خانه تیزهوشان مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

 مدارس سمپاد که تحت نظارت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اداره می شوند، هر ساله از طریق برگزاری آزمون تیزهوشان به جذب دانش آموزان با استعداد مقاطع متوسطه اول و دوم می پردازند. از این رو دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در این مدارس را داشته باشند می بایست با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان  وتهیه مدارک مورد نیاز، اقدامات لازم جهت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را به پایان برسانند. توصیه می شود پیش از رجوع به سایت وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir منظور نام نویسی، کلیه مدارک لازم را در دسترس خود قرار دهید تا در حین پر کردن فرم تقاضانامه با مشکلی مواجه نشوید.

ویژگی های فایل عکس پرسنلی داوطلب می بایست کاملا مطابق با استانداردهای سایت ثبت نام باشد تا نام نویسی متقاضی مورد تایید قرار گیرد.

مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

واجدان شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می توانند شرح کامل مدارک لازم جهت نام نویسیرا درون دفترچه ثبت نام جستجو کنند. اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی داوطلب بخش مهمی از این مدارک را تشکیل می دهد که در دسترس بودن آن موجب تسهیل پروسه درج مشخصات در سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می گردد. در ادامه به طور اجمالی به معرفی مدارک و اطلاعات لازم جهت ثبت نام در آزمون نام برده شده می پردازیم.

مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404
عنوانمدارک مورد نیاز
اطلاعات فردی داوطلبنام و نام خانوادگی، جنسیت، کد ملی، تاریخ تولد، نام پدر، کد ملی پدر، نام و کد مدرسه محل تحصیل، نام و کد استان محل تحصیل، کد منطقه، تلفن ثابت و همراه و…
اطلاعات تحصیلی داوطلبرشته، استان و شهرستان مورد تقاضا، اولویت 1، ۲ و ۳، معدل نوبت اول سال گذشته و…
ویژگی های فایل عکس پرسنلیفرمت jpg، حداکثر اندازه ۲۰۰ در ۳۰۰ پیکسل یا 300 در ۴۰۰ پیکسل، پس زمینه سفید و مربوط به سال جاری دانش آموز باشد در غیر این صورت محرومیت داوطلب شرکت در ازمون می شود، حجاب کامل با رعایت مشخص بودن گردی صورت برای داوطلبان خانم، نبود جای منگنه، مهر، لکه و.
پرداخت هزینهمبلغ ثبت نام 700/000(هفتصد هزار ریال )می باشدکه  فرایند هزینه ثبت نام از طریق کارت های عضو شبکه شتاب و به صورت آنلاین صورت می پذیرد و در انتها نیز یک کد پیگیری توسط سامانه صادر می گردد که درج این کد در ادامه روند ثبت نام در سامانه الزامی می باشد.

مدارک ثبت نام حضوری آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

افراد پذیرفته شده در آزمون مدارس تیزهوشان بایستی با مراجعه حضوری به محل قبولی همراه با مدارک مورد نیاز در موعد مقرر برای نام نویسی اقدام نمایند این مدارک عبارتند از.

مدارک ثبت نام حضوری مدارس تیزهوشان 1403 – 1404
پایه ششم به هفتمپایه نهم به دهم
کارنامه قبولی پایه پنجم و ششماصل شناسنامه عکس دار
اصل شناسنامه که حاوی عک داوطلب باشدکپی شناسنامه و کارت ملی دانش آموز
کپی شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر دانش آموزپرینت قبولی آزمون تیزهوشان دهم
حکم کارگزینی اولیاء فرهنگی۶ قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده
پرینت قبولی آزمون تیزهوشانکارت واکسن دانش آموز
6 قطعه عکس ۴*۳ با زمینه سفید و پشت نویسی شدهبرگه هدایت تحصیلی دارای مهر آموزشگاه یا مدرسه
پرداخت هزینه ثبت نام و سرویستکمیل فرم های مدرسه مورد نظر
اصل و کپی مدارک جانبازیحکم کارگزینی اولیاء

مراحل بارگذاری مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزان یا والدین آن ها می بایست در موعد مقرر بهسایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مراجعه کرده و ضمن طی کردن مراحل نام نویسی، مدارک خواسته شده را در سامانه آپلود نمایند. حتما به این نکته توجه داشته باشید که در صورت ناقص بودن مدارک بارگذاری شده و اطلاعات درج شده در سایت، امکان صدور کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان برای داوطلب وجود نخواهد داشت.

توجه نمایید که علارغم سال های گذشته که تمامی مراحل این آزمون از طریق سایت pada.medu.ir انجام می شد اما ازین پس فرآیندهای مربوطه با مراجعه به نشانی my.medu.ir امکان پذیر خواهد بود.

  • ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی my.medu.ir و درج اطلاعات لازم جهت ورود نظیر کد ملی و سریال شناسنامه
  • انتخاب آیکون “آزمون ورود به مدارس استعدادهای درخشان”
  • تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات خواسته و شده، پرداخت هزینه و دریافت کد رهگیری. (عدم دریافت کد پیگیری به منزله معدومی تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.)

هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404

یکی دیگر از مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان، پرداخت هزینه نام نویسی می باشد. داوطلبان در مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، بایستی ابتدا هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی پرداخت نموده تا کد رهگیری برای آن ها صادر شود. مبلغ تعیین شده برای ثبت نام در سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، مطابق با دفترچه 70 هزار تومان بود که احتمالا برای سال 1403 – 1404 با افزایش همراه باشد.

چنانچه اطلاعیه ای در خصوص مدارک منتشر شود، اخبار آن طی این مقاله و همچنین کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره اطلاع رسانی می گردد.

 

سوالات متداول

1- چه زمانی باید مدارک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ را در سامانه بارگذاری کنیم؟

این مدارک می بایست در هنگام ثبت نام آزمون در سایت مربوطه بارگذاری شود.

2- برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به چه مدارکی نیاز داریم؟

فایل عکس اسکن شده داوطلب، کد پیگیری ثبت نام و مشخصات شناسنامه ای و تحصیلی متقاضی از مدارک لازم برای انجام این فرآیند محسوب می شود.

3- فایل اسکن شده عکس پرسنلی داوطلب می بایست چه ویژگی هایی داشته باشد؟

فرمت jpg، حداکثر سایز 300*4000 یا ۳۰۰*۴۰۰ پسکسل با زمینه سفید مربئط به سال جاری دانش اموز و از جمله ویژگی های استاندارد فایل عکس پرسنلی داوطلب می باشد که در متن مقاله به توضیح کامل آن پرداخته ایم.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تیزهوشان پیج سمپاد