خانه آزمون استخدامی زمان برگزاری آزمون ورودی انتخاب جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

زمان برگزاری آزمون ورودی انتخاب جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

تاریخ مان برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401
زمان برگزاری آزمون ورودی انتخاب جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

مشاوران مالیاتی در حوزه ارائه خدمات مالیاتی متنوع به شرکت ها و ارگان های مختلف فعالیت می نمایند. از آن جایی که داشتن یک مشاور مالیاتی از الزامات هر شرکتی محسوب می گردد، در سال های اخیر سازمان سنجش و آموزش کشور، نسبت به برگزاری این آزمون استخدامی با هدف جذب نیروی مشاور مالیاتی اقدام نموده است.

از همین رو، افراد واجد شرایط ثبت نام آزمون جامعه مشاوران مالیاتی ایران 1401 که تحصیلات مورد نیاز و مرتبط در این زمینه را دارا می باشند، می توانند در موعد مقرر نسبت به ثبت نام و حضور در جلسه آزمون اقدام کرده و در صورت موفقیت، سایر مراحل استخدام خود را طی کنند. در این مقاله قصد داریم به زمان برپایی آزمون مذکور در سال جاری و سایر جزئیات آن یپردازیم.

آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال جاری قرار است در روز جمعه مورخ 22 مهر ماه 1401 برگزار شود.

زمان برگزاری آزمون ورودی انتخاب جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

آزمون ورودی انتخاب اعضای مشاوران رسمی مالیاتی ایران هر چند سال یک بار و بر حسب نیاز کشور برگزار می گردد؛ بنابراین فواصل زمانی مشخصی برای برگزاری آن وجود ندارد. پنجمین دوره برگزاری آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی در سال جاری برگزار خواهد شد و طبق اطلاعیه موجود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، روز جمعه مورخ 22 مهر ماه به عنوان تاریخ برپایی این آزمون اعلام شده است.

توجه داشته باشید در صورتی که تغییری در زمان برگزاری این آزمون به دلیل شرایط حاکم بر کشور به موجب شیوع ویروس کرونا اعمال گردد، سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آن، اطلاعیه های مربوط به تعویق و تغییر زمان برگزاری این آزمون را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. در صورت تمایل می توانید به کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره بپیوندید تا از اخرین اخبار مرتبط با مبحث فوق، در اسرع وقت مطلع شوید.

مواد آزمون انتخاب جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

داوطلبان این آزمون پس از اطلاع از زمان برگزاری آن می بایست خود را برای شرکت در آن آماده نمایند. از آن جایی که آگاهی از مواد تعیین شده دراین آزمون پیش رو برای برنامه ریزی و به تبع آن موفقیت در آن بسیار تعیین کننده می باشد، در نتیجه این موارد در جدول زیر قرار گرفته است.

مواد آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401
قانون مالیات های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده
حسابداری مالیاتی و حسابرسی مالیاتی
حسابداری و حسابرسی
قوانین تجارت، مدنی، محاسبات عمومی و بودجه

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون انتخاب جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

شرکت کنندگان آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی برای آن که مجاز به حضور در حوزه های امتحانی باشند، باید کارت ورود به جلسه آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی و همچنین کارت ملی یا شناسنامه عکس دار خود را در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند. چرا که در غیر این صورت، از حضور آن ها در جلسه امتحان ممانعت به عمل خواهد آمد.

لازم است بدانید که کلیه اطلاعات شناسنامه ای داوطلبان و همچنین نشانی محل برگزاری آزمون روی کارت مذکور درج می شود. لینک مشاهده و چاپ این کارت از روز چهارشنبه مورخ 20 مهر ماه 1401 از طریق سایت ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران فعال می گردد. لذا داوطلبان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت مذکور مراجعه نموده و با واردن نمودن کد رهگیری که هنگام ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401 دریافت کرده اند، به کارت خود دسترسی پیدا کنند. دریافت کارت طبق مراحل زیر انجام می شود:

  • ابتدا باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.
  • روی لینک فعال “دریافت کارت شرکت در آزمون ورودی انتخاب جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران” کلیک کنید.
  • در این بخش مشخصات خواسته شده از جمله کد ملی (یا شماره شناسنامه) و کد رهگیری ثبت نام را در کادرهای مربوطه وارد نمایید.
  • اکنون می توانید با کلیک روی عبارت “چاپ کارت”، از کارت خود پرینت تهیه کنید.

نکته قابل توجه این است که صدور کارت ورود به جلسه آزمون برای شرکت کنندگان به منزله تایید اطلاعات ارسالی آن ها نبوده و پس از برگزاری آزمون در صورتی که داوطلب پذیرفته شود، مدارک وی توسط سازمان های مسئول، بررسی خواهد شد. 

پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی توسط داوطلبان، از آن ها برای مصاحبه و گزینش نهایی دعوت خواهد شد. اما شرکت در جلسه مصاحبه نیز به معنای قبولی قطعی شرکت کنندگان نیست، چرا که پذیرش نهایی بر اساس عوامل مختلفی از جمله ظرفیت جذب نیرو شکل می گیرد و ارگان های مربوطه با توجه به ظرفیت مورد نیاز خود از بین پذیرفته شدگان استخدام به عمل می آورند.

 

 سوالات متداول

1- آزمون ورودی انتخاب جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۱ چه زمانی برگزار می شود؟

روز جمعه مورخ 22 مهر ماه سال جاری به عنوان تاریخ برگزاری این آزمون اعلام شده است.

2- آزمون انتخاب مشاوران رسمی مالیاتی ایران ۱۴۰۱ در چه استانی برگزار می شود؟

این آزمون بسته به تعداد شرکت کنندگان حسب مورد در مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

3- داوطلبان آزمون انتخاب جامعه مشاوران رسمی مالیاتی برای کسب آمادگی در آن می بایست چه مواد درسی را مطالعه نمایند؟

این دسته از افراد بنا بر آخرین اطلاعیه موجود، می بایست دروسی همچون حسابداری و حسابرسی، قوانین تجارت و... را مطالعه نمایند که لیست کامل آن ها در متن مقاله ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی