطلاع رسانی نشده
      احتمالا ثبت نام تا آخر این هفته اطلاع رسانی شود.

  6. ابان

    سلام
    گفته بودن تعدادی دانشگاه درخواست تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی رو دادن
    که تحت بررسی
    اقای علیرضا کریمیان گفتن
    هنوز امکانش هست که انجام بشه
    یا با ایت تاخیر کلا منتفیه

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، بله تعدادی از دانشگاه های سراسری همواره در بهمن ماه پذیرش دارند.
      احتمالا امسال این پذیرش با تاخیر انجام شود.

  7. Sara Ajloo

    سلام
    چرا تکمیل ظرفیت شروع نشده
    نکنه کلا کنسل ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      خیری دال بر تکمیل ظرفیت در سال جاری منتشر نشده است.

  8. .

    سلام وقت بخیر.
    دفترچه تکمیل ظرفیت نیومد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، خیر، در حال حاضر ثبت نام آغاز نشده است.

  9. نگار

    با سلام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور کی میاد؟چقدر ممکنه امسال تکمیل ظرفیت نداشته باشیم؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، احتمالا در روز های آتی دفترچه ای منتشر خواهد شد.

  10. پیمان

    انتخاب رشته احتمالا کی برگزار میشه؟؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، زمان ثبت نام و انتخاب رشته معمولا دی ماه هر سال می باشد و در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام در سایت سنجش منتشر نشده است.

  11. پیمان

    سلام
    امروز سوم دی ماه هست خبری از تکمیل ظرفیت نیست چرا
    کی شروع میشه؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان دقیق ثبت نام منتشر نشده است.

  12. A

    سلام وقت بخیر
    تکمیل ظرفیت بدون کنکور شروع شده؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، خیر، در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام مشخص نشده است.

  13. ..

    سلام ممکنه تکمیل ظرفیت بدون کنکورم انجام نشه ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود تاکنون سابقه نداشته است انجام نشود و درباره برگزار نشدن هم تاکنون اطلاعیه منتشر نشده است.

  14. پیمان

    سلام
    آذر هم به اتمام رسید تکمیل ظرفیت بهمن چه زمانی منتشر میشود؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، احتمالا در هفته اول دی ماه منتشر میشود.

  15. Sara Ajloo

    سلام
    من امسال رشته عای بدون ازمون تو انتخاب رشتم زدم ولی مردود شدم
    تو تکمیل ظرفیت میتونم شرکت کنم
    مشکلی پیش نمیاد ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، میتوانید شرکت کنید و مشکلی نخواهد بود.

  16. Sara Ajloo

    سلام
    من امسال رشته عای بدون ازمون تو انتخاب رشتم زدم ولی مردود شدم
    میتونم تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، شما محدودیتی برای ثبت نام ندارید.

  17. فاطمه

    سلام زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه سراسری کی هست امروز ۱۹اذرع که امکان دارد امسال اصلا برگزار نشه؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر تاریخ دقیق ثبت نام رشته های براساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها منتشر نشده است.

  18. آلا

    سلام وقت بخیر چه کسانی می‌توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور بهمن ماه شرکت کنند؟
    آیا کسانی که در ورودی مهر فقط رشته های با آزمون روزانه رو زدن و قبول نشدن و هیچکدوم از رشته های که با سوابق و بدون کنکور ارئه میشد رو نزدن هم می‌توانند شرکت کنند و یک رشته بدون کنکور روزانه قبول شوند؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود تمامی افرادی که دیپلم نظام جدید یا دیپلم های سه سال و پیش دانشگاهی نظام قدیم یا دیپلم های چهار ساله دارند می توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

  19. آلا

    سلام وقت بخیر
    چه کسانی می‌توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور بهمن شرکت کنند؟؟
    آیا کسانی که در ورودی مهر فقط رشته های با آزمون رو زده باشند و قبول نشده باشند و هیچکدوم از کد رشته های که با سوابق تحصیلی ارائه می‌شد رو نزدن هم می‌توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور بهمن شرکت کنند ؟!

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، بله، محدودیتی برای شما وجود ندارد.

  20. سیامک

    امروز ۱۴ اره هست چرا شروع نمیشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام ، تاریخ ذکر شده مربوط به سال گذشته می باشد و برای امسال هنوز تاریخ و برنامه دقیقی اعلام نشده است .

دریافت مشاوره