خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲

تاریخ برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1402

دو ارگان دادگستری و قوه قضائیه در راستای انتخاب کارشناسانی متخصص در حوزه های شغلی مختلف که در امر قضا به صدور رای تخصصی کمک می کنند، یک آزمون استخدامی برگزار می نمایند، که متصدی آن سازمان سنجش آموزش کشور است. داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دادگستری نام نویسی خود را انجام داده اند، دغدغه اطلاع از زمان برگزاری آزمون را دارند تا با زمان بندی و برنامه ریزی مناسب، حداکثر بهره از فرصتی که در اختیار دارند را ببرند و به نتیجه مطلوب دست یابند.

آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری در 15 دی ماه 1402 برگزار می گردد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری برگزاری آزمون استخدامی کارشناسی رسمی دادگستری، از طریق درگاه اطلاع رسانی خود به انتشار اطلاعیه های مربوط به تاریخ برگزاری آزمون و زمان انتشار کارت ورود به جلسه داوطلبان می پردازد.

زمان برگزاری مرحله کتبی

با توجه به اطلاعات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری، فرآیند این آزمون در روز جمعه مورخ 15 دی ماه 1402 انجام می شود. داوطلبانی که از مهلت ثبت نام این آزمون جا مانده اند می توانند برای اطلاع از تمدید مهلت آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری در کانال تلگرام آزمون های استخدامی عضویت یابند.

زمان برگزاری مرحله شفاهی

پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری، به پذیرفته شدگان این مرحله اطلاع داده می شود تا با مراجعه به سامانه جذب مرکز، برای تکمیل اطلاعات، بارگذاری مدارک و همچنین ثبت نام در مرحله مصاحبه و یا همان آزمون شفاهی با پرداخت هزینه مربوطه اقدام نمایند.

پس از شرکت این دسته از افراد در آزمون شخصیت شناسی آنلاین، زمانبندی و محل برگزاری مصاحبه به آن ها اطلاع داده می شود. در نتیجه نمی توان زمان مشخصی برای آزمون شفاهی این فرآیند اعلام نمود، اما در صورت انتشار آخرین اخبار در این زمینه، جزئیات از طریق همین مقاله و همچنین پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی قابل پیگیری خواهد بود.

جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 1402

داوطلبانی که قصد دارند در این آزمون شرکت کنند، لازم است از تاریخ سه شنبه 12 دی ماه 1402 با طی کردن مراحل زیر کارت خود را دریافت نمایند. همچنین باید بدانید که به همراه داشتن اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن به مسئولین اجرایی آزمون الزامی است.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست، گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید.
  • روی لینک فعال “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲” کلیک نمایید.
  • در این مرحله با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای خود می توانید کارت ورود به جلسه را مشاهده و دریافت کنید.

آدرس محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج می گردد و ملاک تعیین حوزه امتحانی، شهرستان محل اقامت فعلی آن ها می باشد که در هنگام ثبت نام استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری در فرم تقاضانامه خود درج کرده اند.

 

سوالات متداول

1- آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲ در چه تاریخی برگزار می شود؟

این آزمون در تاریخ 15 دی ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

2- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه این آزمون از 12 دی ماه ۱۴۰۲ از طریق مراجعه با سایت sanjesh.org قابل دریافت می باشد.

3- آدرس محل برگزاری آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری از چه طریقی اعلام می گردد؟

نشانی حوزه های برگزاری این آزمون بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان درج می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی