خانه دانشگاه آزاد ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سیس

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سیس

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد
ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد
دانشگاه آزاد علاوه بر جذب دانشجو از طریق برگزاری کنکور سراسری به صورت بدون کنکور نیز اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. به دلیل متقاضیان زیاد رشته های بدون کنکور مسئولین این دانشگاه اکثر رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهند.  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای 5 گروه آزمایشی انسانی، ریاضی، تجربی، هنر و زبان انجام می پذیرد، از این رو برای شرکت در این رشته ها الزامی به حضور در جلسه کنکور ندارید. در ادامه به دلیل اهمیت و علاقه بسیاری که داوطلبان برای شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد سیس دارند سعی کرده ایم اطلاعاتی درباره لیست رشته های ارائه شده دانشگاه آزاد واحد سیس در خدمت شما عزیزان قرار دهیم همچنین چنانچه شما عزیزان پس از مطالعه مطالب ارائه شده سوالاتی در این زمینه داشتید می توانید با مشاوره تحصیلی مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران با تجربه ما به تمامی سوالات شما در این باره پاسخ دهند.

ثبت نام تمام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد فقط از طریق سایت این دانشگاه انجام خواهد شد.

زمان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد سیس

شاید برای اکثر دوطلبان این سوال پیش بیاید که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در چه تاریخی می باشد؟ دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو جذب می کند که ثبت نام بدون کنکور نوبت مهر در اواسط مرداد و ثبت نام بدون کنکور نوبت بهمن در دی ماه آغاز خواهد شد. همچنین نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد اواخر شهریور ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد. داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد باید برای ثبت نام بدون کنکور به سایت سنجش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و پس از تکمیل تقاضانامه ثبت نام ، نسبت به دریافت رسید مربوط به ثبت نام خود اقدام نمایند. همانطور که می دانید دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می نماید که با توجه به لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد داوطلبان می توانند در رشته و واحد مربوط به محل زندگی خود ثبت نام خود را انجام دهند. برای اطلاعات بیشتر از تاثیر سهمیه بسیج در کنکور دانشگاه آزاد  و  میزان شهریه دانشگاه آزاد کلیک کنید.

ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد واحد سیس

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد طبق روال سال های اخیر در دو ورودی مهر و بهمن ماه در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. کلیه داوطلبان قبل از ثبت نام باید از شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد اطلاع کامل داشته باشند بنابراین لازم دانستیم برای شما عزیزان شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد را در ادامه مطلب توضیح دهیم . داوطلبانی که دیپلم رشته های نظری را دارند (مدرک پیش دانشگاهی ندارند) می توانند در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی ناپیوسته انتخاب رشته کنند و داوطلبانی که دیپلم رشته های هنرستان و فنی حرفه ای را دارند فقط مجاز به انتخاب رشته های کاردانی پیوسته می باشند.پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر در زمینه تفاوت دوره های تمام وقت و پاره وقت دانشگاه آزاد بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده و یا در صورت تمایل می توانید با مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد واحد سیس

همانطور که می دانید دانشگاه آزاد رشته های مقطع کارشناسی خود را به دو صورت (پیوسته و ناپیوسته) ارائه می دهد. داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته در دوره های کارشناسی ناپیوسته هستند که مدرک کاردانی (فوق دیپلم) داشته باشند، ضمن اینکه داوطلبان می توانند بدون هیچگونه محدودیتی یک رشته محل را انتخاب نمایند و وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد نظرشان تحصیل کنند. یکی دیگر از مواردی که لازم است بدانید این است که داوطلبان در صورت داشتن مدرک کاردانی غیرمرتبط نیز امکان انتخاب رشته در رشته های مورد علاقه خود را (در صورت وجود ظرفیت) خواهند داشت. داوطلبان باید توجه کنند برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی مدرک پیش دانشگاهی داشته باشند.  لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد تنوع زیادی دارد و شامل رشته هایی گروه علوم انسانی، علوم تجربی، فنی و مهندسی و هنر می باشد. به همین دلیل داوطلبان برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور کارشناسی هیچ گونه محدودیتی نخواهند داشت و با انتخاب یک رشته محل می توانند وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد نظرشان تحصیل کنند. تیم تخصصی ایران مشاوره برای جلوگیری از اتلاف وقت شما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را از دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد واحد سیس

در این بند از مطلب می خواهیم لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد واحد سیس را برای شما علاقمندان تحصیل در این دانشگاه ارائه دهیم.

کاردانی ناپیوسته:

  • کاردانی فنی تاسیسات تهویه و تبرید
  • کاردانی تکنولوژی صنایع غذایی
  • نرم افزار کامپیوتر
  • تکنولوژی موادغذایی

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد واحد سیس

به اطلاع شما داوطلبان گرامی می رسانیم که دانشگاه آزاد واحد سیس در ورودی مهر سال 97 در مقطع کارشناسی دانشجو نمی پذیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره