خانه تیزهوشان دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت هشتم 1400 - 1401
دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

ممکن است به گوشتان خورده باشد که آزمونی جهت تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس تیزهوشان برگزار می گردد. باید بگوییم، کاملا درست است! این آزمون، همان طور که از نامش پیداست، جهت پر کردن ظرفیت های خالی مدارس اجرا می شود. اما نمی توان گفت هر سال برگزار می گردد یا خیر! نکته قابل توجه این است که علاقه مندان جهت شرکت در این مرحله بایستی از تمامی نکات و شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم آگاه شوند که این اطلاعات به طور کامل در دفترچه ثبت نام آن ذکر شده است. داوطلبان می توانند پس از دانلود دفترچه مذکور در زمان مقرر از طریق سایت معاونت پرورش استعدادهای درخشان، فرآیند ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 خود را به انجام برسانند.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس تیزهوشان 1400 – 1401
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

(به محض انتشار، لینک فوق فعال می گردد.)

دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت، حاوی اطلاعات مهمی از قبیل زمان و مراحل ثبت نام می باشد که از طریق سایت معاونت پرورش استعدادهای درخشان منتشر می شود.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1400 – 1401

به منظور آگاهی داوطلبان از تمامی مراحل ثبت نام در آزمون ها در اکثر مواقع دفترچه راهنما صادر می شود. این دفترچه ها حاوی اطلاعات مهمی هستند که لازم است هر داوطلب پیش از اقدام به هر فرآیندی، آن ها را مطالعه نماید.

این دفترچه در دوره اخیر، معمولا به فاصله دو الی سه روز پیش از شروع ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان منتشر شد و انتظار می رود که دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 برای پایه هشتم نیز به همین منوال باشد اما تاکنون زمان دقیقی به منظور ثبت نام و انتشار دفترچه اعلام نشده است. از همین رو می توانید با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره از به روز ترین اخبار درباره این آزمون، مطلع شوید.

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1400 – 1401

همان طور که گفته شد، علاقه مندان به نام نویسی در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم به نشانی azmoon.medu.ir، روی لینک سمپاد پایه هشتم کلیک کرده و یا به طور مستقیم از طریق آدرس اینترنتی hoosh8.medu.ir، نسبت به دانلود و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام نموده و پس از آن نام نویسی خود را در آزمون مربوطه انجام دهند. همچنین برای سهولت در دسترسی به دفترچه و به محض انتشار، لینک موجود در جدول فوق فعال می گردد و شما می توانید با کلیک بر روی آن، به دفترچه دسترسی داشته باشید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس تیزهوشان 1400 – 1401
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 – 1401

(به محض انتشار، لینک فوق فعال می گردد.)

محتوای دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1400 – 1401

هر آزمونی که برگزار می شود، سوالاتی را به دنبال خود خواهد داشت. این که زمان برگزاری آن چه زمانی است؟ چگونه می توان اقدام به ثبت نام نمود؟ زمان برگزار آزمون چه تاریخی است؟ شرایط شرکت در آزمون کدامند؟ تمامی این ها، مواردی هستند که در وهله اول به ذهن اکثریت داوطلبان خطور می کنند، اما منبع دریافت پاسخ آن ها کدام است؟

در راستای رفع ابهاماتی که برای هر متقاضی شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مطرح است، یک دفترچه ثبت نام تیزهوشان منتشر می شود که داوطلب با مطالعه آن بتواند به طور کامل با آزمون پیش رو و فرآیندهای مرتبط با آن، آشنا شود. به طور کلی محتویات “دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم” ، به شرح زیر می باشد.

  • مقدمه و توضیح مختصری از هدف برگزاری آزمون
  • جزئیات مربوط به فرآیند ثبت نام اعم از زمان، مراحل و شرایط ثبت نام
  • زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
  • زمان برگزاری و نحوه تعیین حوزه امتحانی آزمون
  • مواد آزمون، منابع، ضرایب دروس و تعداد سوالاتی که برای هر کدام مطرح است.
  • شرایط پذیرش دانش آموزانی که در آزمون شرکت کرده اند.
  • زمان و نحوه اطلاع از انتشار نتایج آزمون
  • جزئیات لازم برای نقل و انتقال پذیرفته شدگان آزمون
  • اطلاعاتی پیرامون امکانات و تسهیلات مدارس، مدت زمان کلاس های درسی و …

بنابراین می توان گفت هر آن چه که جهت ثبت نام و شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت نیاز دارید در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 بیان شده است. با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم به نشانی hoosh8.medu.ir می توانید این دفترچه را به صورت اینترنتی دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید از لینک های ثبت نام تیزهوشان،  مدارک ثبت نام تیزهوشان،  زمان برگزاری تیزهوشان و نمونه دولتی 99 – 1400 و… بهره ببرید.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 - ۱۴۰۱ در چه زمانی منتشر می شود؟

در حال حاضر زمان دقیقی در این باره اعلام نشده است اما در صورت برگزاری آن در سال 1400، مقاله بروز رسانی خواهد شد.

2- دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم از طریق چه سایتی انجام می شود؟

شما می توانید با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت پایه هشتم به نشانی hoosh8.medu.ir و در زمان مقرر، دفترچه را به صورت اینترنتی دریافت کنید.

3- محتوای دفترچه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 1400 - ۱۴۰۱ از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

این دفترچه شامل اطلاعاتی در زمینه زمان برگزاری آزمون، نحوه تعیین حوزه امتحانی و مواد آزمون، منابع، ضرایب دروس و تعداد سوالات و... می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد