خانه استخدام ارتش زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 - 1403
زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

دانشگاه های افسری ارتش زیر نظر ارگان های نظامی اداره می شوند که شامل دانشگاه های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی (ره) و فارابی می باشند. ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 ارتباطی با ثبت نام کنکور سراسری 1402 ندارد و افراد داوطلب در حال تحصیل یا فارغ التحصیل از رشته ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و انسانی می توانند در آزمون اختصاصی این دانشگاه شرکت نموده و در صورت کسب نمره قابل قبول، به تحصیل در دانشگاه های مذکور بپردازند. هم اکنون متقاضیان ثبت نام می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به نشانی الکترونیکی gozinesh.aja.ir مراجعه نموده و فرایند مربوطه را به پایان برسانند.

✅ لینک مستقیم ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403 

متقاضیان می توانند در تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403 تا ساعت 14 بعد از ظهر روز 17 آذر ماه 1401، اقدامات لازم را به سرانجام رسانند.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، هوایی و دریایی از بین علاقه مندان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه افسری 1402 در بازه زمانی بین 1 آبان الی 16 آذر ماه 1401 ثبت نام به عمل می آورد. از این رو افراد می بایست پس از اطمینان از آگاهی نسبت به تمامی ضوابط و همچنین شرایط موجود که در دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ذکر شده است، فرآیند ثبت نام خود را به انجام برسانند. نام نویسی داوطلبان به صورت دو مرحله ای یعنی خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم تقاضانامه با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به نشانی الکترونیکی gozinesh.aja.ir انجام می پذیرد.

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

با توجه به این که ممکن است برخی از داوطلبان در موعد مقرر اعلام شده موفق به نام نویسی نشده باشند، معمولا دانشگاه افسری ارتش مهلت مجددی را جهت نام نویسی در اختیار این دسته از متقاضیان قرار می دهد. لذا این افراد می بایست در بازه زمانی تعیین شده به سایت اختصاصی این دانشگاه مراجعه نموده و برای انجام این فرآیند اقدام کنند. تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 از 16 آذر ماه تا ساعت 2 بعد از ظهر روز پنج شنبه 17 آذر ماه 1401 می باشد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

داوطلبانی که در فراخوان دانشگاه افسری ارتش ثبت نام نموده اند، بعد از نام نویسی در صورتی که شک داشته باشند اطلاعات وارد شده در سایت اشتباه است، می توانند با مراجعه به سایت به ویرایش موارد نادرست بپردازند. لینک ویرایش در قسمت سمت راست سایت gozinesh.aja.ir از روز 13 آذرماه الی 2 بعد از ظهر روز پنج شنبه 17 آذر ماه 1401 فعال می باشد.

برخی از مواردی که بعد از خرید کارت اعتباری به هیچ عنوان نمی توان ویرایش کرد عبارت اند از:

  • مشخصات فردی و تحصیلی
  • استان محل سکونت
  • حوزه و نیروی مورد علاقه

راهنمای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

پس از کسب اطمینان از احراز شرایط مورد نیاز می بایست به منظور تحصیل در رشته های دانشگاه افسری ارتش 1402، فرآیند نام نویسی خود را مطابق با راهنمای موجود در ادامه مقاله، به صورت اینترنتی به انجام برسانید.

  • ابتدا به سایت اختصاصی دانشگاه افسری ارتش به نشانی gozinesh.aja.ir مراجعه کرده و با کلیک روی عبارت “خرید کارت اعتباری” در سمت راست صفحه، نسبت به خرید کارت اقدام نمایید.

  • در صفحه پیش رو باید رشته تحصیلی مورد تقاضا و حوزه ثبت نامی خود را مشخص و سپس با وارد کردن شماره تلفن همراه و سایر اطلاعات روی گزینه “تایید و پرداخت” کلیک کنید.

  • پس از درج اطلاعات کارت کلید “پرداخت” را بفشارید و با دریافت کد رهگیری، به صفحه اول بازگشته و روی عبارت “تکمیل فرم ثبت نام” کلیک کنید.

  • جهت کامل کردن فرم ثبت نام نیاز است که پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده (کد ملی و کد رهگیری) در کادرهای مربوطه، دکمه “تایید” را بفشارید.

  • بعد از بارگذاری عکس داوطلب و ثبت اطلاعات مورد درخواست از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، قد، وزن، رشته تحصیلی، معدل کل، نوع سهمیه و…، روی عبارت “تایید نهایی” کلیک کنید.
  • در صورت کامل بودن مراحل ثبت نام توسط شما، یک شماره پرونده در اختیارتان قرار خواهد گرفت که تا زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403 آن را نزد خود حفظ نمایید.

نکات مهم در خصوص زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

زمانی که تصمیم گرفتید که متقاضی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 باشید، هنگام نام نویسی به مواردی که در ادامه عنوان شده است، دقت فرمایید.

  1. در صورتی که واجد شرایط ثبت نام دانشگاه افسری هستید، اقدام به ثبت نام نمایید، زیرا پس از پرداخت هزینه ثبت نام، این وجه تحت هیچ شرایطی قابل بازگشت نخواهد بود.
  2. زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش برای تمامی داوطلبان دانشگاه‌ افسری (امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی (ره) و فارابی) از طریق سایت gozinesh.aja.ir اعلام می شود.
  3. در زمان ثبت نام نسبت به ثبت اطلاعات مربوط به مشخصات فردی و تحصیلی، استان محل سکونت، حوزه و نیروی مورد علاقه خویش، دقت زیادی داشته باشید زیرا این چنین موارد به هیچ عنوان قابل ویرایش نخواهند بود.
  4. به داوطلبان توصیه می شود در بازه زمانی ثبت نام یعنی 1 آبان الی 15 آذر ماه 1401 به سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به نشانی gozinesh.aja.ir مراجعه نموده و فرایند نام نویسی خود را به روز های آخر موکول ننمایند.
  5. پیش از زمان ثبت نام، دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 را به خوبی بررسی نموده تا هنگام نام نویسی دچار اشتباه یا پشیمانی نشوید.
  6. در زمان نام نویسی در سایت gozinesh.aja.ir، شماره پرونده و اطلاعات ثبت نامی صادر شده از سوی سامانه را نزد خود نگه دارید.
  7. پیش از زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش فهرست مربوط به بیماری هایی که مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند را به خوبی مطالعه کنید.

پذیرش در آزمون ورودی دانشگاه افسری ارتش مشروط قبولی در آزمون کتبی و همچنین مصاحبه دانشگاه افسری ارتش شامل معاینات پزشکی، مقاومت جسمانی و صلاحیت های پزشکی می باشد و ثبت نام نهایی پذیرفته شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه ها هستند نیز منوط به انصراف از تحصیل در دانشگاه مربوطه خواهد بود. لازم به ذکر است با توجه به این که تحصیل در دانشگاه های افسری به صورت شبانه روزی است، افراد متاهل اجازه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را نخواهند داشت.

 

 سوالات متداول

1- زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ چه تاریخی می باشد؟

علاقه مندان واجد شرایط می توانند در بازه زمانی بین 1 آبان الی 15 آذر ماه ۱۴۰۱ اقدام به ثبت نام نمایند.

2- برای ثبت نام آزمون افسری ارتش به کدام سایت مراجعه کنیم؟

تکمیل مراحل نام نویسی از طریق سایت gozinesh.aja.ir امکان پذیر می باشد.

3- تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در چه تاریخی می باشد؟

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ از 16 آذرماه تا ساعت 14 روز پنج شنبه  17 آذر ماه ۱۴۰۱ می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ نظر
  1. سعید

    سلام نمیشه پولی نباشه اگر پول داشتم نمیشه دیگه خسته شدم نمیشه مال اینجا مکه ابران نسبت دیگه از دست من بر میاد انجام میدم

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      پیشنهاد میشود به صورت حضوری مراجعه ای به هسته گزینش داشته باشید.

  2. علیرضا

    سلام ببخشید ایا ازمون استخدامی ارتش از رشته انسانی هم هست? زمانی ثبتنام ازمونش کی شروع میشه?

    • ایران مشاوره

      با سلام، با توجه به اطلاعیه های منتشر شده، فقط مدرک دیپلم رشته های ریاضی و تجربی مورد پذیرش دانشگاه افسری ارتش می باشد.

دریافت مشاوره