خانه استخدام بانک ها سایت استخدام بانک سپه

سایت استخدام بانک سپه

سایت استخدام بانک سپه
سایت آزمون استخدام بانک سپه ۱۴۰۲
یکی از مشاغل مهم و کلیدی در میان متقاضیان بازار کار هر کشوری، کار کردن در نظام بانکی آن است. شغل بانکداری از مزایای ویژه ای برخوردار بوده و همین امر آن را به شغلی پرطرفدار و محبوب در میان افراد جویای کار تبدیل کرده است. نظام بانکی بخش مهم و بزرگی از فعالیت های اقتصادی کشور را بر عهده دارد؛ به همین منظور، برای جذب افراد واجد شرایط در زمان های مشخص، فراخوان استخدام و تامین نیروی انسانی منتشر می کند.

بانک سپه، نخستین بانک دولتی ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و از طریق پایگاه های اطلاع رسانی نظیر سایت رسمی خود، سایت برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و پایگاه های خبری معتبر، شرایط پذیرش نیروهای جدید را به اطلاع علاقه مندان می رساند.

لینک مستقیم ورود به سایت استخدام بانک سپه

لینک مستقیم ثبت نام استخدام بانک سپه

کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آخرین دوره آزمون استخدامی بانک سپه در سال 96، توسط سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  انجام شد.

معرفی سایت استخدام بانک سپه

بانک سپه پس از آزمون استخدامی برگزار شده از سال 87 تا سال 93، به مدت پنج سال هیچ آزمونی برگزار نکرده است. در سال 93 فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی از طریق سایت بانک سپه و کمی بعد از طریق سایت سازمان سنجش  آموزش کشور منتشر شد. آزمون این دوره با همکاری سازمان سنجش برگزار شده و دارای دو مرحله بود: یک آزمون کتبی و یک مصاحبه حضوری.

بانک سپه در سال 1396 از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و باز با همکاری سازمان سنجش، نسبت به برگزاری آزمون برای سنجش رتبه علمی متقاضیان بانکداری، به جذب نیروی واجد شرایط خود اقدام کرد. کلیه امور انتشار دفترچه راهنما، ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش بود.

هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است اما پیش بینی می شود که در صورت نیاز بانک سپه به تامین نیروی انسانی، کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آن به عهده سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org خواهد بود. از آنجایی که مشخص نمی باشد بانک سپه در سال جاری نیز از جمله ارگان های متقاضی جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی باشد؛ به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم جهت دریافت اخبار به روز و اطلاعات دقیق به کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره  بپیوندید.

مراحل ثبت نام در سایت آزمون استخدامی بانک سپه

همان طور که گفتیم، پیش بینی می شود که در صورت برگزاری آزمون استخدام بانک سپه، این آزمون با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ادغام شود و سازمان سنجش مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آن را به عهده بگیرد. در این صورت مراحل ثبت نام به صورت زیر است:

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست، گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی

 

  •  روی لینک فعال ”سیستم ثبت نام امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور” کلیک کنید.

مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی

  •   از قسمت راست صفحه روی گزینه ”خرید کارت اعتباری” کلیک کنید.

مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی

  • پس از اینکه هزینه آزمون را به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کردید، سامانه کدی را به عنوان شماره سریال کارت اعتباری صادر می کند. بار دیگر روی لینک ثبت نام کلیک کرده و برای ورود به فرآیند ثبت نام، شماره سریال کارت اعتباری و عبارت امنیتی موجود در صفحه را در کادرهای مربوطه وارد کنید و در انتها کلید “ورود به سیستم” را بفشارید.

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

  • پس از ارسال عکس، نوبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی می رسد. این فرم شامل اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، مدرک تحصیلی، انتخاب شغل مورد تقاضا و… می باشد.

اگر تمامی مراحل ثبت نام را به درستی طی کرده باشید، در انتها یک کد رهگیری توسط سامانه به شما داده می شود که باید آن را یادداشت کرده و تا پایان آخرین مراحل آزمون نزد خود حفظ کنید. بهتر است یک نسخه چاپ شده  از فرم و پرونده تشکیل شده خود نیز داشته باشید.

همواره داوطلبان شرکت در آزمون استخدام بانک سپه، پس از رقابت در مرحله اول آزمون که به صورت کتبی برگزار می شود، باید در یک مصاحبه حضوری هم شرکت کنند و تنها افرادی که در هر دو آزمون از عملکرد خوبی برخوردار باشند، استخدام خواهند شد.

سوالات متداول

1- برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ به کدام سایت باید مراجعه کنیم؟

احتمال می رود نام نویسی این آزمون مااند دوره قبل از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام گیرد.

2- از چه طریقی می توان از شرایط استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطلع شد؟

قوانین و دستورالعمل های مربوط به استخدام این بانک، در سایت سنجش قرار داده می شود.

3- چه زمانی فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۱۴۰۲ منتشر می گردد؟

درحال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره بانک ها پیج استخدام بانک