خانه استخدام ارتش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان نام نویسی دانشگاه افسری ارتش 1402 - 1403
ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1403 – 1404

ارتش جمهوری اسلامی ایران سالانه به منظور جذب دانشجو برای تحصیل در دانشگاه های افسری امام علی، خاتم الانبیا، هوایی شهیدستاری، علوم دریایی امام خمینی و فارابی یک آزمون کتبی برگزار می نماید. کلیه دانش آموزان سال آخر دوره دوم متوسطه و یا فارغ التحصیلان رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و انسانی در صورت علاقه مندی و داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه افسری می توانند در این آزمون شرکت کرده و پس از حضور در آزمون ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ و گذراندن موفقیت آمیز مراحل مصاحبه و معاینات پزشکی، وارد دانشگاه شوند. ثبت نام آزمون افسری ارتش به صورت اینترنتی بوده و از طریق سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش صورت می گیرد که در ادامه مقاله جزئیات بیشتری را به اطلاع شما می رسانیم.

 

✅ لینک مستقیم ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1403 – 1404

 

با توجه به این که تحصیل در دانشگاه های افسری به صورت شبانه روزی می باشد، داوطلبان متاهل مجاز به ثبت نام نیستند.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

اولین قدم برای نام نویسی آزمون مذکور، واریز هزینه ثبت نام می باشد که همه متقاضیان می بایست این مبلغ را به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. توجه داشته باشید که فرآیند ثبت نام به صورت دو مرحله پیوسته (خرید کارت آزمون – تکمیل فرم ثبت نام) می باشد که لازم است هر دو مرحله با موفقیت تکمیل گردد و کد رهگیری مربوطه دریافت شود. زمان ثبت نام در این دوره از آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش از 1 آبان ماه الی 16 آذر ماه 1402 بوده که مورد تمدید قرار گرفت. لازم به ذکر است جدول زیر به تمدید مهلت این فرایند اشاره می کند:

زمانبندی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴
فرایندبازه زمانیتمدید 
خرید کارت1 آبان ماه الی 15 آذر ماه 1402تا 21 آذر ماه 1402
تکمیل ثبت نام1 آبان ماه الی 15 آذر ماه 1402تمدید اول : از 15 آذر ماه تا ساعت 2 بعد از ظهر روز پنج شنبه 16 آذر ماه ۱۴۰۲

تمدید دوم : تا 22 آذر ماه 1402

ویرایش اطلاعاتاز 16 آذرماه الی پایان روز جمعه 17 آذر ماه 1402تا 22 آذر ماه 1402

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1403 – 1404

شما می توانید برای آگاهی از کلیه ضوابط و مقررات 1403 – 1404، اطلاعیه ها و دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را دریافت کرده و مطالعه نمایید و سپس مطابق با راهنمای زیر مراحل نام نویسی خود را طی کنید.

  •  ابتدا به سایت استخدام ارتش به آدرس اینترنتی gozinesh.aja.ir مراجعه کنید. پس از ورود به سایت، 3 لینک خرید کارت اعتباری، بازیابی و فراموشی کد رهگیری و تکمیل فرم ثبت نام را در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد که لازم است بر روی گزینه “خرید کارت اعتباری” کلیک کنید.

  • در این مرحله می بایست رشته تحصیلی مورد تقاضا و حوزه ثبت نامی خود را مشخص نموده و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه و سایر اطلاعات مورد نیاز، روی عبارت “تایید و پرداخت” کلیک نمایید.

  • پس از درج اطلاعات کارت بانکی، کلید “پرداخت” را فشرده و دریافت کد رهگیری، به صفحه اول بازگشته و گزینه “تکمیل فرم ثبت نام” را انتخاب کنید.

  • به منظور تکمیل فرم ثبت نام خود لازم است اطلاعات خواسته شده (کد ملی و کد رهگیری) را در کادرهای مربوطه وارد کرده و دکمه “تایید” را بفشارید.

پس از بارگذاری عکس داوطلب و همچنین وارد کردن اطلاعات مورد درخواست از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، قد، وزن، رشته تحصیلی، معدل کل ، نوع سهمیه و…، باید بر روی گزینه “تایید نهایی” کلیک نمایید و منتظر بررسی درخواست خود باشید تا شماره پرونده ثبت نام صادر گردد. همچنین لازم است که در پایان مراحل نام نویسی از فرم ثبت نام خود پرینت تهیه کرده و تا زمان گزینش نهایی در دانشگاه نزد خود حفظ نمایید.

شرایط ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

شرایط عمومی ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 - 1403

داوطلبان علاقه مند به شرکت در این آزمون می بایست به مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام 1403 – 1404 و اطلاعیه های موجود پرداخته و از دارا بودن شرایط لازم اطمینان حاصل نمایند. چرا که اگر وضعیت آن ها منطبق بر این شرایط نباشد، حتی در صورت قبولی در آزمون، مورد گزینش قرار نخواهند گرفت.

شرایط عمومی

  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • اعتقاد به دین اسلام و التزام به انجام احکام عملی
  • ایمان به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه
  • نداشتن سوء سابقه کیفری موثر و همچنین فقدان محکومیت به موجب اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران
  • ارائه تعهد مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های آموزشی در صورت انصراف و یا اخراج
  • عدم شهرت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش
  • دارا بودن سلامت و توانایی جسمی و روانی (مطابق با معاینات پزشکی استخدام)
  • داشتن حداقل سن 16 سال تمام و حداکثر 23 سال (توجه داشته باشید که در صورت انجام خدمت سربازی، مطابق با مدت زمان خدمت به حداکثر سن داوطلب اضافه می شود.همچنین فرزندان شهدا، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند. لازم به ذکر است که حداکثر سن برای رشته خلبانی هواپیما، 20 سال می باشد.)
  • عدم عضویت، وابستگی و یا هواداری از احزاب، گروه ها و سازمان های سیاسی
  • داشتن حداقل قد 165 سانتی متر برای تمامی داوطلبان و دید چشم 10/10 برای رشته خلبانی و دید چشم حداقل 8/10 برای سایر رشته ها

جذب و استخدام داوطلبان بر اساس نیاز سازمان در سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ صورت می گیرد و شاخصه هایی همچون تدین و انقلابی بودن در تمامی مراحل گزینش مورد توجه قرار می گیرند. متقاضیانی که علاقه مند به خدمت در ارتش هستند، می بایست آمادگی لازم برای حضور در هر ماموریتی را داشته و با هدف رزمنده شدن به ارتش بپیوندند.

شرایط اختصاصی

  • ارائه تعهد خدمتی مطابق با ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • داوطلبان علوم انسانی تنها در رشته های مدیریت دفاعی دانشگاه امام علی، نیروی زمینی (در
    رسته های اداری پرسنلی، دارایی، آماد، دژبان، ترابری و..) آماد هوایی دانشگاه ستاری، نیروی هوایی وخاتم االنبیاء (ص) پدافندهوایی، مدیریت و کمیسر دریایی دانشگاه امام خمینی، حفاظت اطلاعات دانشکده فارابی امکان پذیر می باشد.
  • دارا بودن حداقل معدل کل دیپلم برای فارغ التحصیلان رشته های تجربی و ریاضی 14 و برای فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی 16 تعیین شده است. متقاضیان در حال تحصیل (نظام جدید) معدل های یاد شده در سال دوم متوسطه (سال یازدهم) ملاک است و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه ( سال دوازدهم) خود رابا شرط حداقل معدل اعلامی و حداکثرتا قبل از شروع دوره جامعه پذیری نظامی مشترک و رزم مقدماتی حداکثر تا تاریخ 13 مرداد 1403 (قبل از شروع رزم مقدماتی) ارائه کنند. (در غیر این صورت قبولی آنان باطل می گردد.)
  • دارا بودن حداقل معدل کل 15 برای داوطلبان رشته خلبانی هواپیما
  • کسب حدنصاب قبولی در آزمون علمی، معاینات پزشکی، مقاومت جسمانی و صلاحیت های گزینشی
  • نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه های دولتی و بخش خصوصی
  •  فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی در اولویت استخدام بوده و شرط سن و معدل برای آن ها در نظر گرفته نمی شود.
  • بسیجیان فعال، حافظان کل قرآن کریم و داوطلبان عضویابی شده در اولویت استخدام قرار دارند.
  • دانشجویان واجد شرایطی که در سایر دانشگاه ها به تحصیل مشغول هستند، با توجه به ضوابط موجود، مجاز به ثبت نام می باشند. اما این دانشجویان در صورت پذیرفته شدن، می بایست برگه انصراف از تحصیل خود را ارائه نمایند.
  • درجه داران رسمی و پیمانی (بین درجات گروهبان یکمی تا استوار یکمی) می توانند پس از کسب مجوز از نیرو یا سازمان مربوط درکنکور اختصاصی شرکت نمایند. این دسته از متقاضیان، صرفا مورد پذیرش در دانشگاه نیرو / سازمان متبوعه خود قرار می گیرند.
  • داوطلبانی که دارای معافیت پزشکی می باشند، امکان ثبت نام ندارند.
  • از شرکت کنندگان مشمول که دارای اضافه خدمت سنواتی می باشند، استخدام به عمل نخواهد آمد.

امتیازات در نظرگرفته شده پس از استخدام دانشگاه افسری ارتش 1403 – 1404 

  • تحصیل در دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران (دانشگاه افسری امام علی(ع)، دانشگاه خاتم الانبیاء (ص)، دانشگاه هوایی شهید ستاری، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و دانشکده علوم و فنون فارابی) شبانه روزی می باشد.
  • پذیرفته شدگان می توانند از پوشاک، تغذیه، آموزش، خدمات بهداشتی و درمانی به طور رایگان استفاده نمایند.
  • دانشجویان در طول تحصیل کمک هزینه تحصیلی دریافت می نمایند.
  • پس از طی 7 ترم تحصیلی با موفقیت، به دانشجویان درجه ستوان دومی اختصاص می یابد و پس از فارغ التحصیلی به آنان دانشنامه کارشناسی در رشته مربوطه اعطا میگردد.
  • دانش آموختگان از تسهیلات، وام های مصوب، کارت اعتباری حکمت، بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برای خود و خانواده تحت تکفل برخوردار خواهند شد و همچنین سایر خدمات رفاهی مطابق با مقررات و ضوابط موجود به آن ها تعلق می گیرد.

لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

افرادی که خواستار ثبت نام در این دانشگاه می باشند بایستی با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش و مطالعه شرایط و لیست رشته های ارائه شده 1403 – 1404 جهت ثبت نام اقدام نمایند. همچنین لازم به ذکر است که برای هر گروه آزمایشی تجربی، علوم انسانی و ریاضی فیزیک لیست یک سری رشته در نظر گرفته شده که داوطلبان بایستی با توجه به دانشگاه و نوع دیپلم خود نام نویسی نمایند. لذا در این قسمت لیست رشته های ارائه شده ذکر شده است.

رشته تحصیلی و نوع دانشگاه مورد نظر
گرایش مربوطهلیست رشته ارائه شدهدانشگاه
نیروی زمینیمدیریت دفاعی: اداری، پرسنلی، دارایی، آماد، دژبان، ترابری و مختص کلیه نیرو ها

علوم دفاعی: گرایش( پیاده، زرهی، توپخانه صحرایی و موشک ها،پدافمد هوایی ش.م.ه، بهداشت و درمان)

مهندسی دفاعی: گرایش( استحکامات و عمران، الکترونیک، مخابرات و جنگال، مکانیک و الکترو مکانیک، مهمات)

مهندسی نگهداری و تعمیر بالگرد، مهندسی عمران، خلبانی بالگرد، کارشناسی ریاضی و کارشناسی فیزیک

امام علی (ع)
پدافند هواییمهندسی فرمان دهی و کنترل گرایش (اطلاعات و عملیات، کنترل شکاری، عملیات موشک)

مهندسی برق (الکترونیک و مخابرات)

مهندسی مکانیک (تعمیر و نگه داری سامانه های پدافندی)

خاتم الانبیاء
نیروی هواییمهندسی نگهداری و تعمیر هواپیما (پهباد و هواپیما)

مهندسی سایبری (زمینه های: دفاع سایبری، امنیت سایبری، عملیات سایبری)

مهندسی هوا و فضا،

مهندسی برق (الکترونیک، مخابرات، جنگال)

ترافیک هوایی( مراقبت پرواز)، مدیریت آماد هوایی،

مهندسی رایانه(نرم افزار)

خلبانی پهپاد( مختص کلیه نیرو ها)

هوا نوردی خلبانی

شهید ستاری
نیروی دریاییتفنگدار دریایی، مهندسی کشتی، مدیریت و کمیسر دریایی، مهندسی ناوبری و فرماندهی کشتی، مهندسی الکترونیک و مخابرات دریاییامام خمینی (ره)
 

—–

مهندسی برق (جنگ الکترونیک)
مهندسی سایبری زمینه (کنترل سایبری)
علوم کاربردی اطلاعات گرایش حفاظت اطلاعات
افسری علوم و فنون فارابی

دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به منظور آگاهی از شرایط و مقررات نام نویسی و برگزاری آزمون 1403 – 1404، از طریق سامانه گزینش و استخدام آجا در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. متقاضیان می بایست پیش از هر اقدامی ابتدا این دفترچه را مطالعه نموده و پس از اطلاع از ضوابط و کسب اطمینان از داشتن شرایط لازم، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین جهت سهولت در دسترسی به این فایل، پی دی اف آن در جدول زیر قرار گرفته است که با کلیک بر روی لینک فعال، قابل دریافت می باشد.

منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

یکی از مهم ترین مراحلی که جهت موفقیت در آزمون دانشگاه افسری ارتش 1403 – 1404 الزامی است، مطالعه بهترین منابع آزمون این دانشگاه می باشد که متناسب با آن هر یک از دروس عمومی و اختصاصی به صورت کامل با منابع مربوطه دسته بندی شده است. همچنین ضرایب هر یک از دروس نیز در این بخش مشخص گردیده که شما می توانید با کلیک بر روی لینک ذیل به این موارد دسترسی داشته باشید.

منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش
بهترین منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

( جهت مشاهده مطلب، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

نکات مهم پیرامون ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1403 – 1404

  • داوطلبان دقت کنند که در هنگام خرید کارت، می بایست به انتخاب نیروی مورد علاقه جهت تحصیل و خدمت بپردازند و طبیعتا این انتخاب باید بر اساس آگاهی نسبت به شرایط پذیرش، علایق فردی، وضعیت تحصیلی و جسمی شکل بگیرد. لازم به ذکر است که متقاضیان در هیچ یک از مراحل ثبت نام مجاز به تغییر انتخاب خود نخواهند بود.
  • داوطلبان عضو یابی شده توسط هر یک از نیروها، می بایست در هنگام خرید کارت، نیروی مربوطه را انتخاب کنند.
  • داوطلبانی که نیروی مورد عباقه خود را نیروی زمینی یا هوایی انتخاب می کنند، می توانند انتخاب دوم خود را از بین نیروی پدافند هوایی یا نیروی دریایی علامت گذاری کنند.
  • متقاضیان می بایست شماره پرونده و اطلاعات ثبت نامی صادر شده از سوی سامانه را پس از تکمیل فرم ثبت نام دریافت کرده و نگه داری نمایند.
  • مسئولیت واگذاری فرآیند خرید کارت اعتباری و نام نویسی به افراد دیگر اعم از خانواده، دوستان، کافی نت و … بر عهده شرکت کنندگان می باشد.
  • داوطلبان می بایست به هنگام پرداخت هزینه آزمون از بخش مربوط به “انتخاب حوزه ثبت نام”، استان و حوزه مورد نظر خود را با توجه به محل سکونت برگزینند و نهایت دقت را در این مورد به کار ببرند. نحوه انتخاب حوزه را برای متقاضیان استان های مختلف پذیرنده، به شکل زیر می باشد.
  1. داوطلبان ساکن استان های تهران، قم و البرز می بایست حوزه خود را استان تهران انتخاب نمایند.
  2. حوزه متقاضیانی که محل سکونت آن ها یکی از استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری می باشد، استان اصفهان می باشد.
  3. شرکت کنندگان ساکن استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد می بایست حوزه خود را استان شیراز انتخاب کنند.
  • با توجه به این که پس از پرداخت هزینه ثبت نام، این وجه تحت هیچ شرایط قابل بازگشت نمی باشد، داوطلبان می بایست نسبت به ثبت اطلاعات مربوط به مشخصات فردی، استان محل سکونت – حوزه و انتخاب نیروی مورد علاقه خود نهایت دقت را به عمل بیاورند.
  • دانشجویانی که در آزمون سال های قبل پذیرفته شده اند و در حین تحصیل یا خدمت در دانشگاه های افسری، انصراف داده، ترک تحصیل کرده و یا اخراج شده اند، اجازه خرید کارت و ثبت نام ندارند.
  • داوطلبان دارای سابقه بیماری و با وضعیت جسمانی و روانی ذکر شده در فهرست زیر مجاز به نام نویسی نمی باشند.

 

  •  تالاسمی مینور
  • چاقی (BMI بالاتر از 30)
  • کوررنگی
  • سابقه جراحی های وسیع
  • مشکلات عمده ارتوپدی
  •  سابقه هرگونه معافیت پزشکی از مراجع نظامی و انتظامی
  • هرگونه سابقه بیماری های مزمن اعصاب و روان
  • کلیه بیماری های صعب العلاج
  • -هرگونه بیماری یا سابقه بیماری نیازمند به مصرف طولانی مدت دارو
  • کاهش شنوایی متوسط و شدید (بر مبنای تست شنوایی سنجی)
  • هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان

چنانچه شرکت کنندگان توجه لازم را نسبت به نکات مربوط به ثبت نام نداشته باشند، علاوه بر این که نمی توانند هزینه پرداخت شده را باز پس بگیرند، از مراحل گزینش نیز حذف خواهند شد.

علاقه مندانی که در موعد مقرر ثبت نام خود را به انجام رسانده اند، می توانند پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش از رشته های دانشگاه افسری ارتش آگاه شده و با مطالعه منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش، آمادگی لازم را برای حضور در جلسه آزمون ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ کسب نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هر کدام از موضوعات فوق می توانید روی لینک مرتبط با آن کلیک کنید.

 

سوالات متداول

1- داوطلبان چه زمانی می توانند برای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ اقدام نمایند؟

داوطلبان از اول آبان ماه لغایت 16 آذر ماه ۱۴۰۲ می توانستند اقدامات لازم را به سرانجام برسانند که این زمان تا 22 آذر ماه تمدید شد.

2- آیا برای شرکت در دانشگاه افسری ارتش شرط سنی تعیین شده است؟

بله، داشتن حداقل سن 16 سال تمام و حداکثر 23 سال برای داوطلبان الزامی است.

3- آیا امکان استخدام متقاضیان متاهل در دانشگاه افسری ارتش وجود دارد؟

خیر چرا که دوره ها به صورت شبانه روزی برگزار می گردند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۷۱۴ نظر
  1. Jaja

    سلام
    پس از اعلام نتایج نهایی که تیر ماه اعلام میشه واسه افسری ارتش دقیقا تاریخ اعزام کی میوفته؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، تاریخ اعزام از طریق ارگان مربوطه اطلاع رسانی می شود.

  2. ثامن

    سلام وقتتون بخیر ✌ درمورد اینکه من امسال آزمون کتبی رو قبول شدم اما برای گزینش به هر دلیلی نرم و گزینش نخام بشم امسال ،، میتونم سال بعد باز آزمون کتبی رو ثبت نام کنم و شرکت کنم آیا ؟؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      بله این عمل امکان پذیر می باشد.

  3. اشکان

    سلام وقت بخیر برای مرحله تحقیقات سوال داشتم
    داشتن چک برگشتی و مشکلات مالی اعضای خانواده تاثیر گزاره؟
    و اینکه این مسئله میتونه در قبول شدن یا نشدن تاثیر بزاره؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، بله این موارد تاثیر خواهد داشت.

  4. اصغر امیری

    سلام خسته نباشین من رشتم الکترونیک و ترم اول دانشگاه هستم ایا میتونم دانشگاه افسری ارتش برم؟! چجوری ؟!

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در صورتی که دیپلم یکی از رشته های نظری را داشته باشید، میتوانید با انصراف از دانشگاه فعلی در آزمون افسری ارتش شرکت کنید.

  5. یاسین

    سلام برای دانش آموزان بزرگسال که مدرک دیپلم رو دیماه نتونستن بگیرن مشکلی نداره تا خرداد مدرک دیپلم رو ارائه بدن؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، خیر، معمولا مشکلی برای شما پیش نمی آید.

  6. امین

    سلام اگه بسیج فعال داشته باشیم و قهرمانی استانی و کشوری رشته رزمی داشته باشیم و دیپلم زبان انگلیسی داشته باشیم ولی معدل ۱۵ باشه نمیشه ثبت نام کرد ؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، داشتن مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری در زمان ثبت نام الزامی می باشد و ارائه ی مدارک امتیازآور در زمان مصاحبه و گزینش مؤثر می باشند.

  7. Karbar

    سلام نتایج آزمون کی اعلام میشه؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و احترام، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان اعلام نتایج آزمون در سایت منتشر نشده است.

  8. مسعود

    سلام خسته نباشید،
    شرایط قبولی در آزمون ب چ صورته مثلا بنده،درگیر بودیم و اونطور ک باید و شاید تسلط کافی ندارم
    با چ حالتی امکان قبولی هست

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      بهتر است تایم مناسبی را جهت آمادگی اختصاص دهید زیرا حد نصاب پذیرش در آژمون علمی و عملی را باید کسب نمایید.

  9. ‌‌t

    سلام برای دریافت کارت ورود به جلسه تا فردا مهلت هست درسته؟ینی فردا صبح میشه رفت گرفتش

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود شما تا آخرین ساعات تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ وقت می باشد.

  10. محمد

    سلام شرط معدل برای انسانی ۱۶ هست ما من ۱۵/۴۰ ایا میشود با داشتن بسیجی فعال ایمو جبران کرد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، بله شما ثبت نام خود را انجام دهید، ممکن است مساعدت کنند.

  11. 1

    سلام اگه امسال قبول نشی سال بعد مجددا میشه ثبت نام کرد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، بله اگر در آزمون قبول نشوید ای مورد امکان پذیر است.

  12. علیرضا

    سلام متولد ۳ بهمن ۷۸ می‌تونه با مدرک کارشناسی می‌تونه شرکت کنه؟؟

    • ایران مشاوره

      سلام و درود
      متاسفانه امکان ثبت نام برای مقطع افسری با مدارک بالاتر از دیپلم امکان پذیر نمی باشد.

  13. امید

    سلام
    وقت بخیر
    اگه الان افسری ارتش ثبت نام کنم اسفند ماه ثبت نام افسری نیروی انتظامی بیاد میتونم واسه اونم ثبت نام کنم.

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      ثبت نام هم زمان، هیچ منعی ندارد.

  14. سلام
    وقت بخیر
    اگه الان افسری ارتش ثبت نام کنم اسفند ماه ثبت نام افسری نیروی انتظامی بیاد میتونم واسه اونم ثبت نام کنم.

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود بله، هیچ منعی برای این کار نخواهید داشت.

  15. رضا

    درود ، منابع آزمون دهم ، یازدهم ، دوزادهم از سال ۱۴۰۰ , ۱۴۰۱ , ۱۴۰۲ میان؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، منابع این آزمون دهم و یازدهم و دروس ترم اول دوازدهم میباشد.

  16. R

    وقت بخیر ، شرکت در آزمون محدودیت داره؟ امسال امتحان بدیم قبول نشیم سال بعد مجدد میشه امتحان داد؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      شما میتوانید برای سال بعد مجدد اقدام به ثبت نام کنید.

  17. M

    سلام من دو تا سهمیه دارم فرزند نظامی بسیج فعال حالا برای ارائه مدارک باید کجا برم و قبل از وقت پایان ثبت نام باید تحویل بدم.؟

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، مدارک را پس از کسب حد نصاب علمی و در مرحله گزینش نهایی تحویل خواهید داد.

  18. عرفان حسینی

    سلام خسته نباشید ببخشید برای اینکه بخام از درجه داری برای آزمون افسری شرکت کنم شرط سن و معدل باید داشته باشم یا خیر

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، این مورد را از ارگانی که در آن مشغول هستنید سوال کنید که امکان پذیر است یا خیر.

  19. حسام حافظی

    با عرض سلام.ایا دانش آموزان سال دهم هم می‌توانند ثبت نام کنند.

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود
      خیر صرفا دانش آموزان مقطع دوازدهم این امکان را خواهند داشت.

نمایش دیدگاه های بیشتر
دریافت مشاوره